Appartement Filippas

Appartement
Appartement Filippas

13 reacties Appartement Filippas

Wifi in de appartementen?

Joost, 30-4-2018
Weet iemand of er gratis wifi is in de appartementen?

authentieke grieks restaurant

natas, 3-7-2016

Mijn vriendin en ik gaan binnenkort naar dit apartement, kan iemand ons de beste authentieke en (betaalbare) grieks restaurant aanbevelen tevens ook een bakker of ontbijtadresje

Is er een mooi strand in de buurt, heb veel recensies gelezen dat het strand in gouvia niet mooi is...

Graag tips! dank je wel!

inventaris appartement

Marianne, 24-5-2016
staat er een apparaat voor filterkoffie en kan je daar ook lekkere filterkoffie kopen of kan ik beter DE meenemen?

We hebben een aantal aanbieders voor Filippas voor je op een rij gezet:

beste plek om te zitten

Lizzy&Noa, 4-5-2016
hallo, wij gaan in juli heen alleen we kunnen aangeven waar in de accommodatie we het liefst willen zitten hebben jullie tips? Zijn er ook veel tieners of Nederlanders bij deze accommodatie? Alvast bedankt

Kakkerlakken

Nijhuisaaf, 13-4-2015
Zijn er veel kakkerlakken?

aanvraag alleen appartement

A-Pul, 7-2-2015

hallo ,kan ik alleen een appartement huren voor 4 pers ,mijn man en ik willen er heen van 26.6.2015 tot 17.7.2015. mijn dochter gaat ook mee met haar vriend blijven ook 26.6.2015 en vertrekken op 10.7.2015. vlieg tickets hebben wij al. graag in Appartement Filippas .voor mij handig omdat ik een spier ziekte heb en niet ver kan lopen. kunt u ook zegen wat dat kost.

vriendelijk dank.

Astrid Pul

sharda_pul@hotmail.com

waterkoker?

Joost Kuijpers, 24-4-2014

Is er in het appartement een waterkoker aanwezig?

En hoever is de dichtstbijzijnde supermarkt?

kindvriendelijk/lawaai

gerben, 9-2-2014
Weet iemand hoe het zit met de geluidsoverlast bij het appartement? Ik lees dat het in het centrum ligt. Wij zijn een gezin met een klein kindje. Deze heeft geen last van het lawaai?

wie weet

Antoine, 3-9-2013

Gaarne informatie inzake WIFI mogelijkheden, bellen en SMS en Onze hartelijke dank voor

nadere informatie hierover. Verblijf in app. Philippas.in Oktober.

2 reacties

wie weet

wilma, 15-5-2013
Wie weet of het stadje Gouvia rolstoelvriendelijk is. Met name de weg naar het strand en de restaurantjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Filippas voor je op een rij gezet: