Appartement Isabella Country House

Appartement Isabella Country House
8,6

6 tips over Appartement Isabella Country House

AngieV, 13-1-2014
Als je wilt boeken dan raad ik zeker aan om de studio's niet te boeken. De appartementen en suites liggen allemaal in het 1e gebouw en allemaal aan de voorzijde en dit zijn dus ook de beste plekken van het complex.
Kim Hiensch, 12-7-2013
Een erg leuk restaurant is Vergina in Gouvia. Erg leuk en vriendelijk personeel. Corfu stad is ook een aanrader.
annefried veenman, 14-5-2013

huur een auto al direct als je komt, en ga in Gouvia eten bij

9 muses

We hebben een aantal aanbieders voor Isabella Country House voor je op een rij gezet:

Tessa, 13-7-2012
Zeker een aanrader. Het is gewoon een fijn plekje, voelt goed. Tip! huur een auto. Binnen een afstand van 30-45 minuten zijn er tal van leuke plekjes die meer dan de moeite waard zijn: Corfu stad, glyfada beach, Liapades beach, etc..
michel30251, 6-5-2012
Indien je de vaatwasser of wasmachine wilt gebruiken neem vanuit NL zelf de wasmiddelen mee.
erik veldt, 16-10-2011
Huur een scooter of auto. Voor meerdere dagen hoeft een scooter niet meer als 10 euro per dag te kosten.