Géén boekingskosten

Hotel Fiori

GriekenlandCorfuGouvia

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Fiori voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 32 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 32 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

33 Reviews over Fiori

• 9kees v d himst24-09-2019

Uiterst fijn hotel met dito personeel en zwembad.

Wij sliepen in een luxe kamer en dat was top, personeel was prima en uiterst vriendelijk. Verder mooi hotel en zwembad met ligbedden en een bar bij het zwembad, goede uitval basis om eiland te bekijken, lekker hotel voor een fijne vakantie. Voor herhaling vatbaar.

• 7Jennifer23-08-2019

Mooi hotel, kleine kamers

Wij hebben in augustus 11 dagen hier onze vakantie doorgebracht met 2 kinderen. De 4 persoons kamer eigenlijk een 2 pers kamer waar een stapelbed bijgezet is. Echt te klein naar onze mening. Alles wordt wel goed schoongehouden en klein koelkastje en goede airco waren fijn! Tuin is prachtig, bar en eten vonden wij prima. Ontbijt is eenvoudig en iedere dag hetzelfde. Auto is echt een must, heerlijk iedere dag erop uitgetrokken. Gouvia zelf vonden wij niks dus waren blij dat dit hotel zo afgelegen ligt in alle rust. Met een gezin zouden we dit niet meer voor een lange vakantie doen (echt te kleine kamer) maar met 2 personen een fijn hotel!

• 8Patrick21-06-2019

Erg genoten!

Ligging hotel is heerlijk rustig, zwembad dik in orde, kamers worden zeer goed schoongemaakt. Iedere dag schone handdoeken. Ontbijt is goed maar weinig verassend. Poolbar was eerste week nog gesloten en werd echt op z’n grieks opgeruimd. Vanuit dit hotel ben je verplicht om een auto te huren omdat het net te ver van de stadjes ligt en bovendien de weg langs het hotel echt levensgevaarlijk is! Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Moest regelmatig aan Fawlty Towers denken. Heb me kapot gelachen... Wat ons betreft nogmaals...

• 9Marco20-06-2019

Gewoon goed, fun moet je zelf maken

Mooi hotel, schone kamers en aardig personeel. Voor vertier moet je wel de plaatselijke dorpjes in. Auto is echt een must have maar de autoverhuur prijzen zijn schappelijk. Foxy is de hotel hond, blaft ff maar is echt een schat van een hond. Gewoon ff aaien en het is je beste vriend. Het eiland is echt schitterend.

• 9Ivo15-07-2018

Een dikke aanrader

Rustig, mooi hotelletje met prima zwembad. Heel vriendelijke en behulpzame uitbaters. Centraal gelegen op het eiland, zodat alles bereikbaar is, als je een eigen vervoermiddel huurt (dat is wel aan te raden). Een topper!

• 7Leonie12-06-2018

leuk als hotel vol is, afgelegen plek

Wij waren er in het voorseizoen, nog niet veel mensen in het hotel en dat merk je vooral omdat er geen diner beschikbaar is en de bar vrijwel niet open is. Alleen in de weekenden (toen hotel overspoeld was met Grieken van vaste land) kon alles en was de bar ook open. Kamers zijn netjes, niet heel groot, badkamer is Grieks klein, wel allemaal gerenoveerd Ontbijt is elke dag hetzelfde, soms wat wisselende Griekse specialiteiten en je kan eitje laten maken zoals je wil. Je hebt vervoer nodig als je in dit hotel zit, lopen naar Gouvia is aardig eind en je loopt langs een drukke weg zonder stoep en die in de avond niet verlicht is. Eigenaren speken niet heel goed Engels, maar zijn verder heel behulpzaam, waakhond Foxy is af en toe wat luidruchtig, maar naar ons idee niet overdreven

• 6Harm & Sandra05-06-2018

Prachtig hotel maar kan veel beter...

Mooi afgelegen complex met een hele mooi tuin. Dit complex ligt mooi verscholen in de bossen van Gouvia, net buiten het dorp zelf. Houd je van rust dan is dit hotel ideaal, wil je toch meer levendigheid in de omgeving boek dan iets anders. De kamers zijn simpel maar netjes onderhouden (inclusief goedwerkende airco), onze kamer had een schitterend uitzicht over de tuin en het zwembad. Helaas waren de bar en het restaurant in de periode half mei/ begin juni gesloten wat toch echt heel vervelend was. Om wat te gaan eten of drinken moet je minimaal 2 kilometer heen rijden, en daarna weer terug. De eigenaar spreekt gebrekkig Engels, hij probeert het wel maar hierdoor zit een gezellig gesprek er helaas niet in. Hulde aan Anna & de ontbijtdames, zij maken het nog enigszins gezellig want dat is het er niet echt. Wat ik nog wel wil vermelden is dat het hotel momenteel verbouwt word, hierdoor is er (soms) behoorlijk wat overlast..

• 9Adri vd Hoeven14-10-2017

Paradijselijke rustige plek.

Paradijselijke plaats. Rust, schoon, vriendelijk. Goede simpele keuken. Bar buiten bij het zwembad.

• 8harry21-09-2017

Fantstisch

Geweldige vakantie gehad, je moet beschikken over vervoer. Mooi zwembad, mooie tuin, gratis ligbedden, goed ontbijt, aardige hoteleigenaar, zou zo nogmaals gaan. een Aanrader!!

• 8Daphné12-07-2017

Een aanrader, mits met eigen vervoer

Prima hotel, qua prijs/qualiteit. Mooi verzorgd, rustig gelegen hotel. Op het moment dat wij daar waren was het in het hotel ook heel rustig, rustig aan de ontbijttafel, rustig aan het mooie, ruime zwembad. Elke dag werd de kamer gekuist, proper handdoeken indien nodig, niets op aan te merken. Irene is zeer hartelijk en geen vraag is haar teveel. Minpuntje: de afstand van Gouvia, dik een half uur wandelen op een zeer drukke baan zonder voetpad. Met kleine kinderen niet aan te raden. De hond van de eigenaar blaft een beetje als het donker is, maar voor de rest een lieve rustige hond.

Hotel Fiori info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden