Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

21 Reviews over Iliada Beach

• 10Linda26-06-2022

Goede kamers, vriendelijke medewerkers

De kamers zijn mooi en schoon. Het restaurant is prima. Ook het ontbijt was goed en gevarieerd genoeg. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Niks op aan te merken! In de straat zijn wat restaurants, winkeltjes etc. Prima voor een of twee avonden. Een auto huren is wel aan te raden om zo ook bij de mooiere stranden te komen. Of andere dorpjes te bezoeken. Het water bij dit strand is goed om even te zwemmen maar het is niet de mooie blauwe zee waar je naar zoekt. Daarvoor kun je het beste naar de oost of westkust, prima te doen vanuit Gouvia. Auto huren kun je via de receptie makkelijk regelen, de auto staat dan de volgende dag voor je klaar op de naastgelegen parkeerplaats. Ideaal geregeld.

• 9Sander18-07-2020

Aanrader!!

Supergastvrij, schone kamers, heerlijk eten, lieve mensen waarvoor niets te veel is. Direct aan zee. Zeker een aanrader.

• 8E13-06-2019

Uitstekend hotel

Fijn hotel met uitstekende keuken. Vriendelijk personeel. Uitstekende uitvalsbasis om er met een huurauto (huren via de receptie van het hotel, zonder “gedoe” en goedkoop) op uit te gaan. Veel restaurantjes ed in de directe omgeving. Heerlijke vakantie gehad..

• 6Hendriks30-08-2018

Mooi Hotel maar helaas aan stinkbaai

Hotel is niets over te zeggen, mooie kamers, gerenoveerde badkamers, ontbijt simpel maar prima en het restaurant echt heeeeeel goed. Vriendelijke bediening en het eten echt super. Wij hadden een auto voor de twee weken en dat is een must. De baai waar het hotel ligt is het water niet helder en het water stinkt, we zijn er 1 keer in geweest en snel weer ingepakt om met de auto naar de prachtige stranden op nog geen 10 minuten rijden van Gouvia te gaan. We hebben talloze stranden op Corfu bezocht, allemaal prachtig maar het strand bij het hotel is helemaal niks. Dan mis je dus het zwembad. Een aanrader is het strand bij Dasia dit is dicht bij Gouvia.

• 10Ed en Ivonne21-08-2018

fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Geweldig Hotel met goed continentaal ontbijt en super vriendelijk personeel van het kamermeisje tot de kok. Er is geen zwembad maar dat mis je niet want je loopt het kleine laantje uit en staat op het strand waar je een bedje kan huren. In het restaurant kan je goed eten voor een prima prijs. Aan de bar is altijd nog gelegenheid om na het eten te blijven hangen en gezellig een drankje te drinken. De kamers worden iedere dag goed schoongemaakt. Het hotel wordt gerund door een familie en wij komen hier al enkele jaren. Je wordt als vriend behandeld en dat is echt gemeend. Er wordt ook niet scheef gekeken als je daar niet iedere avond in het restaurant eet. Wij komen hier met plezier weer terug.

• 9JD12-05-2018

Fijn hotel

Wat een fijn hotel, wat een lieve mensen. hotel ligt mooi bij het strand van Gouvia, aan de andere kant loop je zo het centrum in. Zeer vriendelijk personeel, de kamers zijn standaard maar prima, de badkamers onlangs gerenoveerd en luxe voor Griekenland.Wifi. Klein koelkastje. Schoonmaak elke dag super en met een lach en gezang! Het ontbijt is Grieks, dus niet erg uitgebreid, maar het brood is vers, genoeg keuze in zowel zoet als hartig beleg, heerlijke yoghurt, cornflakes, honing, af en toe wat vers fruit of een gekookt eitje, soms hartige kleine broodjes, koffie, thee en sap uit een automaat. Voor het avondeten is het beachrestaurant een geweldige plek, mooi en modern ingericht, gezellig kaarslicht met uitzicht op zee en een kaart met heel veel keuze uit heerlijke gerechten. Aan de overkant het strandje (kiezel) met een prachtig uitzicht. 2 ligbedden voor 6 euro, met parasol 8 euro.

• 10v Duin23-08-2017

Fantastisch hotel

Geweldig hotel,mooie kamer,zeer goed bed,goed kussen,elke dag thuiskomen in een schoon opgeruimde kamer,complimenten aan de schoonmaaksters.Vriendelijke mensen bij de receptie,met een glimlach ,nemen de tijd voor al je vragen en goede tips over Corfu.Prima ligging,direct aan het kiezelstrand,top vakantie gehad,alles binnen handbereik.Daarom een dikke 10.LLiada bedankt voor de geweldige week.

• 10Henny Janszen09-07-2017

Prima hotel

Na 30 jaar weer terug in Iliade-beach. Nog steeds een fantastisch hotel aan het strand. Personeel waar je al gauw vrienden mee wordt. Heerlijk restaurant waar typisch Grieks wordt bereidt. Eenvoudige maar prima kamers. We hebben het er heerlijk gehad en gaan volgend jaar zeker terug.

• 10helma derksen06-07-2017

Een heel mooi plekje op corfu

Wij zijn weer terug in Nederland en denken met een goed gevoel terug aan onze vakantie in het iliada hotel we hadden geen half pension geboekt omdat we iedere avond ergens anders wilden eten maar omdat het daar zo gezellig was, het eten heerlijk en de bediening super kwamen we graag weer terug. En dan de tuin die met heel veel liefde werd verzorgd iedere dag weer! Wij vonden in Gouvia alles wat wij zochten, geen massa toerisme maar wel alles in de buurt, strand winkeltjes en restaurants

• 8Pablo van ieperen22-06-2017

Hele leuke vakantiehet

Iliada beach is een leuk hotel en heeft een mooie ligging aan een grindstrand. Goed restaurant, leuke bar en een mooi terras. De kamers met wifi zijn eenvoudig maar zeer schoon en die van ons had een keurig gerenoveerde badkamer. Kortom je krijg waar je voor betaal . Je voelt je er echt gast en de eigenaren en hun personeel geven je het gevoel dat je zeer welkom bent. De twee broers Eric en Andy zijn fantastisch qua gezelligheid en gastvrijheid maar ook als je wat serieuzere vragen hebt gaan ze die niet uit de weg. Gouvia is een klein plaatsje met voldoende restaurants en horeca gelegenheid waarvan Iliada beach toch wel de leukste ligging heeft aan het strand met een prachtig. Op een kleine 15 min ligt Corfu stad wat toen wij er in Mei waren een hele gezellige en mooie oude stad is. Het eiland Corfu is prachtig groen en heeft op sommige plekken een wilde natuur en het is zeker de moeite waard om te gaan verkennen met de auto.

Vriendelijke groet. Pablo en Tanja van Ieperen.

Hotel Iliada Beach info

• WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)