Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag33°21°

Onvoldoende

20 reviews over Appartement Villa Niki in het Nederlands

Al 10jaar op Corfu, maar hier nooit meer.

Robert
26-6-2019

Het rook er muf toen we aankwamen, dus eerst even een paar uur gelucht, we wilden koffie zetten maar het koffie zet apparaat (wat in de brochure staat) was nergens te vinden de sierkussens op het bed zaten onder de etensresten, er zat bloed op de lakens (Die wel schoon waren verder) de kamers staan vol met ouwe meuk de vloer was vies, het is klein de pannen waren vies, het keuken kastje stond afgeladen vol met zooi, de anti aanbaklaag van de koekenpan was weggekrast, er zit schimmel in de airco, ik ben 180 cm lang en lag met mijn voeten over de rand van het bed omdat het hoofdeind(wat trouwens vies plakte) een eindje over het bed gebouwd is zodat de lengte van het bed wat korter wordt. Ik ben naar de eigenaar toegegaan vanwege het koffie zet apparaat, hij hield een filter omhoog en vroeg of ik dit niet op mijn kamer had, ik zei ja, toen zei hij, dat is het koffie zet apparaat .We zijn na 1 dag gevlucht, hadden voor een week betaald.

Gereisd Met partner in juni 2019

Heerlijk!

Janneke
22-3-2017

Wat jammer dat een paar gasten Niki appartments als minder goed hebben ervaren. Wij gaan er al 4 jaar heen en hebben ook voor 2017 al weer geboekt. Een aantal van de genoemde zaken zijn beslist waar bv t harde bed maar t laatste jaar heeft Nikos er opdekmatrassen erop gelegd en als je dit nog te hard vind werkt het heel goed als je nog een deken dubbel gevouwen onder je onderlaken bij doet. De kleine douche is ook waar ( overigens hebben een aantal van de andere appartementen een grotere douche ) maar ach...... . Wij gaan er vooral heen voor het prachtige uitzicht, de rust en de ongedwongenheid. Het eten wat Nikos kookt is heerlijk en per jaar zien we dat hij erg z'n best doet om de boel te moderniseren maar dat kan niet in 1 keer. Het lijkt er dus vooral op dat de verwachtingen van sommige vakantiegangers ( te) hoog gespannen waren en dat ze andere ideeën hebben bij een rustige vakantie op t mooie Corfu. Wij blijven terug komen bij Niki, Spiros en Nikos voor een heerlijk relaxte vakantie !!!

Gereisd Met partner in juni 2016

Voor de 3e keer naar Niki Apartments

Wendy
19-3-2017

In 2014 zijn we voor de eerste keer naar Corfu geweest en wat een geweldige plek is Niki Apartments! Het uitzicht, zwembad, de super vriendelijke mensen en de geweldige omgeving deed ons besluiten om ruim een jaar later, samen met onze tweeling van toen 10 maanden, terug te gaan. Ook met z'n viertjes hebben we erg genoten. In de cottage hadden we voldoende ruimte met twee baby's en we hadden een terras helemaal voor onszelf. Het jaar ervoor hadden we de studio geboekt en dat is prima als je met z'n tweetjes bent. Dan heb je veel minder nodig en je leeft uiteindelijk vooral buiten. Met het gezin is het fijn als er meer leefruimte is waardoor de cottage een aanrader is. Ook weten we dat er grotere appartementen zijn op de begane grond, waar je ook met kinderen kan verblijven.

En nu, ruim 1,5 jaar later vertrekken we in het voorjaar weer richting Corfu en bezoeken we voor de 3e keer Niki Apartments. We kunnen niet wachten om even bij te komen op dit idyllische plekje met de grote gastvrijheid van Niki en haar familie. Wat zal alles in het voorjaar weer mooi in bloei staan in de prachtige tuin van het appartementencomplex en we schuiven graag weer aan in Niki's restaurant waar elke dag een vers gerecht op het menu staat. Maar ook is het heerlijk om binnen nog geen 20 minuten in Corfu stad te staan en daar een terrasje te pakken of alle prachtige strandjes in de buurt te bezoeken. Wij kunnen weer niet wachten!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2015

