Hotel Paradise Corfu

8.3Fantastisch

144 reviews over Hotel Paradise Corfu

• 10luc en linda17-06-2014

echt om terug te gaan

de naam zegt alles paradise , qua vriendelijkheid , netheid , en ligging is dit een tophotel

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Van Gucht - De Bruycker04-12-2013

Droomvakantie

Dit jaar voor de 6 de maal naar Hotel Paradise geweest.Voor wie rust wil tijdens zijn vakantie is Paradise het perfecte hotel,Vriendelijk personeel en eigenaars,wij werden daar practisch aanzien als familie,we hebben reeds 6 keer dezelfde kamer gekregen.We vertrekken steeds met spijt en hopen volgend jaar terug te kunnen komen.

• 9elsje de bruyne24-09-2013

Mooie uitzicht

Ideale plek om corfu te ontdekken. Wel een auto nodig. Charmant hotel met de nodige voorzieningen,netheid en zeer vriendelijk personeel. Zeker de moeite om terug te gaan

Gereisd met partner in september 2013

• 8Martin09-09-2013

Mooie ligging!

Wij hebben hier vanaf 31 augustus een week gezeten. Het hotel ligt op een berg, dus lekker rustig en mooi uitzicht. Wel een hele tippel om de berg weer op te lopen na een bezoek aan het dorp. Het is ongeveer 5 tot 10 minuten lopen naar het plaatsje Gouvia. Wel eerst een hele drukke weg oversteken! Het hotel is vrij eenvoudig. Zo hadden wij een gedateerde en vooral kleine badkamer, Kamer verder basic, met tv en balkon. Personeel is uiterst vriendelijk. De airco deed het goed. Heerlijk zwembad, met altijd genoeg bedjes. Geen animatie, geen muziek. Veel Nederlanders, en dan ook veel jonge stellen.

• 7Lisa09-09-2013

Leuk en simpel hotel

Wij (stel van 21 en 23) hebben hier vanaf 17 augustus een weekje gezeten. Het hotel ligt op een berg, dus lekker rustig en mooi uitzicht. Het is ongeveer 5 tot 10 minuten lopen naar het plaatsje Gouvia. Prima te doen. Het hotel is simpel en wat verouderd maar wel goed verzorgd. Zo hadden wij een gedateerde badkamer, maar deze was wel schoon. Kamer verder simpel, met tv en balkon. Wij hebben een koelkast gevraagd, en kwamen daarvoor op een wachtlijst. In die week helaas geen koelkast meer gezien. Ik vind dat dit wel standaard op de kamers mag staan. Heerlijk rustig en schoon zwembad, met altijd genoeg bedjes. Geen animatie, geen muziek. Het hotel is dus niet bijzonder geschikt voor kinderen. Veel Nederlanders, en dan ook veel jonge stellen. Wij hebben hier een heerlijke week gehad!

• 9Dr198926-08-2013

Fantastisch Hotel!

Geweldig hotel met fantastisch uitzicht over de zee. Mooie ligging, goede service en dichtbij restaurants, supermarkt en strand. Corfu stad is ongeveer 15 minuten met de bus echt prima te doen! Zeker een aanrader!

• 7Doornbos26-08-2013

Gezelligheid!

Goede accomodatie op een prachtige plek. We waren alleen niet zo weg van het ontbijt (droog brood) en de kamer. We hadden nogal last van mieren, en de bedden veroorzaken rugpijn voor de rest van de vakantie. Verder wel erg vriendelijk personeel, en het zwembad is prachtig. Neem aub wel een kamer met airco, zonder dit is het geen doen overdag.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 7Ger Hoek 18-08-2013

Leuk Hotel

Hotel Paradise is een prima Hotel, het is schoon en aardige mensen en de ligging is inprincipe goed alleen op een heuvel en dat gaat tegen staan en vooral als het zo warm is 36+ dus bij deze temp. is een airco in dit Hotel een must zit niet bij de prijs inbegrepen (ik had dit geboekt en kreeg het bij naderinziens toch nog?) dit is 1 van de minpuntjes het is maar 6 € p/d maar toch 90€ bij een reis van 15 d. En zo hebben meer van dat soort zaken, koelkast extra betalen oké dit heb je meestal niet in een Hotel maar met de prijzen van b.v. € 3,50 voor een biertje is de koelkast er zo uit . Gemiddelde prijzen van een bier (maakt niet welk bier) ligt overal rond de 2 en 2,5 € .Hier slaan ze de plank flink mis, maak het 2 euro en de omzet wordt vertienvoudigd (min.x) gewoon dom beleid men is niet dom want men ziet wat je ergens anders betaald. Al met al een fijn verblijf gehad wij zijn strandgangers dus bijna iedere dag een ander plaatje bezocht, met de bus en 2e week met een Quad, heerlijk

• 6benny13-08-2013

gdgelegen hotel ok als je niet te veel eisen stelt

• : mooie ligging met zicht op de baai van Gouvia, wel wat klimmen iedere dag maar voor ons geen echt probleem. Ligt redelijk kort bij restaurantjes (leon, moukas, iliades zijn aanraders), en ook de bushalte ligt kortbij. Tof zwembad, fantastische palmbomen
    • : het is in augustus zeer heet, dus een goedfunctionerende airco in de kamer en in de hotelruimtes is een absoluut minimum, dit was niet zo. Het ontbijt is echt te beperkt en de badkamer is echt wel zeeer klein. Neutraal: hotelkamer is proper, enkele keren per week verse handdoeken. Personeel is vriendeljk en ze helpen wanneer ze kunnen. De uitleg die we kregen over de airco en de reden waarom we de sleutel moesten afgeven bij het verlaten van het hotel was een beetje bizar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8Lindsay12-08-2013

Helemaal prima

Samen met mijn vriend 13 dagen in hotel Paradise verbleven. We vonden het beiden een leuk hotel met prima kamers.

De ligging ten opzichte van Gouvia is prima, de heuvel die je op moet om het hotel te bereiken is vrij stijl en zorgt voor wat zweet, maar is goed te doen. Van het ontbijt moet je niet heel veel verwachten, maar ze hebben zoetigheid, kaas, ham, salami, gekookte eieren en ook yoghurt etc. De schoonmaaksters kwamen iedere dag. Om de dag kregen we nieuwe handdoeken, bed is 1x ververst.

Goed en leuk vertoeven aan het zwembad, er zijn genoeg ligbedjes voor iedereen. Het strand van Gouvia is niet bijzonder, voor iets meer dan 1 euro ga je met de bus naar Dasia, waar je een leuke strandtent hebt en een schonere zee. Voor een relax en ontdek vakantie, is hotel Paradise een goed hotel met een prima ligging ten opzichte van de rest van het eiland. Iedere avond kun je lekker eten in Gouvia. Indien je wilt uitgaan en stappen, ga dan niet naar Gouvia.

Hotel Paradise Corfu info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV