Appartement Ghikas

Appartement info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer appartement infoTonen op kaart

81 Reviews over Ghikas

• 9Frieda29-09-2019

Super vakantie

Super mooi appartement vlak bij Gouvia centrum , vriendelijke gastvrouw alles was top hier een echte aanrader.

• 9Ans Sleper-Bakels13-09-2019

Nadat ze hebben verbouwd is het nog mooier geworden. Zaten op de 2e verdieping nr 23 bij het zwembad het enige gebouw met een lift. Studio geboekt maar is behoorlijk ruim, bij binnenkomst kleine halletje de deur naar de badkamer, en een keuken met ethiek. Dan naar de huis annex slaapkamer waar tv linnfenkasy bank 2 1persbedden tegen elkaar en 1 1pers tegenoverde bank en salontafel.Dan een balkon met tafel 4 stoelen en 2 wasrekken. Wij kunnen niet anders zeggen dan heel erg goed .

• 9Monique28-07-2019

Super vakantie gehad

Mooie schone appartementen.Heerlijk zwembad,rustige ligging nabij Gouvia waar het mn in de avond erg leuk is.Goede uitvalshoek om het eiland te verkennen.Busritje naar Kerkyra(Corfu stad) is een aanrader.Personeel zeer vriendelijk.En hoewel ons verteld was dat er geen ontbijt bij was ..voor 5 euro pp een heerlijk ontbijt bij de bar aan het zwembad.Heerlijke vakantie gehad zeker een aanrader.

• 9Carjo06-07-2019

Comfortabel

Prachtig grote en schone appartementen. Comfortabel en ongedwongen sfeer. Goede ligging, rustig en op loopagstand van alles. Dimitra is een lieverd die goed voor je zorgt. Zeer geluidsdichte kamers. Auto huren en naar alle uithoeken van het eiland is een aanrader. Vele prachtige vergezichten en leuke kleine strandjes.

• 8Linda25-04-2019

Nieuwe kamers en vriendelijk personeel

Het ligt een stukje van het centrum af.Maar hier is het wel rustig en een goed en schoon zwembad.En hele schone kamers.

• 9Diana Teeven02-12-2018

Wij hebben acht heerlijke dagen gehad in dit fantastische compleet vernieuwde appartement ! Mooi, modern, schoon en ruim, met een heerlijk bed en een fijn balkon, écht een aanrader ! De eigenaresse is een hele lieve vrouw die alles doet om 't iedereen naar de zin te maken ! Binnen 5 minuten ben je in het centrum van Gouvia of op het strand en in de buurt van het hotel bevindt zich een kleine supermarkt én een bushalte, ideaal ! Wij gaan volgend jaar zéker weer terug naar Corfu !

• 8Jurken24-11-2018

Geweldig complex, alles nieuw en schoon. Prima lekker zwembad. We kamen om 9 uur aan en konden meteen de kamer in. Gouvia is niet zo mooi en het strand ook niet. Bootje huren is echt een aanrader om de prachtige zee wel te kunnen bewonderen.

• 10Martje09-11-2018

Fantastische vakantie!

Wij hebben een super vakantie gehad bij Ghikas appartementen. Het wordt gerund door een hele aardige, lieve familie, die alles voor je over hebben. Het appartement was goed nieuw en schoon, om de dag kregen we schone handdoeken. Altijd plek aan het zwembad, loopafstand van het dorpje waar diverse leuke winkeltjes en heerlijke restaurants zijn. Daarbij een klein supermarktje vlakbij het complex, en loop je iets verder dan kom je bij een grote supermarkt. Wij hebben de hele vakantie scooters gehuurd. Ook dat was een aanrader, je kunt overal komen en gaan en staan waar je wilt.

• 8Claire14-09-2018

Mooi en kindvriendelijk Appartementen complex

Mooie gerenoveerde studio’s en appartementen. Wij hadden een 3 kamer app, dit heeft een grote woonkamer, groot terras, 2 slaapkamers en 2 badkamers. Dit was het 3 kamer app met zij zeezicht. We waren er met onze 2 kinderen (3 jaar en 3,5 maand) er is een lift aanwezig! Wifi is gratis en airco kun je per dag huren. Om naar het zwembad te komen moet je enkele trappetjes op en af. Hiervoor moet je wel de kinderwagen optillen. Leuk klein zwembad met apart kinder gedeelte. Ook kun je ontbijten of gedurende de dag eten bestellen, zoals een club sandwich bijvoorbeeld. Om de hoek is een kleine buurt supermarkt en als je de weg oversteekt zit je al bij de restaurantjes en het kiezel strand Van Gouvia. Het is aan te raden een auto te huren om naar zand stranden te rijden.

• 9J Tukker04-09-2018

Was perfect alleen s.nacht Veel herrie Door het komen en gaan van gasten maar voor de rest helemaal top

Appartement Ghikas info

• Balkon terrasBeschikbaar
  • KoelkastBeschikbaar

Sport entertainment

• BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Distances in meters