Hotel Orpheus

Hotel Orpheus

Kleine hotelsWeer vandaag33°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Orpheus voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Orpheus in het Nederlands

bijzonder goed bevallen !!

bart
15-5-2010

het hotel ligt aan de zijkant van de winkelstraat zodat je s avonds gezellig kan winkelen en een terrasje pakken maar in je kamer geen last hebt van de drukte. verder zit je pal bij het strand.

nette ruime kamers met koelkast,balkon en evt. airco alleen de douche zou een opknap beurtje kunnen gebruiken. de vriendelijkheid van het personeel (en trouwens alle grieken) was echt top geen irritante verkopers e.d. gewoon lekker vakantie vieren .

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• WaterparkAanwezig

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orpheus in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orpheus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.