Appartement Ghikas

Appartement
Appartement Ghikas
8,3

64 reviews over Appartement Ghikas in het Nederlands

Fantastisch zeker voor herhaling vatbaar !

Anita en John
30-5-2018

Het huisvuil is inmiddels opgeruimd dit kwam door een staking, de drukke weg is prima over te steken bij de stoplichten 😎

Ik denk dat dit het mooiste complex in het dorpje is wij zaten in een splinternieuwe studio met prachtig uitzicht.

De mensen zijn super aardig en behulpzaam en alles is superschoon.

Wij hadden een scooter gehuurd wat wel een aanrader is om het eiland te kunnen vertellen.

Bij de strand tent Bahia Mar waan je jezelf op Ibiza heerlijke lounge muziek en heerlijk eten en drinken.

Corfu stad echt een aanrader met heerlijke oude kleine straatjes en veel terrassen.

Bezoek ook de beachclub La Grotta een echte aanrader.

Wij hebben echt een super weekje gehad in een super accommodatie op een prachtig eiland.

Voor ons hoeft het niet meer

Martin
18-5-2018

Hele mooie, ruime en moderne appartementen, maar een erg beroerde locatie in een buitenbuurt van het niet bijster aantrekkelijke Gouvia. Om in het dorpje zelf te komen moet je een gevaarlijk drukke weg oversteken. Je krijgt per persoon precies 1 handdoek en daar moet je drie dagen mee doen. Het appartement wordt 2x per week schoongemaakt. Kleine supermarkt om de hoek. Bijzonder aardige eigenaren en personeel. Zit je, net als ons, op de begane grond aan zwembadzijde dan liggen de badgasten vlak voor je deur. De vele glazen deuren stralen luxe uit maar zorgen er ook voor dat iedereen tot in je badkamer kan kijken en het 's nachts behoorlijk licht blijft. Gouvia zelf is een erg onaantrekkelijk dorp met restaurantjes, winkeltjes en een klein vies strandje. Corfu is helaas met stip het meest vervuilde en verwaarloosde Griekse eiland wat we bezocht hebben, met name door de enorme hoeveelheid zwerfafval.

Wij verbleven een week in een gerenoveerde studio met een baby van 8 maanden. Nu wisten wij dat een appartement beter is met een baby, maar de appartementen waren al volgeboekt. Wij kwamen s'avonds laat aan en merkte meteen op dat ons bed heel vochtig was. Wij dachten dat de lakens misschien niet goed gedroogd waren. Na een aantal dagen merkten wij al gauw dat dat niet het geval was; onze kleren werden vochtig, het bed bleef klam, mijn dochters Nutrilon ging klonteren. De oorzaak ligt waarschijnlijk aan douche zonder gordijn en geen ventilatie naar buiten. Mijn dochtertje heeft tijdens deze vakantie 2 nachten in het ziekenhuis gelegen wegens een longinfectie. Nu wil ik Ghikas niet de schuld daarvan geven, maar de vochtige studio heeft ook niet geholpen.

Ik wil Ghikas niet helemaal negatief afschilderen hoor, want er zijn zeker goede punten! Alles is gerenoveerd, schoon en de eigenares doet er alles aan om het naar je zin te maken.

Fantastische plek in Corfu!

Kate
9-5-2018

Erg vriendelijk personeel, zeer goede service. We hadden een gloednieuw appartement. Centrale ligging vanwaar je het eiland goed kunt verkennen. Een heerlijk zwembad. Een aanrader dus!

In één woord Fantastisch

Sam Duijn
3-5-2018

In één woord Fantastisch! Hele nette en schone kamers met luxe faciliteiten. Aardige eigenaars die je met alle liefde willen helpen met alles. Het appartement ligt op loopafstand van het centrum waar van alles te doen is. Het appartementencomplex is niet te groot waardoor er genoeg ruimte is bij het zwembad. Een echte aanrader!!!

Mooi appartement!

N.
27-9-2017

Wij zaten in het nieuwe gedeelte,want er goed uitzag. Op de bovenste verdieping met een gigantisch balkon.

Schoonmaak mocht iets beter,prullenbakken hebben we zelf ook geleegd,want die zaten zo vol. ( met name in het toilet ).

Voornamelijk Nederlanders in het complex,de één vind dat fijn,de ander niet.

Gouvia is goed aan te lopen met leuke restaurantjes en winkeltjes.

Zeker wel een aanrader!

Prima verblijf!

Linda
13-9-2017

Wij zaten in het oude gedeelte. Inrichting is prima voor Griekse begrippen en het balkon is groot genoeg. Badkamer was ruim en schoon. Verder is het een vrij rustig appartementen complex (wij waren in september) met mooi uitzicht. Prima ligbedjes en een fijn schoon zwembad. Vriendelijk personeel.

Er is een poolbar aanwezig waar je drankjes en snacks zoals tosti's, hamburgers en salades kan krijgen voor een hele schappelijke prijs. Uit eten gaan in Gouvia (op loopafstand) is ook niet duur! Voor een hoofdgerecht betaal je tussen de 7 en 11 euro.

Wat ik minder goed vind kan ik niet bedenken, het is alleen een beetje onhandig dat je toiletpapier niet word bijgevuld. Dat moet je zelf kopen. Ook krijg je per persoon maar 1 grote handdoek 2 keer per week.

Wij hebben verder geen last gehad van gehorigheid.

Prima prijs kwalitijd

Marcel
13-7-2017

Prima appartement voor de prijs waar wij voor boekten.

Ligt lekker rustig op loopafstand van Gouvia

Wij zaten echter in het oude nog niet gerenoveerde deel en keken op de binnenplaats dat was minder bij een volgend bezoek zou ik hier zeker op letten.

De nieuwe appartementen zijn echt mooi! Appartement ligt op een berg als je slecht ter been bent is dit iets minder. Wat jammer was is dat wij maar 1 handdoek per persoon kregen. In alle voorgaande appartementen waar wij geweest zijn kregen wij altijd 1 grote en 1 kleine hier maar 1 grote die om de 3 dagen vervangen werd.

Service was verder goed Julie aan de bar/ receptie een uiterst aardige vrouw gereld alles voor je. Wij huurde na 4 dg toch maar de airco deze blies alleen maar warme lucht. Eerst dacht men dat het aan de afstand bediening lag maar na nog een nachtje puffen nogmaals gemeld. Toen we die dag terug kwamen van het strand was er een compleet nieuwe airco geplaatst.

Tip eten bij Leon daar hebben wij bijna iedere dag ge -eten dat was heerlijk en niet duur ook in de hoofdstaat bij het zaakje waar je frikandellen kunt eten daar kun lekkere pitagiros eten

En bij bij het supermakrtje van de uiterst aardige Maria onder aan de weg kun je alles krijgen

Wij zaten in een van de ruime, nieuwe 2-kamerappartementen. Inrichting is prima, zelfs 2 fraaie badkamers. Groot balkon met een leuk zitje. Schoonmaak om de dag, wisseling handdoeken is niet regelmatig. Tip: neem voor de zekerheid zelf 1 of 2 handdoeken mee. Ruime parkeergelegenheid. Zwembad is prima met voldoende bedjes, maar heel veel ruimte om het zwembad is er niet. Kleine supermarkt op 100 mtr. Nadeel is de drukke weg welke je moet oversteken om in het centrum te komen en naar het strand te gaan. Gouvia is een levendig dorpje. Goede restaurants zijn Leon en BBQ Art. Gikas is zeker een aanrader om te boeken als je op Corfu je vakantie wil vieren.

Centraal gelegen, mooi complex”

Jacques
27-6-2017

Goede en vriendelijke ontvangst, mooi appartement en schuin uitzicht naar zee.

Alles is heel schoon en opgeruimd. Ligging ten opzichte van (auto) tripjes is goed.

Mini market is vlak bij tevens is er ook een grote supermarkt iets meer lopen.

Stadje (centrum) Gouvia (met voldoende Tavernes en terrassen) is ook op loopafstand te bereiken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ghikas in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ghikas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ghikas scoort een 8.27 uit 10 op basis van 65 reviews.