Appartement Filippas

Appartement
Appartement Filippas

21 tips over Appartement Filippas

Marpie, 23-9-2016

Eten bij Nicol, 3Monkeys en Da Roberto e Fei pizzeria (naast Nicol, probeer de panini!!!). Boodschappen doe je bij de Diellas.

Met de groene bus kan je het hele eiland over voor weinig geld. Wij gingen naar Paleokatritsas voor slechts € 1,80 p.p. voor een ritje met een touringcar bus van 45 minuten (kaartje naar Corfu stad kost € 1,70 en is rit van 20 minuten). Zie voor routes en tijden greenbuses.gr want ze rijden zo'n beetje om het uur en houd er rekening mee dat ze niet erg stipt zijn.

Birgit, 26-9-2015

Barbati beach, Myrtiotissa beach, Paleokastritsa, Kassiopi, Sidari,Canal d'Amour,

ACHILLEION (paleis Sissi) en natuurlijk Corfu stad,

eten ga naar restaurant Leon, zeker ook Aries Taverna lekker en heel gezellig.

En voor een broodje giros naar Nicol, netjes, lekker en goedkoop.

chantal, 8-8-2015
Excursies van corendon , boot bbq langs allemaal mooien strandjes met een boot heerlijk bbq aan het strand en de hele dag genieten . De noordbus Tour is ook een aanrader je gaat met een bus langs het noorden van het eiland en bezoekt een klooster , wijn proeferij, bootje die door grotten gaat , en nog veel meer mooie plekjes van corfu .

We hebben een aantal aanbieders voor Filippas voor je op een rij gezet:

William van Gilst, 7-6-2015

restaurant is keurig.

lekker gegeten

Enrico Schlahmilch, 26-5-2015
In Corfu-stad is heel leuk en de westkust is het mooist van het eiland. Het plaatsje Palaiokastritsa is erg mooi. Ik plaats van een een auto huren raad ik de mensen aan een scooter te huren bij Alex bike's aan de overkant van het hotel. Deze is niet duur en de scooters zijn in vrij goede staat.
Fam. Smit, 7-5-2015
Snackbar NICOL (tegenover 9 muses) is een eenvoudig familiebedrijfje. Maar er blijkt van 10:00 -23:00 van ontbijt tot diner alles mogelijk. Zeer billijke prijzen en heerlijk eten. We zijn er dagelijks wezen eten. Voor de stevige eter is er bv. de mixed grill met 7 soorten vlees voor 10,50. Bijzonder hartelijke familie waar je graag gaat zitten. Bij herhaling gaan we zeker daar weer eten ! Ook het Achilleon mag je niet missen. Met een dagkaart van 5,- via lijn 7 en lijn 10 goed bereikbaar.

rietfrans, 29-4-2015
Huur een auto om het noorden van het eiland te kunnen bezoeken. Erg mooi.
Lientje, 27-4-2015
Huur een auto en verken het eiland, al zijn er wel meer voertuigen dan inwoners op het eiland. Vooral noorden van Corfu is erg mooi.
Carine, 24-10-2014
Net om de hoek zit een heel leuk restaurant waar elke avond een Griekse dans op originele wijze wordt opgevoerd. De moeite waard.
Naomi van der Veer, 23-6-2014

Wanneer je niet van herrie houdt savonds, kun je aangeven om een kamer te hebben die rustig gelegen ligt, hier wordt rekening mee gehouden.

De ramen en deuren houden wel veel geluid tegen, dus overlast van de auto's etc. heb je niet echt, maar het is toch gunstig.

We hebben een aantal aanbieders voor Filippas voor je op een rij gezet: