Hotel Louis Grand Glyfada

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°16°
Hotel Louis Grand Glyfada
8,3

87 reviews over Hotel Louis Grand Glyfada in het Nederlands

In the middel of nowhere maar geweldig

Mary
23-7-2017

Net terug van 13 dgn in dit hotel. Fantastische ligging maar zeer afgelegen. De weg stopt bij dit hotel. In de buurt is er niets. De shuttle bus naar Corfu is prima geregeld vanuit het hotel. Gratis, maar helaas gaat 'ie alleen overdag.. Boek een zeezicht kamer, die is echt de moeite waard. Prachtig, modern ingericht met goede badkamer. Ook veel kastruimte. Tevens ruim balkon. Klein nadeel: boven de 2e verdieping (onze kamer) ligt het restaurant, behoorlijke geluidsoverlast om 07.00 uur in de ochtend als ontbijt begon. Schuiven tafels maakte zeer veer lawaai. Wisten ervan blijkbaar want stoelpoten al allemaal voorzien van rubber dopjes. Wij via touroperator geboekt. Waren deze 13 dgn de enige 2 NL'ers in hotel. Rest is Duits en Engels. Strand is prachtig, loopt langzaam af zee in. De "handdoekenterreur" viel hier mee. Elke morgen rond 08.30 nog wel bedjes rond zwembad vrij. Tevens veel bedden in de tuin geplaatst, onder bomen zodat je daar schaduw van had. Aan het strand altijd voldoende plaats. Het eten is hier erg goed. Met name de salades en de toetjes. Zeer uitgebreid en van hoge kwaliteit. Het warme eten was ook goed echter iets minder uitgebreid. Je kunt altijd lekker buiten ontbijten of dineren. Lunch erg uitgebreid en tussendoor ook zeer uitgebreide snacks verkrijgbaar. 's avonds ook genoeg leuke zitjes om nog wat te drinken en zelfs chips, popcorn, nootjes enz. bij de borrel! Overal DE koffieautomaten, zelfs de koffie is hier goed. Schoonmaak redelijk, wel vreemd dat maar 2x per week was, mag wel meer zijn... zeker de vloeren. Wel voldoende schone handdoeken: op de grond is vervangen. Corfu stad geweldig, boottrip via touroperator ook. Auto huren zeker aanrader! Personeel receptie prima, aan de beachbar erg chagrijnig. De WiFi werkt goed en is overal gratis. In de avond animatie buiten, wij zijn er niet zo van maar was altijd drukbezocht. Zeker een aanrader dit hotel mits je niet erg vindt om afgelegen te zitten en zelf er op uit te gaan.

prima vakantie , lieve mensen lekker eten!

aart en lana
1-6-2017

Dit hotel is echt uitstekend, en wat een mooie plek om hier te zijn. Weinig nederlanders, maar dat maakt ons niets uit, prachtig strand, prima eten en zeer vriendelijk personeel. zelfs de laatste dag kregen we gratis een kamer om te douchen! Animatie ook leuk , wat je voor een 4 sterren mag verwachten, maar Remco maakt er wel wat van met zijn team.

Een heerlijke vakantie!

Anita
26-9-2016

Wij zijn net terug van 1 weekje rustvakantie in dit prachtige hotel. Eigenlijk hebben we gewoon niets om over te klagen: heerlijk, afwisselend eten (diner verschillende thema's). Voor een bedje bij het zwembad moet je er misschien wel vroeg uit, maar wij lagen aan het strand en daar was altijd voldoende plaats. Prachtig schoon zandstrand, schone kamers, vriendelijk personeel, niets was ze te veel. Iedere avond een ander animatieprogramma, van karaoke tot een Griekse avond. Ligging is schitterend, prachtig uitzicht over zee en alles is vrij compact. Je moet echter wel met een bus of auto het eiland op, er is niets op loopafstand. Wij vonden dat niet erg. Overigens was de sfeer onder de gasten ook erg relaxed. Kortom: we gaan niet snel terug naar hetzelfde, maar dit hotel heeft ons een erg fijne week vakantie bezorgd! Dus: wie weet...!

fantastisch

marian bos
1-8-2016

hotel ligt rustig omgeving niets te doen , echt voor rustzoekers fijn zandstrand en schone zee geen ongedierte kamers worden goed schoongemaakt .elke dag 1fles water .stoffen al in bandjes erg fijn je merkt niet dat je ze om hebt .hele hotel gratis wifi .goed eten lekkere toetjes ,uitgebreid ontbijt .je kunt ook japanns eten op afspraak in een appart hotel gedeelte ,leuk als je hiervan houdt ,was niet zo mijn ding .genoeg ligstoelen meer als er gasten zijn ,eten kun je op verschillende plekken bij zeezicht of in de tuin of binnen . de bar met costa heerlijke coktails ,bediening snel .en service tip top .ja wij vonden het erg fijn en komen zeker weer terug ps we zullen de schaaterlag en vrolijkheid van esra krummel missen . en ook niet te vergeten het hotel biedt mogelijk om gratis met de bus naar corfoe stad te gaan en weer terug.

goed maar niet geweldig

LB
28-9-2013

pluspunten : vriendelijk personeel, wil alles voor je doen, mooi zandstrand, lekkere cappucino, elke dag een lekker aperitief bij het diner ( ouzo, limoncello, kir royal etc)

shuttlebus service naar Corfu stad is goed geregeld

kamers zijn netjes en schoon

minpunten: er zijn irritant veel wespen ,ook op het strand !

na 2 wkn komt de all -in met de warmhoud bakken je de neus uit ( te weinig variatie, weinig live cooking, veel lauw/koud)

indien je de fles bronwater die je per dag krijgt op hebt en je wilt nog meer water drinken ( en dat hadden wij vaak) krijg je "gezuiverd" water

dat stinkt naar chloor en smaakt echt niet lekker

mensen leggen heel vroeg nog voor het ontbijt een handdoek op de ligbedjes, indien je principeel weigert hier aan mee te doen heb je nooit een mooi plekje

hotel is gehorig en de lift heeft kuren

Geweldige locatie

Erwin
30-7-2013

Het hotel ligt in het behoorlijk afgelegen Glyfada, transfer vanaf vliegveld kan dan ook even duren zeer waarschijnlijk dat het de laatste stop is maar dan ben je ook op een fraaie plek terecht gekomen. Het Hotel is redelijk standaard met wat oudere kamers. Het eten is prima de ervaren all-inclusive ganger zal het herkennen. Zwembad druk met handdoekenleggers maar op het strand is altijd plaats genoeg met fijne bedden en parasols. Het strand en de zee zijn absoluut de reden om nog eens te gaan. Prachtig om te snorkelen heerlijk water. conclusie; zou best us terug willen.

rustig en mooi gelegen familiehotel

familie met kinderen
8-9-2011

Prachtige vakantie gehad in de periode 23/08/2011 t.e.m.30/08/2011 met onze twee kinderen.

Bij aankomst echter overboeking van het hotel, waardoor wij 2 nachten dienden door te brengen in een mindere kamer met veel lawaai, en zonder het geboekte zeezicht. De kinderen dienden te slapen in veldbedden. Na 2 nachten kregen wij eindelijk de door ons geboekte kamer. De familiekamer met zeezicht is mooi gerenoveerd en netjes.

Het eten is lekker, gevarieerd en 4 sterren waard (geen 5). Een gevulde minibar zou handig zijn op de kamer, en deel mogen uitmaken van de all-in formule.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Mooie tuin, zwembad goed onderhouden en voldoende ligzetels aan het strand en aan het zwembad.

De kinderanimatie was niet meer geschikt voor onze kinderen (8 en 9 jaar).

Avondanimatie was OK maar geen voltreffer.

Rustig gelegen hotel met mooi panorama waar we zeker nog eens teruggaan; hopelijk is er dan weer geen overboeking!!

voor herhaling vatbaar

AnnV
1-8-2011

Hotel LTI Louis Grand in Glyfada is een aanrader! We hebben er heel lekker gegeten (ook voor vegetariërs voldoende keuze en afwisseling), de kamers waren modern, ruim en proper, voldoende zetels aan zwembad en strand (we hebben nooit onze handdoek moeten leggen). Mooi uitzicht. Tweede deel van week wel meer lawaai op gang en door avondactiviteiten. De animatie en ontspanningsfaciliteiten in hotel zelf zijn beperkt (speeltuintje, pingpong stellen niks voor), maar de kinderen hadden voldoende aan zwembad en strand. We maakten geen gebruik van miniclub. Veel trapjes (niet ideaal voor mensen die slecht te been zijn) en hoge golven (kinderen konden niet zonder toezicht op strand spelen). In de onmiddellijke omgeving is er niks te beleven, dus minder ideaal voor jongeren. Een auto huren is de moeite, Corfu-stad kan je met de bus doen.

fantastisch

Liesbeth
21-7-2011

Het is een prima hotel, echt een aanrader. Eten is erg goed en gevariëerd. Kamers schoon en ruim. Ligging is mooi aan zee maar wel afgelegen. Prima bustransfer naar Corfu stad.

Liesbeth

Fantastische ligging

Rob
8-6-2011

Mooi gelegen hotel aan prachtig strand.

Goed gerenoveerde kamers met grote bedden ( fijn ook voor lange mensen !) en vernieuwde badkamer. Erg lekker gegeten ( veel keuze ) vaak buiten met uitzicht op zee. Heerlijke lounge met luxe stoelen en banken om lekker nog even te zitten na het diner.Prima personeel.

Elke dag pendelbus naar Corfu stad ( ruim een half uur rijden)

Transfer vanaf luchthaven afhankelijk van hoeveel hotels er moeten worden bezocht maar ongeveer 45 min. Inderdaad door de vele trappen niet geschikt voor kinderwagens en mensen die slecht ter been zijn.

Anders echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Louis Grand Glyfada in Glyfada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Louis Grand Glyfada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.