Appartement Dimitra

61 reviews over Appartement Dimitra

• 2018
    9A Spierings07-08-2018

Geweldig

Zeer rustige locatie, supermarktje om de hoek Centrum paar minuten lopen Een aanrader

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Lija25-06-2018

Super hartelijk!

Doordat we een vervelende ervaring met een ander appartement hadden zijn we hier onverwacht terecht gekomen. Hele goede prijs/kwaliteit verhouding en Margarita is een schat. Heel behulpzaam! De locatie is prima en de bedden ook. We hadden met z'n tweetjes 2 slaapkamers tot onze beschikking.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8yvonne07-07-2017

wij willen nog een keer terug

toen wij er waren heerlijk rustig , alles wat je nodig hebt is zo,n beetje aanwezig gastvrouw Margarita vriendelijk en behulpzaam ,er waren inderdaad wat minpuntjes ,maar kom op die vind je altijd wel ,alleen denk ik dat deze accommodatie minder geschikt is voor mensen met peuters en kleuters er is een zwembad maar dat is het dan ook verder geen speeltuintje of iets voor de kleintjes

Gereisd met partner in juli 2017

• 5Fam B.02-10-2016

Redelijk maar zeker niet nog een keer

We werden ontvangen met Hello, 4 persons? Number 10. Dat was alles.....kán vriendelijker. Ruim appartement, we waren met 4 volwassenen, echter geen zitje binnen voor de koude avonden. Ruim balkon. Bedden hard maar te doen. Badkamer erg klein, alles nat na het douchen ivm te klein gordijn en zeer krappe ruimte om te douchen, áls dit al lukt want water was meestal ijskoud en straal sproeide alle kanten op behalve naar beneden. Er werd wel elke dag gedweild in badkamer en prullenbakken werden geleegd! Maar verder zag de badkamer er smoezelig uit. Zwembad is klein maar goed, genoeg ligbedden. Mogelijkheid wat drinken te kopen aan de bar. Na vragen was de beheerster wel bereid om dingen te doen voor je, ander laken bv of stoelen extra. Supermarktje voor vers brood smorgens om de hoek! Ga daar een auto huren ipv reisleidster! Scheelt een hoop, net zo goed.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 7Toine Proost25-09-2016

Redelijk appartement

Redelijk app. 35 min. lopen van Pigadia en dat is geen pretje bij 28 graden plus. Taxi 6 Euro.. Hygiëne kan beter. Wel een al. met een goede badkamer. Zelfs een douche met schermn ipv een douchegordijn. Balkon rampzalig. Heel de dag zo'n en geen schaduw. De eigenaresse zie je bij aankomst en vertrek. Tussendoor schijnt ze wel te bestaan, maar waar is onbekend. Strand is wel vlakbij. Bedjes a raison van eveneens 6 Euro, en één taverne (matige kwaliteit). Wifi: het bestaat., maar niet voor alle appartementen. Ik heb het in ieder geval niet kunnen gebruiken.

Gereisd met partner in september 2016

• 6Aafke V19-09-2011

Net voldoende

De ligging van Dimitra tov Gouvia is prima, met 5 minuten lopen ben je er. Qua ruimte/oppervlakte van het appartement vonden wij wel genoeg met z'n 2-en, vooral omdat we eigenlijk weinig 'thuis' waren. Maar als je van plan bent om veel bij je appartement te blijven is het wel aan de kleine kant. De bedden waren verre van comfortabel (kraakte enorm, en oude matrassen) Zwembad was netjes. De schoonmaakster/beheerdster deed netjes haar werk. Voor een gezin is dit appartement niet aan te raden. Overal in Gouvia (ook in het appartement) waren trouwens veel en luidruchtige Italianen aanwezig.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Marta & Stefke23-08-2011

Voor herhaling vatbaar!

Wij hadden een tweepersoons-appartement. De binnen -en buitenkant van het appartement waren netjes verzorgd. Er waren genoeg voorzieningen in de kamer en er werd om de 2/3 dagen schoongemaakt. Helaas is er geen airco, maar doordat je aan beide kanten een balkon had kon je de kamer lekker door laten luchten. Gouvia is zelf heel klein en heeft eigenlijk maar 1 discotheek, Whispers. Deze is wel heel erg leuk, aangezien iedereen hier komt! Verder zijn er veel leuke restaurantjes waar je lekker kan eten voor een goedkope prijs. Er is geen zandstrand en het water is niet helder, maar rondom Gouvia kan je wel mooie stranden bezoeken. Al met al vonden wij het een fantastische vakantie, hebben wij elke avond kunnen feesten en heerlijk gegeten! We missen het nu al!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 5Olaf15-08-2011

Eenvoudig appartement, slechte schoonmaak

Eenvoudig appartement. Rustig gelegen op een goede lokatie, echter wel af en toe luidruchtige Italianen. Schoonmaak +/- om de 5 dagen, waarbij de schoonmaakster was meer bezig met de buitenkant en haar verwende kind. Ons appartement werd hierdoor amper schoongemaakt, waardoor er nog dode insecten in hoeken lagen. Hiermee konden wij nog wel leven, maar halverwege de eerste week ontdekten wij een rat in de wc. Deze is er ook 2 dagen blijven zitten. Dit was te smerig voor woorden, wij zijn hier heel erg van geschrokken en durfden niet meer naar het toilet in ons appartement.

Gereisd met partner in juli 2011

• 7Natasja30-07-2011

Niet snel meer terug

Net terug van een weekje dimitra. Wegens problemen bij TO kregen wij dit app. App. is niet erg groot voor 5 pers. Voor griekse begrippen is het schoon en groot. Badkamer werd erg nat vanwege te kleine douchebak en te kort douchegordijn. Handdoeken waren niet altijd erg schoon en gatloos. Schoonmaak zo om de 2 dagen. Zwembad is prima, parasols en ligbedden aanwezig. Aan alle 2 de kanten een balkon van het app. Prullenbakken dienen zelf geleegd te worden. Centrum is dichtbij waar je lekker kan eten! aanrader Moukas & Aries. Strand is prima (wel kiezel) eventueel met de bus naar Paleokastritsa is een zandstrand. supermarkt om de hoek. En de bushalte is ook dichtbij.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 5A Poort en T Poort21-11-2010

Dit Appartement nooit meer

het appartement viel wel mee maar de schoonmaak was zeer slecht de verlichting was buiten veel te weinig

Gereisd met partner in juni 2010

Appartement Dimitra info