Appartement Filippas

Appartement Filippas

Terug naar overzicht

authentieke grieks restaurant

natas, 3-7-2016

Mijn vriendin en ik gaan binnenkort naar dit apartement, kan iemand ons de beste authentieke en (betaalbare) grieks restaurant aanbevelen tevens ook een bakker of ontbijtadresje

Is er een mooi strand in de buurt, heb veel recensies gelezen dat het strand in gouvia niet mooi is...

Graag tips! dank je wel!

1 reactie authentieke grieks restaurant

Josefien, 13-6-2017

Persoonlijk hebben wij heerlijk gegeten bij Zorba's. Dit is ongeveer 10 minuten rijden met de auto, 40 minuten lopen. Heerlijk eten voor weinig geld. Hoofdgerechten voor 8 euro!!

We hebben het zo naar ons zin gehad in Corfu, wat ene leuke mensen daar allemaal, dus als je nog vragen hebt, stel ze gerust! Gr Josefien