Tijdelijk €25 aanbetaling

Marietta’s Resort

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Marietta’s Resort voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 269 reviews
+32

8.9FantastischScore uit 269 reviews
  • 8.4Inrichting
  • 8.9Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

269 Reviews over Marietta’s Resort

• 10Karin Dussel23-08-2020

Een echte aanrader

Een heel fijn resort met een net zo fijne familie. Helaas voor de eigenaren was het erg rustig i.v.m. corona, maar desondanks een heerlijke 8 dagen gehad. Kamers prima en super schoon. Buiten zorgt mama voor een schone omgeving, je ziet geen blaadje liggen. Het eten was ook erg lekker. Kom er vast weer!

• 8Marcelle15-07-2020

Het was heerlijk en voor herhaling.

Goed appartement,heerlijk zwembad. De gastvrouw en haar familie zijn heel vriendelijk. Je hoeft maar iets te vragen en het werd geregeld. Mama kookte elke avond heerlijk Grieks. Wil zeker nog een x heen.

• 10Saskia09-11-2019

Geweldig !!

Een kleinschalig complex , Fijne Familie, heerlijk eten,Gezellig!! Wij zijn er inmiddels 2x geweest en er komt vast nog wel een derde keer. Kortom Geweldig !!!

• 9Rmathijs05-11-2019

Fantastisch, weer genoten!

Na drie jaar weer eens terug bij Mathraki Dinos, alias Marietta's Resort. Al meer dan 15x geweest dus een vertrouwd plekkie. Dit keer Apt 4. Heerlijk ruim, lekker balkon en schoon als altijd. Goede upgrades aangebracht als nieuwe zonneboiler met grotere capaciteit en een wateronthardingsinstallatie wat het douchen weer een extra dimensie geeft :) Door herstellende knieblessure niet veel van het complex af geweest, maar alles was aanwezig voor mij. Mooi en schoon zwembad met ligbedjes en zonneweide. Goede keuken voor ontbijt, lunch en diner. En eens in de week een Griekse avond met BBQ en Griekse dansers. Omdat het kleinschalig is snel contact en super gezellig tijdens het diner. Marietta en haar ouders hebben er weer alles aan gedaan om een ieders vakantie naar de zin te maken. TIP: als je klachten hebt (hard kussen, lekkende kraan, kapotte lamp, etc..) meld ze dan, zodat het gelost kan worden om uw vakantie nog aangenamer te maken!

• 8W Meijer26-10-2019

Mooi eiland alleen jammer van het straatafval

Fantastische plek met goede service. Wij reisden met touroperator, deze organisatie heeft bepaalde afspraken met de accommodatie om de prijs te drukken. Dit kunnen ze beter niet doen. Jammer dat we ons eigen toiletpapier kopen moesten kopen. Het restaurant was prima. Goed ontbijt. Diner ook prima.

• 8Laura23-10-2019

Prima

We hebben een prachtige vakantie gehad. Onze eerste indruk van dit verblijf was ook goed. Naarmate de week vorderde is onze mening daarover echter wel veranderd. Mariëtte is vooral aardig als je doet wat bij haar past. Is dit niet het geval, dan merk je dat direct. We hebben helaas een vervelende ervaring had met een spiegel die per ongeluk kapot was gegaan. Mariëtte wilde hier een bedrag van 60 euro voor maar hier kon ze geen bon van laten zien en ook het bedrag pinnen was absoluut onbespreekbaar. Uiteindelijk maar betaald om van het gedoe af te zijn maar zo wil je je vakantie niet afronden. Er zullen vast allerlei terechte frustraties bij deze dame spelen maar daar kunnen wij als vakantiegangers ook niets aan doen. Het is jammer dat zij dat wel doet. Ik hoop van harte dat ze in gaat zien dat zij met haar gedrag uiteindelijk gasten wegjaagt. Dit zou zonde zijn want de locatie is perfect en haar ouders zijn aardige mensen.

• 9Suzan22-10-2019

Aanrader!

Heerlijke week gehad! Open ontvangen door hele lieve mensen! Heerlijk vers eten en een huiselijke sfeer. Gezellig en knus, lekker rustig om even een weekje bij te komen. Alle vragen werden altijd goed beantwoord en eventuele problemen opgelost! Ligging ook prima, heerlijk dorpje om van hier uit dingen te bezoeken.

• 9Maartje27-09-2019

Super vakantie

We voelden ons direct thuis hier. Goede sfeer, kleinschalig en schoon, zowel binnen als buiten. En ja, de inrichting van onze studio is eenvoudig maar dat vinden wij juist de charme, echt Grieks. Het zwembad was top, zo schoon heb ik het nog niet eerder ergens gezien. En dan het eten 😋....mama kookt heerlijke Griekse gerechten. Echt een aanrader. De ligging is mooi, tegen een heuveltje, net buiten de kern van ( het niet zo geweldige) Gouvia. Wij hebben genoten van iedere minuut van onze vakantie op Corfu en daar hebben Marietta en haar ouders zeer zeker aan bijgedragen.

• 7Ron25-09-2019

Waar voor je geld met een kanttekening

Mooi complex schoon en ruim. Schoon zwembad en goed onderhouden.Prijzen biertje 4,50 en wijn 6,00 per glas. Pittig dus. Naarmate je hier minder besteedt daalt ook de vriendelijkheid van de eigenaren. Erg jammer dat als je een keertje niet direct iets bij het zwembad besteld er gelijk gezegd wordt dat je dan maar 5,00 euro p.p.p.d voor de ligbedjes betalen moet. Eigenaar werd boos en dreigend omdat we het hier niet mee eens waren. Touroperator heeft nog bemiddeld maar ze weken niet van hun standpunt af. Ze moesten chloortabletten kopen en die moesten terugverdiend worden. Na nog een gesprek met Mariëtta zei ze als je niet wilt betalen niet meer liggen bij het zwembad en ga je maar verhuizen naar een ander complex. Dat dus gedaan en daarna heerlijke vakantie gehad.

• 9Fam Andriessen23-09-2019

Heerlijk !

Wat ons betreft een heel fijn verblijf .. Lieve dochter ( pittige tante ) met haar vader en moeder . Het is ruim en schoon en fantastisch eten ! Misschien iets duurder dan elders maar beslist de moeite waard om goed te eten .kleine super onderaan de weg waar al vroeg heerlijk vers brood is . Je kunt ook kiezen voor uitgebreide kaart aan ontbijt in het restaurant. Zwembad is heerlijk ,al zijn wij elke dag weggeweest op tripjes met een scooter . Gouvia zelf is in de avond leuk met zijn restaurantjes en barretjes maar strand is fantasie loos en zijn zoveel mooie stranden / baaitjes in de buurt, een must see. Ligging van apartament is centraal dus overal redelijk dichtbij .

Appartement Marietta’s Resort info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    491 00