Hotel Paradise Corfu

8.3Fantastisch

144 reviews over Hotel Paradise Corfu

• 8Ricardo Stikkelorum30-07-2013

Goede uitvalsbasis

Hotel Paradise is bijzonder geschikt als uitvalsbasis om Corfu te verkennen. Het ligt centraal en aan de zee, vlakbij Kerkyra (Corfu-stad). Het hotel kent weinig personeel, maar toch staan ze altijd voor je klaar. Vooral de mede-eigenaresse (?) gaf ons midden in de nacht een hartelijk welkom. Ook de barvrouw/receptioniste is zeer aardig.

De kamer vonden wij erg goed en zag er vrij nieuw uit. Balkon ook zeker groot genoeg. Badkamer was ook prima, al leek deze iets ouder dan de kamer zelf. Wees echter niet bang dat je in een gedateerde badkamer terecht komt. Wij vonden het meer dan prima! Tevens is het uitzicht vanaf het balkon (en zwembad) ook als mooi te beschouwen.

De ligging ten opzichte van Gouvia is goed, al moet er wel een helling opgelopen worden. Je bent wel gewoon binnen 5 min in het centrum van Gouvia, maar mensen die slecht ter been zijn kunnen dit misschien wat vervelend vinden.

• 10vdvelde25-07-2013

Aanrader! ideaal wil je Corfu verkennen.

Dit hotel is gelegen in een oplopend straatje, heel rustig, en toch dicht bij dorpje Gouvia waar er winkeltjes en restaurants zijn. Ook niet ver van Gouvia Beach en jachthaven. Aan eind vh straatje reeds bushalte om naar Corfy stad te rijden, perfect ! Mooi uitzicht vanaf het terras bij ontbijt en vanaf het uitzicht over baai van Gouvia en zicht tot in Corfu. Hotel is gelegen in park met oude olijfbomen en palmbomen. Zeer net hotel, heel goed onderhouden en poetsen. Zeer vriendelijk personeel. Huiselijke sfeer en rustig. Ontbijt is voldoende maar niet uitgebreid. Voor middag en avondmaal zijn er heel veel lekker restaurantjes op het eiland en in Gouvia. Dus perfect : dag op stap? eten waar je wat leuks ziet, lekker en niet duur. De kamers zijn ok, badkamer niet heel ruim, wat jammer is, want de kamers zelf zijn ruim genoeg, daar was er zeker ruimte voor. Elke dag onderhouden en gepoetst, hygiene 10/10. Aanrader ! Willen meteen weer terug. Mooi eiland om te ontdekken.

• 8The love birds14-07-2013

Prima hotel op prachtige locatie!

Wij hebben een fijne week gehad in dit super gastvrije hotel. Het vrouwtje die de receptie deed en tevens de bar bediende was super vriendelijk en behulpzaam. Kortom een aanrader voor rustzoekers en als uitvalbasis voor mensen die het eiland willen verkennen. Wij hadden zelf een scooter gehuurd wat echt aan te bevelen valt. We hebben een super vakantie gehad op het prachtige Corfu!

• 9Carlijn23-06-2013

Super hotel!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, mede te danken aan Paradise. Wij hebben het hotel ervaren als een fijne uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam en de kamers zijn basic, maar goed verzorgd. Het ontbreekt je aan niets.

Een klein stukje lopen van het centrum en strand af (voor kleine kinderen misschien wat minder geschikt), maar dit is prima te doen. Voor degenen die geen zin hebben een stuk te lopen naar wat verkoeling: het zwembad is ook heerlijk en er kan gebruik gemaakt worden van ligbedden! Mooi uitzicht vanaf het zwembad.

Kortom: een aanrader voor iedereen die van plan is een bezoek te brengen aan dit prachtige eiland!

Gereisd met partner in januari 2013

• 8D.Hamaker18-06-2013

Toplocatie

Net terug van 10 dgn Hotel Paradise, wat een prachtige ligging en uitzicht, personeel vriendelijk en behulpzaam. ligging is perfect. op loopafstand van hoofdstraat Gouvia ,goede prijs/kwaliteit verhouding. Dennis en Angeline.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Van Gucht Philemon-De Bruycker Vera18-09-2012

Droomvakantie

Dit jaar voor de vijfde maal op vakantie naar Corfu geweest.Steeds naar Hotel Paradise,omdat het zeer vriendelijke eigenaars en medewerkers zijn.Ondanks de Griekse crisis doet iedereen zijn best om het de gasten volledig naar hun zin te maken.wij krijgen er niet genoeg van door de aangename omgeving en het (zéér)warme weer.We zijn de eerste helft van augustus daar geweest,en bij aankomst werden we begroet zoals men familie begroet.Indien mogelijk gaan we volgend jaar zeker terug naar Paradise.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Karin 03-09-2012

Mooi hotel met super mooi uitzicht!

Hotel ligt op een heuvel. Hierdoor heb je bij het zwembad super mooi uitzicht. Bij het zwembad zijn voldoende bedjes. Je hoeft ze niet al om 6 uur 's ochtends te reserveren. Kamer is netjes, alleen de bedden zijn wat ouderwets, een wat dunner matrasje op een harde ondergrond. Verder helemaal super. Ontbijt is standaard. Niet heel uitgebreid, je kan bijv. ook een omeletje krijgen. (hiervoor betaal je wat extra's) Personeel is supervriendelijk en behulpzaam. Achter de receptie werkt Wendy. Zij is een vlaamse en kan je alles vertellen over het eiland. Wij zijn elke avond naar het centrum van Gouvia gelopen voor het avondeten. Hiervoor moesten we een beste wel steil weggetje af en weer op. Dit viel enig sinds tegen, maar hiervoor in de plaats heb je dus wel een mooi uitzicht.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9maxinestam28-08-2012

Paradise was het zeker!

Wij, een jong stel van 20, hebben een fantastische vakantie gehad in Paradise. Meteen bij aankomst kregen we een ontbijtje en konden eerder inchecken dan gepland. Personeel was ontzettend behulpzaam en gaf ons goede tips. Met een scooter kun je overal heen en zie je de mooiste uitzichten. Af en toe begaf de airco het, na een half uur werkte het weer, dit was het enige nadeel. Het was erg rustig, grote tuin en groot zwembad. Stijle klim naar hotel zelf, maar voor ons geen probleem. Kamer was prima, genoeg ruimte voor alles, douche werkte goed, bedden waren prima en balkon genoeg ruimte en mooi uitzicht. Vraag wel om een koelkast: die heb je echt nodig! Als je iedere dag zelf wil bepalen wat je gaat doen en heerlijk tot rust wil komen ga dan naar Paradise in Gouvia en geniet!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Nienke26-06-2012

Prachtig hotel!!!

Echt een geweldig hotel! Ze kunnen er Nederlands, heel handig! Wendy verteld je allerlei leuke plekjes om naartoe te gaan. Alles goed te doen met een scooter die je via het hotel kunt regelen. Je voelt je hier helemaal op je gemak. Ze zijn erg vriendelijk en willen alles voor je regelen. Wij gaan er zeker weer naar terug!!!!!

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Marike Postma20-06-2012

Volgend jaar ga ik weer!

Hotel Paradise Gouvia is een hotel watword gerund door een familie. Vanaf het moment dat we binnen kwamen kregen we meteen het gevoel dat we daar deel van uitmaakte. De kamers zijn niet heel groot maar zeker voldoende ruim en zeer schoon. Het ontbijt is prima en zeker in verhouding met de prijs! Het ligt bovenop een heuvel waardoor er prachtig uitzicht is. (waar je naar kijkt vanuit het zwembad) en de omgeving is mooi groen. Verder ligt het vlakbij het centrum maar van die drukte merk je niks.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Hotel Paradise Corfu info