Appartement Danai

Meer appartement info

93 reviews over Appartement Danai

• 7Joure 19-08-2010

Voor herhaling vatbaar.

Toen wij er waren was het heel gezellig, alleen soms wel en beetje te warm (45graden) maar dan is en afkoeling in het zwembad wel fijn! Want in zee zwemmen kon alleen maar met zwemschoentjes!!! Vanwege de hoeveelheid kiezelstenen die over lagen.

De bedden zijn inderdaad hard alleen naar verloop van tijd voel je er niks meer van! Bij ons was de douche prima, niks geen last van overstroming of losse douche kop of en kapots wc bril. Het zwembad was groter dan we verwacht hadden! De maximale diepte was 50cm en dat liep af tot 3 meter en met en duikplank kont je, je er heerlijk in vermaken!

Wij hadden nooit last van de schoonmakers smorgens die zater de schreeuwen. Neem vooral WEL iets voor de muggen mee want dat is verschrikkelijk (is op corfu zelf ook wel in de supermarkt en in het dorp verkoopbaar) en dat is perfect spul!! Wij hadden nergens meer last toen van!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

• 7Irma07-10-2009

eenvoudig appartement

App. Danai is rustig gelegen klein complex, eenvoudig ingericht, maar wel redelijk ruim. De badkamer is het douchen behelpen met geen haakje voor de slechte douchekop (dit is vaker het geval op de griekse eilanden). De keukeninrichting is minimaal+gedateerd. Een waterkoker was wenselijk geweest. De info op website over afstanden naar strand en centrum zijn prima lopend te doen. Het centrum is gezellig met prima restaurantje en barretjes. Als je geen auto wilt huren, kun je ook goed uitstapjes maken met de lokale bus. Bijv. Kerkyra (Corfu-stad) en Achillon Palace. Buskaartjes zijn verkrijgbaar bij elke supermarkt en zijn goedkoop.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 7renate07-10-2009

prima appartement

twee kamer appartement was ruim genoeg voor ons samen met een prima balkonnetje. Niet heel erg veel servies, maar voldoende om samen mee rond te komen en soms ook thuis te eten. er wordt om de dag schoongemaakt en ook alle vuilnisbakken geleegd en nieuwe handdoeken. ze waren het een keer vergeten, maar heb het gezegd en gelijk handdoeken gekregen.

bij zwembad mag officieel geen eten en drinken, maar ja als je de mensen niet ziet dan kan je best wat mee nemen. appartament is ook niet ver lopen, dus kan je ook best even wat eten/drinken.

naar het dorpje is ongeveer 8 minuutjes te lopen en daar is ook het strand.

complex is exclusief voor een touroperator, dus alleen maar nederlanders, kan heel gezellig zijn maar ik vind het ook wel leuk als er wat mensen uit andere landen aanwezig zijn.

Gereisd met partner in september 2009

• 7Karel en Anneke03-10-2009

leuk appartement maar zeer slecht schoon gemaakt

Het is een leuk complex en de beheerders vriendelijk maar zij worden te oud. Het app was smerig door slechte schoonmaak. Prullebak uit het toilet werd 1 x in 5 dgn geleegd en lakens 1 x in de week. Overal dikke stofraggen en plukken haar van vorige bewoners op de vloer. Wij hadden een 5 pers. app, met 2 stoelen, 3 kopjes, 3 glazen etc. Bij het zwembad mocht geen eigen eten en drinken worden genuttigd maar er was de hele middag ook geen bediening bij de bar, omdat Victor sliep. Ook vonden wij het eiland, in vergelijk met andere Gr. eil. erg smerig door opgehoopt huisvuil etc. We hebben dan ook veel ratten gezien, zelfs bij het strand.

Gereisd met partner in september 2009

• 6Buschkens27-09-2009

Eenvoudig

Eenvoudig en voordelig. Prima last-minute. Was precies wat de gids beloofde

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 8van Kessel27-08-2009

goed

Eenvoudig appartement op een redelijke loopafstand naar het dorp en de zee. Door de afwezigheid van een airco is binnen slapen bijna onmogelijk. Ik heb dan ook verschillende keren op het balkon moeten slapen. Vooraf was mij dit niet echt duidelijk.

• 8caren27-08-2009

super vacantie!!

Echt een aanrader voor mensen die van gezelligheid en niet te grote complexen houden! Victor & Helena zijn echt hele lieve mensen die een verse jus d'orange of een tostie voor je maken. De kamer is niet superluxe, maar dat hoeft ook niet: een keukentje waar je knakworstjes of een eitje kunt klaarmaken, een bedje en een douche is toch genoeg?! Is voor herhaling vatbaar!!

• 8caren27-08-2009

Super leuk!!

Vacantie was echt super!! Dat gezeur klopt echt voor geen meter! Kamers zijn ruim genoeg & en zit een leuk keukentje bij om zelf een eitje te koken, niet om uitgebreide rijsttafels te serveren, maar dat doe je toch ook niet op vacantie?! Douche is niet heel luxe nee, maar waar zijn die dat wel in griekenland, Goed genoeg in ieder geval! Victor & Helena maken heerlijke verse jus d'oranges en tosti's voor je aan de bar.Lekker voor tussendoor. Wij hebben geen geluidsoverlast gehad, en hebben heerlijke vacantie gehad, die we zo weer over zouden doen!

• 8Lisette18-08-2009

leuk

Ik ben dit jaar voor het eerst met mijn vriend op vakantie geweest. Het app. zag eruit naar wat we verwacht hadden. Voor die prijs kun je eigenlijk ook niet meer verwachten. We hadden een elek gasstelletje, eieren en worstjes bakken gaat prima, maar je kunt er niet hele uitgebreide maaltijden op klaarmaken. Wij gingen bijna elke dag uit eten. Dat hoef je voor de prijs niet te laten want de boodschappen zijn over het algemeen ook best duur.

Het enige nadeel was dat we de douchekop moesten vasthouden, maar de straal was perfect! Het bed lag wel hard maar dat is vaak zo in het buitenland, voor een week geen probleem! Het centrum Gouvia is inderdaad 10 min lopen, helemaal niet erg! Het is zeker een aanrader om een scooter te huren zodat je ook de rest van het eiland kunt bekijken. Dat moet je zeker niet missen. De eigenaren van Danai zijn erg vriendelijk.

• 6Cyntia 11-08-2009

Niet snel weer

tja wat moet je erover zeggen.. -erg oud, -bestek viel uit elkaar van ellende. -bedden keihard,nekpijn gehad. De schoonmaaksters die om 7.30 hard praten en lachen werd er vaak wakker van. Het balkon was groot, alleen het uitzicht is niet echt iets waar je op zit te wachten.

Het centrum is dus echt geen 5 minuten lopen zoals ze hier vertellen hoor, zeker wel 10 - 15 minuten.. het strand in gouvia is allemaal stenen je kan niet lekker liggen. Centrum van gouvia is wel gezellig maar je heb het wel gezien in 2 dagen. We hadden wat gehuurd nou gelukkig dat we dat gedaan hadden want nu konden we nog is ergens naar toe.

Waar ik me het meeste aan heb geergerd is de douche. Na elke douchbeurt stroomde heel de douche over, zo erg zels dat het water door de gang de keuken in kwam, dweilen maakte niet uit want het putje lag hoger dan de grond

Appartement Danai info

• Aantal personen5 tot 6