Hotel Paradise Corfu

8.3Fantastisch

144 reviews over Hotel Paradise Corfu

• 9Herman18-06-2012

Top!

Paradise is een prachtig gelegen hotel met een uiterst vriendelijke Engelse en Belgische staf. De eerste twee weken van juni hebben we ons hier zeer welkom gevoeld! Ook ligt het gunstig t.o.v. het openbaar vervoer en allerlei restaurantjes in Gouvia. Verder is het zeer schoon en de kamers plus het ontbijt zeker gezien de prijs prima. Eigenlijk heeft dit heerlijke hotel alles voor een fijne vakantie en we bevelen het van harte aan iedereen aan.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Esther Zwanenburg14-06-2012

Een paradijsje op Corfu!

Wij zijn net terug van 8 dagen in dit hotel. Heerlijk genoten van dit prachtige hotel. Mooie ligging, zeer vriendelijke en behulpzaam personeel en heerlijk rustig gelegen. Het hotel ligt bovenaan een heuvel, misschien een klim, maar mijn schoonvader van 77 had hier geen moeite mee. In het dorp heb je voldoende leuke restaurantjes, wij hebben geen gebruik gemaakt van het diner in het hotel zelf. De bedden zijn misschien iets hard, maar als je wilt kun je vragen om een extra matras, dat krijg je gratis en voor niets!

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Wanda05-06-2012

Gezellig, net hotel.

Het hotel ziet er netjes uit en is van alle gemakken voorzien. De kamers zijn redelijk eenvoudig ingericht maar wel met alle luxe die je maar kan wensen zoals airco en tv. De kamers zijn erg schoon en worden elke dag schoongemaakt. Het personeel is vriendelijk en erg service gericht. Iedereen spreekt hier Engels en soms ook zelfs Nederlands. Al met al een erg fijn Hotel en zeker aan te raden.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Elise11-10-2011

gewoon gaan! Goed shoppen op internet.

Zeer schoon hotel.Prijs/kwaliteit uitstekend, kamers eenvoudig maar met kast,lades, bureau, spiegel, fohn,tv. Balkon prima, groot met 2 stoelen en tafel. Badkamer met bad, vrij klein maar afdoende.Airco veel herrie en werkte niet optimaal.Hotel heeft fantastische ligging. Zalig zwembad met bedden, mooi uitzicht op corfu-stad. Kindergedeelte. Er is voldoende schaduw. Ontbijt eenvoudig maar voor elk wat wils. Zelfs gekookte eieren!Ga lunchen in Gouvia, beneden aan weg rechts af grandioos broodjes lounge zaak. Ook voor take-away. Club sandwich is ok in hotel. Pers. supervriendelijk, geen probl. gehad en doen alles voor je. En ja,er zijn regels! Dat moet ook. Ga in voor of na seizoen. Lekker rustig, geen kids. Buitenbar in voor-en naseizoen gesloten maar binnen altijd open, ook 's avonds.

Gereisd met partner in september 2011

• 4Mark26-09-2011

Dit hotel snapt het niet!!

Eten heel slecht: hamburger € 5,50 uit de magnetron. Pizza ook duur en uit de magnetron. Mijn demente oma kookt beter! Bier € 3,50 bij het zwembad. Terwijl overal € 2,00 of € 2,50 bij een hotel wordt gevraagd. Eigenaresse chagrijnig, je krijgt een lijst bij binnenkomst wat je niet mag/kan doen! Ontbijd heel simpel en als je iets extras wilt betaal je daarvoor weer. Geen koelkast op de kamer (wil je die wel, kun je dokken) idem met de airco. Alles gedateerd en niet echt gezellig. Wordt ook niets leuks georganiseerd voor de gasten. Overig personeel is wel heel vriendelijk en het uitzicht is mooi! Maar dat is het enige positieve wat ik kan vermelden

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 7lieve29-08-2011

leuk familie hotel

Het hotel op zich is erg sober en geen 4 sterren. Maar de sfeer is er goed, gezellige familie die het hotel beheerd. Ontbijt is iedere dag hetzelfde. Voor kinderen is er enkel het zwembad. Heel rustige omgeving.

• 7Renate28-08-2011

Basic Hotel op een rustige plek

Het is een basic hotel op een rustige plek. In minder dan 10 minuten loop je naar het centrum. Hier zijn veel restaurantjes. Terug moet je de berg op, gelukkig is het maar een klein stukje! De kamers zijn eenvoudig, de badkamer klein. Het ontbijt simpel. Wij hebben een prima vakantie gehad en genoten van de rust in en rondom het hotel. Wij hebben geen last gehad van het geluid van onze buren. Qua prijs/kwaliteit is het prima, maar verwacht dus geen luxe van een sterren hotel.

• 8een jong stel uit Sint Anthonis28-08-2011

mooi hotel leuk dorp

Het hotel was basic maar goed voor een week. Het ontbijt kon uitgebreider maar was voldoende. De kamers waren basic maar werden goed schoongemaakt. Het personeel was heel vriendelijk en het lunchen was ook goed bij het hotel. In het dorpje waren veel restaurantjes en barretjes. Vooral bij restaurant Vergina en Leon kon je goed eten en was de sfeer gezellig. Bij restaurant Fhilipas hebben wij het minste gegeten.

Kortom het is een mooi groen eiland waar een hoop is te beleven en een aanrader.

• 8jan appelman14-08-2011

niet mijn verwachting

de omgeving en het zwembad was mooi maar de kamers zijn van karton en de airco is nog erger dan gesnurk het eten is erg duur voor wat je krijgt aan de poolbar 's avonds is wel prettig een aanrader is restaurant moukas in het centrum van goevia

Gereisd met partner in juli 2011

• 7liesbeth Van averbeke11-08-2011

Niet echt tevreden

Het ontbijt is monotoon: altijd hetzelfde, geen afwisseling. Het is wel een prachtig uitzicht, proper zwembad. De bedden zijn goed hard. De airco maakt veel lawaai en de muren zijn van karton. Als je geen vaste slaper bent, hoor je je buren 's nachts binnenkomen, naar het toilet gaan, een douche nemen, stoelen verschuiven. Het personeel is vrij vriendelijk, zeker de mensen achter de bar. Een aanrader om 's avonds te gaan eten: restaurant Moukas in het centrum;supervriendelijk en heel vers eten!

Gereisd met partner in juli 2011

Hotel Paradise Corfu info