Waardeloos !

marco
4-1-2017

Niki apartments is een prachtige accommodatie, rustig en op een heuvel gelegen met een mooi uitzicht op zee en landende vliegtuigen. Wat ons echter tegenviel was de ultra kleine en zwaar gedateerde kamer. Als doorgewinterde en niet veeleisende Griekenlandgangers weten we wel wat we kunnen verwachten. Maar zo klein als deze kamer (nr.8) hebben we niet eerder meegemaakt. Geen enkele ruimte voor de koffers, maar ook een veel te kleine linnenkast waarvan de bovendeurtjes nog dichtgetimmerd zitten ook De bedden zijn slechts 1.80 m. lang, zeer hard en voorzien van zwaar verouderd beddengoed. Het onderlaken is van een soort rubberachtige stof en slaapt bijzonder onprettig. Dekens zijn van een soort zware gordijnstof, maar gelukkig niet nodig gehad. Nachtlampje werkt niet, door sluiting in de bakkelieten (?) drukschakelaar. De ultra kleine en eveneens zwaar gedateerde badkamer is voorzien van een douchebakje ter grote van 60 x 60 (?) en een vies plakkerig douchegordijn. De toiletpot staat bijna tegen de muur en de wastafelkraan werkt niet. De wachttijd voor warm water is ongeveer 5 minuten en het is iedere avond maar weer afwachten of er wel weer warm water komt. Er is geen waterkoker aanwezig.

Tevens is het onmogelijk om s'avonds met de airco aan op het balkon te zitten (om de kamer even af te koelen). Dit komt omdat de buiten units van de airco niet zoals gebruikelijk aan de gevel hangen maar pontificaal op het balkon zijn geplaatst. Daardoor wordt je weggeblazen door de luchtstroom van de ventilator.

Bij het uitnemen van de magneetsleutel gaat (zoals gebruikelijk) de stroom uit. Maar ook de buitenlamp boven de voordeur gaat uit. (?) Zeer onlogisch en nooit eerder meegemaakt. Die buitenlamp hangt er nou juist voor het gemak in het donker.

Parkeren van de huurauto kan alleen op de parkeerplaats naast het gebouw. Helaas is bij volle bezetting de capaciteit van de parkeerplaats niet voldoende. Het is niet mogelijk om elders te parkeren, omdat er nergens anders parkeergelegenheid is op de heuvel.

Wat ook erg jammer is dat de eigenaren Niki en zoon werkelijk niets ondernemen voor de gasten. Er staat een koelkast buiten met water en enige andere dranken die je op basis van self-service kan pakken en het dan moet noteren op een lijstje. Voor 10.00 uur s'ochtends is er niemand te bekennen, op de hardwerkende en uiterst aardige schoonmaakster na. Ook een kennismakings gesprek of een begroeting blijft achterwege. Niki en haar zoon zijn voornamelijk met zichzelf bezig en niet met hun gasten. Ze zijn niet onaardig maar de griekse gastvrijheid zul je hier niet ervaren.

Op advies van vrienden hebben we gebruikt gemaakt van touroperator. Creditcard aangeschaft voor de autohuur, anders was boeken niet mogelijk. Helaas was het een slechte ervaring, en geen enkel merkbaar verschil ten opzichte van de goedkopere reisorganisaties. Wij hadden er zeker meer van verwacht. De slogan van touroperator geld zeker niet voor deze accommodatie !

Gereisd Met partner in september 2016

Prima maar kan beter

Mark
20-7-2016

Ik kan de recencies van andere niet helemaal volgen. Met name die op de site van de touroperator niet. Ligging en tuin zijn prachtig maar enorm afgelegen. Moeilijk te vinden en in de buurt weinig te beleven. Niki apartments wordt gerund door de zoon van Niki, Nikos, op zich vriendelijk en kan erg lekker koken. Gezellig is hij allerminst en zal nagenoeg niets doen om het een beetje leuk te maken. Geen bar in de avond, tv staat op terras het liefst uit en een spontaan praatje zit er niet in. Zeker omdat het zo afgelegen ligt zou dat toch wel leuk zijn. Als Je in de ochtend 2 koffie besteld nadat hij om 10.00u open gaat is het eerst een soort van zucht en dan gaat ie beginnen. Appartement is qua uitzicht prachtig, wel zeer klein en brak ingericht. Verder prima vakantie maar je moet er zelf iets van maken. Volgende keer zou ik de westkust nemen. Mooier en gezelliger wat mij betreft

