Hotel Iliada Beach

Meer hotelinfo

20 reviews over Hotel Iliada Beach

• 8E13-06-2019

Uitstekend hotel

Fijn hotel met uitstekende keuken. Vriendelijk personeel. Uitstekende uitvalsbasis om er met een huurauto (huren via de receptie van het hotel, zonder “gedoe” en goedkoop) op uit te gaan. Veel restaurantjes ed in de directe omgeving. Heerlijke vakantie gehad..

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    6Hendriks30-08-2018

Mooi Hotel maar helaas aan stinkbaai

Hotel is niets over te zeggen, mooie kamers, gerenoveerde badkamers, ontbijt simpel maar prima en het restaurant echt heeeeeel goed. Vriendelijke bediening en het eten echt super. Wij hadden een auto voor de twee weken en dat is een must. De baai waar het hotel ligt is het water niet helder en het water stinkt, we zijn er 1 keer in geweest en snel weer ingepakt om met de auto naar de prachtige stranden op nog geen 10 minuten rijden van Gouvia te gaan. We hebben talloze stranden op Corfu bezocht, allemaal prachtig maar het strand bij het hotel is helemaal niks. Dan mis je dus het zwembad. Een aanrader is het strand bij Dasia dit is dicht bij Gouvia.

• 10Ed en Ivonne21-08-2018

fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Geweldig Hotel met goed continentaal ontbijt en super vriendelijk personeel van het kamermeisje tot de kok. Er is geen zwembad maar dat mis je niet want je loopt het kleine laantje uit en staat op het strand waar je een bedje kan huren. In het restaurant kan je goed eten voor een prima prijs. Aan de bar is altijd nog gelegenheid om na het eten te blijven hangen en gezellig een drankje te drinken. De kamers worden iedere dag goed schoongemaakt. Het hotel wordt gerund door een familie en wij komen hier al enkele jaren. Je wordt als vriend behandeld en dat is echt gemeend. Er wordt ook niet scheef gekeken als je daar niet iedere avond in het restaurant eet. Wij komen hier met plezier weer terug.

• 9JD12-05-2018

Fijn hotel

Wat een fijn hotel, wat een lieve mensen. hotel ligt mooi bij het strand van Gouvia, aan de andere kant loop je zo het centrum in. Zeer vriendelijk personeel, de kamers zijn standaard maar prima, de badkamers onlangs gerenoveerd en luxe voor Griekenland.Wifi. Klein koelkastje. Schoonmaak elke dag super en met een lach en gezang! Het ontbijt is Grieks, dus niet erg uitgebreid, maar het brood is vers, genoeg keuze in zowel zoet als hartig beleg, heerlijke yoghurt, cornflakes, honing, af en toe wat vers fruit of een gekookt eitje, soms hartige kleine broodjes, koffie, thee en sap uit een automaat. Voor het avondeten is het beachrestaurant een geweldige plek, mooi en modern ingericht, gezellig kaarslicht met uitzicht op zee en een kaart met heel veel keuze uit heerlijke gerechten. Aan de overkant het strandje (kiezel) met een prachtig uitzicht. 2 ligbedden voor 6 euro, met parasol 8 euro.

• 2017
    10v Duin23-08-2017

Fantastisch hotel

Geweldig hotel,mooie kamer,zeer goed bed,goed kussen,elke dag thuiskomen in een schoon opgeruimde kamer,complimenten aan de schoonmaaksters.Vriendelijke mensen bij de receptie,met een glimlach ,nemen de tijd voor al je vragen en goede tips over Corfu.Prima ligging,direct aan het kiezelstrand,top vakantie gehad,alles binnen handbereik.Daarom een dikke 10.LLiada bedankt voor de geweldige week.

• 10Henny Janszen09-07-2017

Prima hotel

Na 30 jaar weer terug in Iliade-beach. Nog steeds een fantastisch hotel aan het strand. Personeel waar je al gauw vrienden mee wordt. Heerlijk restaurant waar typisch Grieks wordt bereidt. Eenvoudige maar prima kamers. We hebben het er heerlijk gehad en gaan volgend jaar zeker terug.

• 10helma derksen06-07-2017

Een heel mooi plekje op corfu

Wij zijn weer terug in Nederland en denken met een goed gevoel terug aan onze vakantie in het iliada hotel we hadden geen half pension geboekt omdat we iedere avond ergens anders wilden eten maar omdat het daar zo gezellig was, het eten heerlijk en de bediening super kwamen we graag weer terug. En dan de tuin die met heel veel liefde werd verzorgd iedere dag weer! Wij vonden in Gouvia alles wat wij zochten, geen massa toerisme maar wel alles in de buurt, strand winkeltjes en restaurants

• 8Pablo van ieperen22-06-2017

Hele leuke vakantiehet

Iliada beach is een leuk hotel en heeft een mooie ligging aan een grindstrand. Goed restaurant, leuke bar en een mooi terras. De kamers met wifi zijn eenvoudig maar zeer schoon en die van ons had een keurig gerenoveerde badkamer. Kortom je krijg waar je voor betaal . Je voelt je er echt gast en de eigenaren en hun personeel geven je het gevoel dat je zeer welkom bent. De twee broers Eric en Andy zijn fantastisch qua gezelligheid en gastvrijheid maar ook als je wat serieuzere vragen hebt gaan ze die niet uit de weg. Gouvia is een klein plaatsje met voldoende restaurants en horeca gelegenheid waarvan Iliada beach toch wel de leukste ligging heeft aan het strand met een prachtig. Op een kleine 15 min ligt Corfu stad wat toen wij er in Mei waren een hele gezellige en mooie oude stad is. Het eiland Corfu is prachtig groen en heeft op sommige plekken een wilde natuur en het is zeker de moeite waard om te gaan verkennen met de auto.

Vriendelijke groet. Pablo en Tanja van Ieperen.

• Oude reviews

8Marion30-06-2016

Mooie week gehad!

Prima hotel, eten was heerlijk allemaal.Halfpension diner was geen buffet, maar elke dag voor,-,hoofd,- en nagerecht wat was vastgesteld. (Iedereen krijgt zelfde hoeveelheid) Wij bestelden meestal salade erbij(tegen betaling). Personeel vriendelijk maar kwamen soms gehaast over. Gouvia leuk plaatsje, allerlei restaurants+winkeltjes. Mooi centraal gelegen, noorden hebben we bekeken met een bustour. Dag auto gehuurd en zuiden verkend. Ook nog dag met de lijnbus naar corfu stad geweest, prima te doen.(ong 8euro p.p retour) Geen muziek of thema avonden o.i.d. meegemaakt bij hotel. Strand prima(met waterschoenen), strandbedje+parasol 2 personen 7 euro p.d. Wij vonden de matras echt hard...na 2 dagen ook airco besteld, was echt te warm. Koelkastje heerlijk koud en ruimte voor meerdere flessen.

• 8Jolanda Schuurman22-06-2016

Zeer vriendelijk en schoon Familie Hotel.

Eerste indruk was super je komt binnen in een zeer mooie onderhouden tuin. Aan de receptie goede comunicatie en deden hun best om je zo snel als mogelijk je kamer te laten betreden.

Min puntje waren de harde matrassen en de harde met latjes beklede balkonstoelen. Wij konden niet goed slapen en niet lekker zitten op balkon.

1 tip over Hotel Iliada Beach

• Bertusv, 30-05-2015

Enkele reis naar Corfu - stad kost met de blauwe bus € 1,50, dagkaart € 5,00

1 vraag over Hotel Iliada Beach

• Marijke, 28-01-2019

Badkamer

Is er geen foto van de badkamer?

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadZwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald