Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag29°19°

Gereisd Met partner in juli 2015

baggerslecht

mark1232
22-8-2014

Nooit meer. De douche is vies, airco werkte niet. Slecht ontbijt! Tevens was er een 2 nachten geen water om de toilet door te spoelen / tanden te poetsen. Toen er 6 uur geen water was kregen wij ook niet een flesje / fles met water om even te kunnen tandenpoetsen etc. En waren ze heel onvriendelijk. Conclusie waardeloos!

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Goed genoeg voor dat geld

Carlie vd Berg
10-7-2014

Het hotel is erg basic, ook het uitzicht is niet bijzonder, en de eerste indruk is niet zo goed maar als je het eerste straatje aan de weg inloopt kom je in een genoeglijk winkel -en restaurant straatje. Het strand is ook prima vertoeven. Het ligt centraal in Corfu waardoor je met de bus allerlei plaatsen kunt bezoeken. Het ontbijt is erg simpel. wat stokbrood, cornflakes, jam kaas en 1 soort worst, en niet gezellig om er te zitten. De kamers zijn prima. Wat oude bedden en kussens maar als je om nieuwe vraag wordt er voor gezorgd. Om de 3 dagen schone handdoeken en het schoonmaken is zozo. maar als je dit aankaart wordt er extra aan gewerkt. Wat euromunten werkt ook. De eigenaresse maakt zo veel goed. Niets is te veel. Ze regelt alles waar je om vraagt. Corfu is een prachtig eiland waar zo veel moois te zien is. We komen zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in juni 2014

Vergaande Glorie

Kimberley Looijschelder
2-7-2014

Wat je ziet op de foto's is haast onherkenbaar in het echt. Je treft het hotel aan in een verwaarloosde staat. Hotel is gelegen aan een drukke tweerichtingsverkeer autowegen met uitzicht op een gasopslag. Handdoeken worden maar 3 maal in de week vervangen, bed wordt in een week geen enkele keer verschoond. Kamer wordt op prullenbakken na niet schoongemaakt. Klanttevredenheid wordt weinig gehoor aan gegeven. Als bijvoorbeeld je handdoeken dinsdag op de vloer plaast maar deze pas woensdag vervangen is het haast onwerkelijk dat je met vieze terug naar je kamer wordt gestuurd. Helaas bij Faekion is dit werkelijk. Van het hotel is met de juiste inzet en inzicht echt wat van te maken, maar de huidige eigenaresse ziet dit niet in. Hotel is vergaande glorie met een absurde omgang naar klanten.

Gereisd Met partner in juni 2014

Het kost niets en je hebt niets dan ellende

T. de Kleijn
1-7-2014

Goor zwembad, handdoeken en lakens worden maar 1 x per week gewisseld en je moet daarna betalen omdat de handdoeken vuil zijn. Ontbijten kun je beter ergens anders doen, waterige koffie en oud brood, groen ei en teveel aangelengde limonade. Als je aan de voorkant een kamer hebt, dendert de gehele dag en nacht het verkeer pal langs. ongedierte in je bed en meestal geen warm water. Oh, ja bijna vergeten: schimmels in de koelkast. Geen aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Jun 22 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Feakion in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Feakion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.