Hotel Fiori

Hotel Fiori
7,5

8 reviews over Hotel Fiori in het Nederlands

leuk als hotel vol is, afgelegen plek

Leonie
12-6-2018

Wij waren er in het voorseizoen, nog niet veel mensen in het hotel en dat merk je vooral omdat er geen diner beschikbaar is en de bar vrijwel niet open is. Alleen in de weekenden (toen hotel overspoeld was met Grieken van vaste land) kon alles en was de bar ook open. Kamers zijn netjes, niet heel groot, badkamer is Grieks klein, wel allemaal gerenoveerd

Ontbijt is elke dag hetzelfde, soms wat wisselende Griekse specialiteiten en je kan eitje laten maken zoals je wil.

Je hebt vervoer nodig als je in dit hotel zit, lopen naar Gouvia is aardig eind en je loopt langs een drukke weg zonder stoep en die in de avond niet verlicht is.

Eigenaren speken niet heel goed Engels, maar zijn verder heel behulpzaam, waakhond Foxy is af en toe wat luidruchtig, maar naar ons idee niet overdreven

Prachtig hotel maar kan veel beter...

Harm & Sandra
5-6-2018

Mooi afgelegen complex met een hele mooi tuin. Dit complex ligt mooi verscholen in de bossen van Gouvia, net buiten het dorp zelf. Houd je van rust dan is dit hotel ideaal, wil je toch meer levendigheid in de omgeving boek dan iets anders. De kamers zijn simpel maar netjes onderhouden (inclusief goedwerkende airco), onze kamer had een schitterend uitzicht over de tuin en het zwembad. Helaas waren de bar en het restaurant in de periode half mei/ begin juni gesloten wat toch echt heel vervelend was. Om wat te gaan eten of drinken moet je minimaal 2 kilometer heen rijden, en daarna weer terug. De eigenaar spreekt gebrekkig Engels, hij probeert het wel maar hierdoor zit een gezellig gesprek er helaas niet in. Hulde aan Anna & de ontbijtdames, zij maken het nog enigszins gezellig want dat is het er niet echt. Wat ik nog wel wil vermelden is dat het hotel momenteel verbouwt word, hierdoor is er (soms) behoorlijk wat overlast..

Fantstisch

harry
21-9-2017

Geweldige vakantie gehad, je moet beschikken over vervoer. Mooi zwembad, mooie tuin, gratis ligbedden, goed ontbijt, aardige hoteleigenaar, zou zo nogmaals gaan. een Aanrader!!

Een aanrader, mits met eigen vervoer

Daphné
12-7-2017

Prima hotel, qua prijs/qualiteit. Mooi verzorgd, rustig gelegen hotel. Op het moment dat wij daar waren was het in het hotel ook heel rustig, rustig aan de ontbijttafel, rustig aan het mooie, ruime zwembad. Elke dag werd de kamer gekuist, proper handdoeken indien nodig, niets op aan te merken. Irene is zeer hartelijk en geen vraag is haar teveel.

Minpuntje: de afstand van Gouvia, dik een half uur wandelen op een zeer drukke baan zonder voetpad. Met kleine kinderen niet aan te raden.

De hond van de eigenaar blaft een beetje als het donker is, maar voor de rest een lieve rustige hond.

Zeker voor herhaling vatbaar

Harm & Sandra
16-5-2017

Hotel Fiori is een mooi hotel op een prachtig gesitueerd stukje groen. Op het moment dat je aankomt zie je tussen de palmbomen een groot zwembad wat voor de ingang van het hotel ligt. We werden heel vriendelijk ontvangen door de eigenaar en Irene (de receptioniste) en werden vervolgens na een kort praatje naar onze kamers gebracht. Het hotel ligt, zoals omschreven, een eindje van het dorpje Gouvia, het gebruik van een auto/scooter is dan ook eigenlijk noodzakelijk want de enige mogelijkheid is via de hoofdweg en deze is behoorlijk druk. Het ontbijt in dit hotel is prima, het avondeten weten wij niet omdat in mei het restaurant nog gesloten was. De eigenaar hebben wij als zeer vriendelijk ervaren, vraag het maar en hij regelt het. Hetzelfde geldt trouwens voor zijn vrouw en de receptioniste, niks is teveel voor ze.Het enige nadeel is eigenlijk die hond, het is een lief beestje maar 's-nachts blaft hij naar alles wat beweegt en dit is niet echt fijn als je lekker in bed ligt.

Geen tweede keer!

C.ten Brink
7-3-2017

Niet iedereen is gecharmeerd van een grote loslopende "waak" hond bij het hotel nota bene van de hoteleigenaar. Vooral als je iedere nacht een paar keer wakker wordt van het luide geblaf. De service van Irene de receptioniste was prima, maar vooral van de hoteleigenaar erbarmelijk. Jammer. Bij de ligging van het hotel is een auto noodzakelijk want je loopt niet zomaar even een dorpje in maar het is prachtig gesitueerd met een mooi zwembad. De kamer, aan de zwembadzijde was prima met een groot balkon dit is niet het geval aan de achterkant van het hotel.De kamer werd goed schoongemaakt met iedere dag schone lakens en badhanddoeken. Hotel was erg gehorig en niet geschikt voor kleine kinderen. Wij waren hier in september 2016 en wat me opvalt is dat alle berichten die wat negatief waren zijn verwijderd dus geen eerlijke cijver score van dit hotel.

Schitterend en rustig gelegen, maar te ver van Gouvia om te lopen, ook langs een drukke weg.

Pracht hotel met groot zwembad en grote ligweide, met voldoende ligbedden en parasols, voldoende schaduwplekken.

Elke dag schone lakens en handdoeken. Prima ontbijtbuffet.

Onbeschrijfelijke rust en gastvriendelijkheid heersen in dit Hotel. Je hoeft ook maar ergens mee te zitten en het personeel en eigenaren proberen het voor u op te lossen.

Ze doen alles voor je verblijf zo aangenaam te maken. Als het moet brengen ze je zelfs overal heen. Enigste minpunt de drukke weg naar Gouvia zonder stoep wel te bewandelen overdag maar bij donker niet aan te raden en moet je voorzien zijn van vervoer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiori in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiori zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fiori scoort een 7.47 uit 10 op basis van 8 reviews.