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

ligging zeer mooi

van leeuwen
14-6-2016

Wij hadden het huisje wat wel lekker is en mooie uitzicht had We hadden 3 dagen koud water en werd niet even mee gedeeld hoe lang dat ging duren Schoonmaak is matig alles opervlakig Service ver te zoeken wat jammer Zwembad is eer goed Ligging is rustig wat wij zeer fijn vonden Wij ging op aanraden van vrienden een keer met touroperator maar is tegen gevalen kan net zo goed met een ándere met een ander reis bureau gaan wat goedkoper is krijg je het zelfde dan verwacht je ook niet zo veel Het wordt tijd dat touroperator daar gaat kijken

Gereisd Met partner in juni 2016

gewoon top , heerlijk genoten

Dave
1-4-2016

Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen ideeën en wensen . Wij hebben hier zeker een hele fijne vakantie gehad met mijn vrouw en dochter van 5 jaar. Niki en haar zoon zijn heel gastvrij , we hebben er regelmatig gegeten en wij vonden het eten heerlijk. Corfu is een eiland wat wij erg mooi blijven vinden , komende zomer hebben wij alweer geboekt bij Niki . De ligging is iets afgelegen maar dat vinden wij juist fijn. En met de auto of scooter is het heerlijk om Corfu te verkennen .

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk genieten

maarten
21-5-2015

Momenteel verblijven eij in Niki Appartments. Echt een aanrader voor als je echt even aan rust toe bent. Het zwembad is heerlijk en als je wil kun je voor een klein bedrag 's avonds mee eten. Aantal tips: notos beach, corfu stad, e reader vol boeken meenemen en de heerlijke restaurantjes aan zee. Het enige nadeel is dat Niki appartments lastig te vinden is. Een telefoontje en ze komen je halen hoor!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

fijne vakantie

karinbos.1
12-10-2014

Eind september te gast geweest bij Niki. Wat een heerlijk warm welkom! Echter was het wel even zoeken voordat we het konden vinden(gelukkig waren we niet de enige) let dus echt goed op alle borden die je tegenkomt! Als je er één mist, dan weet je dus niet meer hoe je moet rijden...Maar als je er dan eenmaal bent, is het heerlijk vertoeven! Een prachtig uitzicht vanaf ons balkon, en 's avonds heerlijk eten bij het zwembad. Kosten ca €10.- pp. Nadeel van het appartement is dat het aan de kant van Corfu ligt waar er alleen kiezelstranden zijn. Voor zandtrand moet je minimaal een half uur rijden. Voor ons geen probleem, maar makkelijk is anders. Als we geen zin hadden om bij het zwembad te eten, reden we met de auto naar beneden, naar Benitsis. Hier zit in een zijstraat je een heel leuk klein restaurantje waar je heerlijk kan eten. Corfu is ongeveer een 15 min rijden. Grote, maar gezellige stad. Zeker de moeite waard. Wij hebben het heerlijk gehad bij Niki.Jammer dat het maar 8 dagen was.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2014

fantastische plek

Henk Roelandschap
17-9-2014

Appartements niki is gelegen in gastouri, corfu, is een prima plek voor een rustige vakantie. De eigenaar (familie) is super vriendeli jk en doen er alles aan om het hun gasten naar hun zin te maken. Het complex ligt op een prachtige plek met super mooi uitzicht. Zwembad is prima. Eten is super en wordt zelf door de familie bereid. Echt een aanrader om daar te eten. Vefer wordt het complex goed schoongehouden. Douche ruimte in vooral de appartementen boven zijn wel wat krap. Al met al een mooie plek voor een fijne vakantie. Het is ons zo goed bevallen dat dit ons derde keer was dat wij voor een vakantie bij Niki hebben gekozen.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Niki in Gastouri , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Niki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.