Hotel Maltezos

Laatste review

Heerlijk

Mieke,
18-8-2018

Prima, schoon en rustig hotel. Zeer vriendelijke eigenaar en hun kinderen. Zwembad en ontbijt ook prima. Geen luxe, maar goed in orde alles. Ik was alleen met mijn dochter en we hebben een heerlijke week gehad.

Kenmerken

18-8-2018

Goede 4 pers kamer incl ontbijt zeer voordelig

Frank Weijens,
1-10-2017

Ruime douce met thermo kraan een balkon en zitje gratis wifi en zwembad ligging midden in het centrum echt een aanrader

Super tijd gehad.

Peter & Helma,
12-7-2017

Gezellig kleinschalig hotel.

Vakkundig gerund door Spyros en zijn vrouw Lula. Niets is te veel voor hun om het je naar je zin te maken. Prima compleet ontbijt, met zelfs koffie die prima te drinken was.

Elke dag, behalve vrijdag, wordt de kamer schoon gemaakt, bedden verschoond en de handdoeken vervangen. We hebben het echt naar ons zin gehad en is zeker voor herhaling vatbaar.

Tjingo

Prima kleinschalig hotel, overal dichtbij

Tonny & M.J,
10-7-2017

Schoon en verzorgd, goede badkamer en lekker hard bed. En opvallend voor Griekenland; een uitgebreid ontbijtbuffet en geen blaffende honden. Het enige geluid s'-nachts is de airco. Heerlijk ontspannen dus! Vriendelijk management, lekker zwembad en alles op loopafstand. Echte aanrader.

Arno Pfeil
23-9-2016

Goed hotel met zeer aardige eigenaar Spiros en zijn vrouw Lula. Staan altijd voor je klaar en niks is hen teveel. Spiros had veel humor voor de gasten. Eigenlijk was alles goed tot uitstekend. De ligging was ook prima, zo vlak bij het centrum en de zee. De kamers zijn enkele jaren geleden gerenoveerd.

Prachtig zwembad

Van Hecke Caroline
9-7-2011

Prijs/kwaliteit Zeer goed

Goede ligging proper

vriendelijke en behulpzame mensen

2005

Wij hebben in juli 2005 twee weken in dit hotel doorgebracht. De ligging is goed. 150m van het plaatsje Gouvia waar leuke restaurantjes, barretjes en winkeltjes zijn. 250m van kiezelstrand. Het hotel is eenvoudig.De kamers zijn niet erg groot, maar goede matrassen en schoon.Alle kamers hebben airco, koelkast en balkon. Het hotel beschikt over een groot zwembad (diepte van 80cm-270cm)met een mooie zonnetuin en een bar waar ze ook snacks verkopen.

Wij hadden het geluk dat Olympia Reizen deze accommodatie extra had in gekocht en dat er dus bijna geen Nederlanders verbleven.

De eigenaren van het hotel zijn erg vriendelijk. Je voelt je direct thuis.

Al met al een aanrader.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maltezos in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maltezos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.