Appartement Dimitra

61 reviews over Appartement Dimitra in het Nederlands

Geweldig

A Spierings,
7-8-2018

Zeer rustige locatie, supermarktje om de hoek

Centrum paar minuten lopen

Een aanrader

Super hartelijk!

Lija,
25-6-2018

Doordat we een vervelende ervaring met een ander appartement hadden zijn we hier onverwacht terecht gekomen. Hele goede prijs/kwaliteit verhouding en Margarita is een schat. Heel behulpzaam! De locatie is prima en de bedden ook. We hadden met z'n tweetjes 2 slaapkamers tot onze beschikking.

wij willen nog een keer terug

yvonne,
7-7-2017

toen wij er waren heerlijk rustig , alles wat je nodig hebt is zo,n beetje aanwezig gastvrouw Margarita vriendelijk en behulpzaam ,er waren inderdaad wat minpuntjes ,maar kom op die vind je altijd wel ,alleen denk ik dat deze accommodatie minder geschikt is voor mensen met peuters en kleuters er is een zwembad maar dat is het dan ook verder geen speeltuintje of iets voor de kleintjes

Solfly

Redelijk maar zeker niet nog een keer

Fam B.
2-10-2016

We werden ontvangen met Hello, 4 persons? Number 10. Dat was alles.....kán vriendelijker.

Ruim appartement, we waren met 4 volwassenen, echter geen zitje binnen voor de koude avonden.

Ruim balkon. Bedden hard maar te doen. Badkamer erg klein, alles nat na het douchen ivm te klein gordijn en zeer krappe ruimte om te douchen, áls dit al lukt want water was meestal ijskoud en straal sproeide alle kanten op behalve naar beneden. Er werd wel elke dag gedweild in badkamer en prullenbakken werden geleegd! Maar verder zag de badkamer er smoezelig uit.

Zwembad is klein maar goed, genoeg ligbedden. Mogelijkheid wat drinken te kopen aan de bar.

Na vragen was de beheerster wel bereid om dingen te doen voor je, ander laken bv of stoelen extra.

Supermarktje voor vers brood smorgens om de hoek!

Ga daar een auto huren ipv reisleidster! Scheelt een hoop, net zo goed.

Redelijk appartement

Toine Proost
25-9-2016

Redelijk app. 35 min. lopen van Pigadia en dat is geen pretje bij 28 graden plus. Taxi 6 Euro.. Hygiëne kan beter. Wel een al. met een goede badkamer. Zelfs een douche met schermn ipv een douchegordijn. Balkon rampzalig. Heel de dag zo'n en geen schaduw. De eigenaresse zie je bij aankomst en vertrek. Tussendoor schijnt ze wel te bestaan, maar waar is onbekend. Strand is wel vlakbij. Bedjes a raison van eveneens 6 Euro, en één taverne (matige kwaliteit). Wifi: het bestaat., maar niet voor alle appartementen. Ik heb het in ieder geval niet kunnen gebruiken.

Net voldoende

Aafke V
19-9-2011

De ligging van Dimitra tov Gouvia is prima, met 5 minuten lopen ben je er.

Qua ruimte/oppervlakte van het appartement vonden wij wel genoeg met z'n 2-en, vooral omdat we eigenlijk weinig 'thuis' waren. Maar als je van plan bent om veel bij je appartement te blijven is het wel aan de kleine kant. De bedden waren verre van comfortabel (kraakte enorm, en oude matrassen) Zwembad was netjes. De schoonmaakster/beheerdster deed netjes haar werk.

Voor een gezin is dit appartement niet aan te raden.

Overal in Gouvia (ook in het appartement) waren trouwens veel en luidruchtige Italianen aanwezig.

Voor herhaling vatbaar!

Marta & Stefke
23-8-2011

Wij hadden een tweepersoons-appartement. De binnen -en buitenkant van het appartement waren netjes verzorgd. Er waren genoeg voorzieningen in de kamer en er werd om de 2/3 dagen schoongemaakt. Helaas is er geen airco, maar doordat je aan beide kanten een balkon had kon je de kamer lekker door laten luchten.

Gouvia is zelf heel klein en heeft eigenlijk maar 1 discotheek, Whispers. Deze is wel heel erg leuk, aangezien iedereen hier komt! Verder zijn er veel leuke restaurantjes waar je lekker kan eten voor een goedkope prijs. Er is geen zandstrand en het water is niet helder, maar rondom Gouvia kan je wel mooie stranden bezoeken. Al met al vonden wij het een fantastische vakantie, hebben wij elke avond kunnen feesten en heerlijk gegeten! We missen het nu al!

Eenvoudig appartement. Rustig gelegen op een goede lokatie, echter wel af en toe luidruchtige Italianen.

Schoonmaak +/- om de 5 dagen, waarbij de schoonmaakster was meer bezig met de buitenkant en haar verwende kind. Ons appartement werd hierdoor amper schoongemaakt, waardoor er nog dode insecten in hoeken lagen.

Hiermee konden wij nog wel leven, maar halverwege de eerste week ontdekten wij een rat in de wc. Deze is er ook 2 dagen blijven zitten. Dit was te smerig voor woorden, wij zijn hier heel erg van geschrokken en durfden niet meer naar het toilet in ons appartement.

Niet snel meer terug

Natasja
30-7-2011

Net terug van een weekje dimitra. Wegens problemen bij TO kregen wij dit app. App. is niet erg groot voor 5 pers. Voor griekse begrippen is het schoon en groot. Badkamer werd erg nat vanwege te kleine douchebak en te kort douchegordijn. Handdoeken waren niet altijd erg schoon en gatloos. Schoonmaak zo om de 2 dagen. Zwembad is prima, parasols en ligbedden aanwezig. Aan alle 2 de kanten een balkon van het app. Prullenbakken dienen zelf geleegd te worden. Centrum is dichtbij waar je lekker kan eten! aanrader Moukas & Aries. Strand is prima (wel kiezel) eventueel met de bus naar Paleokastritsa is een zandstrand. supermarkt om de hoek. En de bushalte is ook dichtbij.

Niet echt een aanrader

natasja
30-7-2011

Wij komen net terug van een 8 daagse vakantie. Hadden geboekt bij touroperator maar vanwege omstandigheden kregen wij dit app. App was bij aankomst niet echt schoon. Het app. is voor griekse begrippen groot. Aan de voor een achterkant heb je een balkon. De handdoeken om te douchen waren niet altijd even schoon en gaatloos. Schoonmaak kon ook beter, we moesten zelf de prullenbakken legen en WC papier kopen. Koken hebben we niet gedaan. Badkamer wordt inderdaad erg nat vanwege het te korte douchegordijn en te klein douchebak. Verder was het prima. Ligging is top, dichtbij centrum en het strand (kiezel). Bushalte is ook dichtbij, op de hoek zit een supermarkt waar je alles kan halen. Zwembad is klein maar wel goed met parasols en ligbedden.

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dimitra in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dimitra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.