Appartement Ionian Arches

Appartement Ionian Arches
8,4

17 tips over Appartement Ionian Arches

marjolijn-sdb, 21-9-2014
Leuke restaurants in Gouvia: Bella Ellada, Iliades, Mythos, Vergina.
Leon, 29-8-2014

Restaurant Leon en 9muses in Gouvia

Huur een dag een speedbootje [info bij de eigenaren]

_J, 6-7-2014
Scootertje of auto huren is zeker aan te raden, zo zie je veel meer van het eiland, en dat is het zeker waard. Dit kan je het beste via de eigenaar van het appartement regelen, dit scheelt je een hoop geld.

marianne, 16-6-2014
Eetgelegenheid, Leon, mmmm in Gouvia..
Anton en Marjon, 15-6-2014
dassaia met zijn prachtige strandboulevard, weg van het verkeer, is 5 busminuten ver....
Anton en Marjon, 14-6-2014
Dassia heeft mooi strand van de weg af met een 2 km lange strandboulevard, en dat op 5 busminuten!

Liesbeth & Wim, 6-6-2014
Wanneer je lekker uit eten wilt: op loopafstand in Gouvia stad ligt (naast de kerk) aan de rechterkant restaurant Leon. Ga dit vooral proberen !!
Romy, 5-8-2013
Ontbijt en Diner bijboeken in het hotel en niet via de reisorganisatie. Dit scheelt je veel geld!
yvette_jaap, 26-6-2013
Uit eten in Gouvia, Moukas (waar de zoon van Nikos werkt), de Chinees is een aanrader, Aries (waar de obers de zirtaki gaan dansen), Mythos goed eten, Vergina heel mooi restaurant.
de GT girls, 9-6-2013
Natuurlijk Pethia, oudste stadje van Corfou, lunchen op het strand van Agios Stefanos, eerste restaurant links.( helaas naam vergeten maar was iets met een plant) Lunchen bij de tennisclub op het strand van Paleokastritsaa, en rijden door de bergdorpjes met fantastische vergezichten. Als je van toeristische eettenten houdt is Arries gezellig, maar ook de Italiaan daar in Gouvia is goed eten. De bananensplit bij de 9 Muzes is subliem. En verse vis eten bij het app mits s'morgens aangegeven.