Appartement
8,4

75 reviews over Appartement Ghikas in het Nederlands

Diana Teeven,
2-12-2018

Wij hebben acht heerlijke dagen gehad in dit fantastische compleet vernieuwde appartement ! Mooi, modern, schoon en ruim, met een heerlijk bed en een fijn balkon, écht een aanrader ! De eigenaresse is een hele lieve vrouw die alles doet om 't iedereen naar de zin te maken ! Binnen 5 minuten ben je in het centrum van Gouvia of op het strand en in de buurt van het hotel bevindt zich een kleine supermarkt én een bushalte, ideaal ! Wij gaan volgend jaar zéker weer terug naar Corfu !

Gereisd met partner in september 2018

Jurken,
24-11-2018

Geweldig complex, alles nieuw en schoon. Prima lekker zwembad. We kamen om 9 uur aan en konden meteen de kamer in. Gouvia is niet zo mooi en het strand ook niet. Bootje huren is echt een aanrader om de prachtige zee wel te kunnen bewonderen.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische vakantie!

Martje,
9-11-2018

Wij hebben een super vakantie gehad bij Ghikas appartementen. Het wordt gerund door een hele aardige, lieve familie, die alles voor je over hebben. Het appartement was goed nieuw en schoon, om de dag kregen we schone handdoeken. Altijd plek aan het zwembad, loopafstand van het dorpje waar diverse leuke winkeltjes en heerlijke restaurants zijn. Daarbij een klein supermarktje vlakbij het complex, en loop je iets verder dan kom je bij een grote supermarkt. Wij hebben de hele vakantie scooters gehuurd. Ook dat was een aanrader, je kunt overal komen en gaan en staan waar je wilt.

Gereisd met partner in september 2018

Corendon

Mooie gerenoveerde studio’s en appartementen. Wij hadden een 3 kamer app, dit heeft een grote woonkamer, groot terras, 2 slaapkamers en 2 badkamers. Dit was het 3 kamer app met zij zeezicht. We waren er met onze 2 kinderen (3 jaar en 3,5 maand) er is een lift aanwezig! Wifi is gratis en airco kun je per dag huren. Om naar het zwembad te komen moet je enkele trappetjes op en af. Hiervoor moet je wel de kinderwagen optillen. Leuk klein zwembad met apart kinder gedeelte. Ook kun je ontbijten of gedurende de dag eten bestellen, zoals een club sandwich bijvoorbeeld. Om de hoek is een kleine buurt supermarkt en als je de weg oversteekt zit je al bij de restaurantjes en het kiezel strand Van Gouvia. Het is aan te raden een auto te huren om naar zand stranden te rijden.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

J Tukker,
4-9-2018

Was perfect alleen s.nacht Veel herrie Door het komen en gaan van gasten maar voor de rest helemaal top

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooi eiland om te verkennen

Haaye Postma,
31-8-2018

Ghikas is recent gerenoveerd, waardoor de studio's met tuinzijde prima in orde zijn. Het zwembad is wat aan de kleine kant maar verder wel oke. Wel jammer is dat er savonds niets te doen is bij de bar aan het zwembad. Gezellig straatje met restaurants en barretjes op loopafstand, alleen een drukke weg oversteken.

Een paar kleine minpuntjes waren een luidruchtige airco op het balkon waardoor je niet prettig buiten kon zitten, ook kon de kamer wel wat beter schoongemaakt worden en wat vaker schone handdoeken uitdelen. Bedden waren aan de harde kant.

Verder een prima locatie om je vakantie op Corfu door te brengen. TIP huur een auto zodat je naar de mooie stranden kunt gaan.

Gereisd met partner in augustus 2018

een geweldige plek om te verblijven, alles gerenoveerd prachtige kamers met alles wat je nodig hebt. mooi zwembad met genoeg bedjes en bij de bar kun je een heerlijke lunch krijgen. in de kleine supermarkt van Maria kun je heerlijk vers brood halen en deze is dichtbij het app. het centrum van gouvia ligt op ong. 10 min. lopen, je kunt veilig de drukke weg oversteken bij de stoplichten. hier zijn genoeg restaurantjes en souvenierswinkels ook zijn er genoeg pinapparaten . bushalte op loopafstand. ons enige minpunt van Ghikas was dat jezelf je toiletpapier moet kopen en dat je 1 handdoek per persoon per 2 dagen krijgt, en als je in het hoogseizoen hier zit dan zijn er veel italianen die nogal luidruchtig zijn( oudere vrijgezelle jongeren). het is wel het mooiste en nieuwste appartementencomples van gouvia volgen mij, een echte aanrader!! het eiland Corfu opzich is vies en overal liggen vuilnisbelten aan de kant van de weg.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

prima vakantie

marretje,
16-8-2018

Goed appartement, modern ingericht, alle comfort. Ligging is goed, ongeveer 10 min. lopen naar strand. Kleine supermarkt om de hoek met hele vriendelijke vrouw, Maria, die je graag behulpzaam is bij allerlei vragen, ook voor authuur. Reis werd verzorgd door touroperator. Bij nachtelijke aankomst niemand aanwezig. Klacht bij reisleiding gedaan, bij thuiskomst review geschreven op site van touroperator maar deze wordt niet geplaatst.....kritiek ongewenst!

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk!

Mw. Olsthoorn,
6-8-2018

Wat een heerlijk appartement! We hadden een studio met zij-zeezicht. Het uitzicht was schitterend, de kamers en het dakterras waren ruim, compleet en werden goed schoon gehouden. Alles oogde zeer nieuw. Bedden en douche waren prima. Handdoeken werden 3x per week vervangen. Het dorp Gouvia ligt op loopafstand en daar zijn verschillende winkeltjes, barretjes en restaurantjes. Stelt verder niet veel voor. Aanraders zijn de restaurants Leon en Iliada en cocktailbar Wild Rose. Corfu-stad goed te bereiken per bus/auto/scooter. Zeker een aanrader: mooie, oude stad waar het tot laat gezellig is. Verder is het op Corfu een must om een auto/scooter/motor te huren om zo het hele eiland te verkennen. Gouvia is in dit opzicht centraal gelegen.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk

Stefzelf,
2-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Ghikas. Vriendelijke behulpzame mensen, fijn zwembad, hele mooie en luxe appartementen, hele relaxte sfeer. Een klein stukje lopen naar een klein supermarktje, bushalte en het dorp zelf. De weg oversteken kan inderdaad gewoon bij de stoplichten bij de grotere supermarkt iets verder op. In het dorp voldoende restaurants waar we lekker hebben gegeten. Onze favoriet is restaurant Iliada aan het strandje. Het strandje vonden wij oké maar niet geweldig. We hebben een paar dagen een auto gehuurd en hebben het eiland verkend. Het eiland is mooi maar op sommige plekken zie je wel goed dat de crisis heeft toegeslagen. Ook is op sommige plekken het vuilnis nog niet weggehaald. Als we nog een keer naar Corfu gaan dan zeker weer bij Ghikas. We kunnen het iedereen aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ghikas in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ghikas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.