Géén boekingskosten
GriekenlandCorfuGouviaAppartementen GouviaAppartement Helion Resort by Helion Villas and Apartments

Appartement Helion Resort by Helion Villas and Apartments

GriekenlandCorfuGouvia

8.2FantastischScore uit 27 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

27 Reviews over Helion Resort by Helion Villas and Apartments

• 9Wim van der Steen10-08-2018

Paradijsje aan de Govino Bay, dichtbij Corfu-stad

Goed: Ligging park, service, zwembad. Afstand tot dorp met voldoende restaurants, gebruik van voorziening naastliggend resort, geweldige receptioniste, groot balkon, airco. Bij kantoorsluiting receptie Govino Bay of guard, opvang en begeleiding door guard bij aankomst en vertrek na 16.00 uur en op zondag. Mogelijkheid, tegen betaling van late-outcheck tot vertrektijd. Goed OV met halte voor de ingang van het resort. Minder: Grootte badkamer, kleine kamer/keuken. Al met al, een geweldig resort dat wij iedereen kunnen aanbevelen. Dank aan de mensen die hier werken en in het bijzonder aan Madeleine.

• 8Benny26-07-2018

Udmærket sted

Helion Resort ligger på et stort grønt område med masser af store træer. Rummelige, lidt slidte 2 værelses lejligheder med stor ovedækket terrasse. Dejlig pool område med snackbar med plads til alle Sødt og venligt personale
    Ligger i rimelig gå afstand til Gouvia ( 10 - 15 min til centrum) hvor der er spisemuligheder i alle kategorier, små hyggelige barer og mulighed for indkøb af dagligvarer. Resortet og byen kan anbefales til familie med mindre børn. Lidt malurt er der dog: Stranden der støder op til Resortet er ikke egnet til badning og Wi-fi er elendig i største del af døgnet

• 9Eric Minjon18-07-2017

Heerlijk rustig gelegen park

Super mooi complex met hele mooie ruime appartementen gelegen direct aan het water (baai). Wij hadden 2 slaapkamers geboekt maar kregen een appartement met 4 slaapkamers. Fantastisch appartement met groot balkon waar we iedere avond zaten. Service was heel goed , als je een vraag had werd je direct geholpen. Huizen/Appartementen staan in een mooie tuin. Tuin is aan het water, er is niet echt een strand maar genoeg bedjes om in de tuin aan het water te liggen. je hebt wel waterschoenen nodig want aan de waterkant veel kleine stenen/kiezels. ook een mooi groot zwembad in de tuin met een bar waar je ook kan eten. Helion ligt op 5 minuten lopen van Gouvia waar je veel restaurants hebt om lekker te eten. wij hebben vaak gezeten bij restaurant SOS. Lekker eten voor een goede prijs. kortom wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

• 8Tara17-01-2017

Heerlijk verblijf

Prima appartement. We hadden begane grond appartement met een mooi groot ommuurd terras. Ideaal met een kindje van 9 maanden. Binnen is wat krapper maar prima. Baby pakket was erg prettig met babybed, -bad, kinderstoel, fleswarmer en babyfoon. Complex ligt Niet in buurt van (zand-)strand in tegenstelling tot brochure touroperator vermeld! Dat was erge tegenvaller! Zwembad erg koud!

• 7Rien16-08-2016

Prima accomodatie

De Helion locatie was een zeer rustige locatie en de receptie was zeer behulpzaam.

Er was een open slaapruimte net onder het dak, ondanks de airco van beneden is het met de temperatuur in juli niet te doen om daar te slapen.

Madeleine, Manager, 19-05-2017

Hello!

Just to let you know, we have added an air conditioner to all of our mezzanine bedrooms!!!!

Regards

• 8ingrid, sara en shauna01-08-2016

geweldig

Ruim appartement, groot balkon. Mooie ligging van de appartementen in ruim opgezette tuin aan een baai. Cappuccino fredo van mirella bij de poolbar is de lekkerste op heel corfu! Vriendelijk personeel. Hebben hele leuke tijd gehad. Zeker voor herhaling vatbaar,

• 9Louise Koeleman27-08-2015

Fantastisch!

Wij vonden Helion echt een geweldig appartementencomplex! Het bestaat uit meerdere gebouwen verdeeld over een prachtige tuin met in elk gebouw gemiddeld vier appartementen. Het is ruim opgezet, rustig gelegen en door de indeling van de appartementen heb je op het balkon veel privacy. Het appartement zelf is prima; met oa gratis airconditioning, ruime keuken (met oven, toaster, grote koelkast en aparte vriezer en 4 kookplaten), en een groot balkon! Wij sliepen op de begane grond en hadden wel veel geluidsoverlast van de bovenburen dus voor de gevoelige slapers oordoppen mee! Overdag is het heerlijk vertoeven in de grote tuin met palmbomen en uitzicht over de zee (lijkt op een meer), waar altijd genoeg bedjes staan om te gebruiken (en geen handdoekje leggen; ook wel eens fijn!). Vanaf Helion ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum van het gezellige Gouvia met heel veel lekkere restaurants, barretjes en souvenirwinkels. Kortom: echt een aanrader!

Stephanie, Manager, 30-10-2015

Beste louisekoeleman, Het spijt ons voor de late antwoord. Heel erg bedankt voor het delen van uw ervaringen.

Met vriendelijke groeten

• 8Martijn Heikens11-08-2015

Heerlijk afsluiting

Na één week Corfu en één week zeilen hadden we nog 1 dag om te overbruggen. Het appartement/huisje was heerlijk ruim en schoon. We sliepen (2v+3k) allen in het souterrain (koel!). Ik denk dat we een upgrade hebben gekregen van type C naar D, want er was ook nog een mezzanine met een 2-persoonsbed. Het zwembad was heerlijk om even af te koelen waarna je op het ruime en glooiende gazon kon zonnen of onder een palmboom kon gaan zitten.

• 9Bakker06-08-2015

Heerlijk verblijf!

Wij hadden een fijn appartement (nummer 7) met ruim balkon en mooi uitzicht op zee, tuin en zwembad. Woonkamer/keuken ietwat gedateerd maar badkamer en slaapkamers goed ingericht. We sliepen in het souterrain wat heerlijk koel was. Bedden zijn goed. Schoonmaak 6x per week, dat geeft pas echt vakantiegevoel! Helaas Wifi alleen bij Poolbar maar vanaf ons balkon had ik ook bereik! Voor alle vragen/tips konden we bij de receptie terecht en ze willen alles wel voor je regelen (o.a. taxi en autohuur), fantastisch! Zwembad goed en bij de zee (in een baai) was het ook heerlijk onder de palmbomen. Nooit te druk en altijd wel een bedje beschikbaar. Al met al hebben wij er een heerlijke vakantie gehad!!!

Stephanie, Manager, 25-08-2015

Beste Familie Bakker!! Heel erg bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.Het is belangrijk u te laten weten dat de WiFi werkt nu in alle apartement. Met vriendelijke groeten.

• 8m30-05-2015

fijne appartementen mooi ligging

Fijne appartementen, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Schoonmaak dagelijks behalve zondag, schone lakens en handdoeken zoveel je wilt. Winkeltje op complex heeft alles wat je nodig hebt voor ontbijt. Bedden zijn wat minder, maar dat is wel persoonlijk. Zwembad is prima, en personeel erg behulpzaam.

Stephanie, Manager, 25-08-2015

Beste m, Het spijt ons voor de late antwoord. Het is prettig om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen.

Appartement Helion Resort by Helion Villas and Apartments info

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden