Appartement Marianna

Appartement Marianna
8,6

3 tips over Appartement Marianna

Jose, 29-6-2015
Trust autoverhuur. Betrouwbaar, vriendelijk, flexibel. Veel goedkoper dan via je eigen reisorganisatie!!!
Kooij, 18-10-2013

Eten bij Taverna Aries is lekker en gezellig met Grieks optreden van de ober en een van de eigenaren (twee broers runnen Aries)de jongste danst mee.

Wij zijn veel gaan lunchen bij Fresh,bv,heerlijke hamburger zelf gemaakt door de moeder van de nog best jonge eigenaar Dimitrios. Probeer ook eens griekse salade pannekoek heerlijk! Eigenlijk is alles lekker! Super vriendelijke familie (zijn Grieks/Amerikaans)wij zijn er echt bevriend mee geworden!

Rest Filippas lekker eten en vriendelijke mensen!

Rafella, 6-1-2012
Restaurants 9 Muses en Moukas zijn aanraders! Voor nog geen €30 heb je voor 2 personen een diner met drinken, een literfles water en stokbrood. De service is snel en de bediening zeer vriendelijk!