Appartement Niki

8.8Fantastisch

Griekenland, Corfu, Gastouri

Op vakantie geweest naar Niki?

8.8Fantastisch

4 reviews over Appartement Niki

• 2018
      9Sissi11-08-2018

Klein paradijs op Corfu

Niki is een klein paradijsje op een heuvel van Corfu. Vanaf alle appartementen heb je prachtig uitzicht. De studio is prima (eenvoudig) ingericht met alles wat je nodig hebt. Schoonmaak/schone handdoeken/beddengoed 2 x per week. Uit eten kan je goed in Benitses maar bij ons was Tsi Kotas in Gastouri favoriet. Een terras van wel 2 tafels, heerlijk eten, alle groenten uit eigen tuin. Heerlijk zwembad, geen gedoe met handdoeken om bedjes te reserveren en toch altijd plek! Paleis van Sissi ligt op loopafstand (20 min). Onze mooiste trip was naar Cape Drastis (Canal d'Amour vonden we tegenvallen) en de lunch bij 7th heaven café in Peroulades. Corfu Stad is ook leuk, ga in de ochtend of avond, dan is het het gezelligst! De stranden zijn aan de westkust het mooist en ook daar heb je de zandstranden. Agios Gordios vonden wij het fijnst, niet zo druk en lekker dicht bij de gezellige taverna's aan het strand waar je lekker kunt lunchen.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8claire07-06-2017

een heel fijne week

wij zijn meermalen bij Niki geweest en gingen vorige week graag weer terug voor een weekje. het is een kleinschalig app complex, zeer rustig met alle voorzieningen die nodig zijn voor een relaxed verblijf. ik zie weleens in een review wat commentaar op de inrichting van de appartementen/studio's. wij hebben intussen in meerdere appartementen op het complex gelogeerd en soms is inderdaad het bed hard of is de keukenappatuur niet helemaal oke. maar je hoeft t maar aan te geven en er wordt gelijk iets mee gedaan. dat vind ik TOP en dan kom je als gastvrouw op mij zeer betrouwbaar over. ook deze keer was het weer een heerlijke week waarin we op het complex zijn gebleven en genoten hebben van de faciliteiten zoals het zwembad en de ligbedden. ook 's-avonds gegeten bij zoon Nikkos en ook dat was prima. Op het eiland zelf is veel te zien en te doen. ook zijn er leuke boottochten naar andere eilandjes. Corfu is een aanrader. leuke strandjes, relaxed volk en mooie bezienswaardigheden. Niki is daarvoor een fijne uitvalsbasis. wij hebben wederom fijne herinneringen aan deze week. bedankt Niki !!!

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Ienke20-09-2016

Een fantastische vakantie

Huur een auto, die is hier onmisbaar. en neem een paraplu mee als je in september gaat. De accommodatie was fantastisch. iets meer schoonmaken had gemogen. Wij hadden met zijn tweeën een driekamerappartement. Beneden en direct aan het zwembad, mooier kon niet. De eigenaren waren bijzonder gastvrij, elke avond lekker eten voor weinig geld. En als je iets anders wilde eten, geen probleem Nikos maakte het wel. De afstand tot het strand (500 m stond in de beschrijving) was een flinke afdaling en daarna een flinke klim. Je moet een goede conditie hebben. Maar we hadden een auto dus dat was geen probleem. Het paleis van Sissi was dichtbij. 20 minuten lopen. De wegen zijn smal, kronkelig en niet altijd goed. Verder dan zijn tweede versnelling kom je bijna niet. Een prachtig GROEN eiland en dat hebben we geweten. Van de 13 dagen 2 volle dagen hevige regenval en onweer. Ook 's nachts kon het spoken. Maar een prima locatie om volledig tot rust te komen. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 8Rob van Burik07-05-2014

Gastvrij

We hebben ons erg welkom en thuis gevoeld bij Niki. De gepensioneerde oud-hotelmedewerkster runt haar onderkomen sinds vier jaar. Ze is een zeer vitale lieve (jonge) oma die er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Ze heeft acht appartementen, druk is het gelukkig nooit bij het mooie zwembad.
      Wij (twee volw, twee dochters van 9 en 10 jaar) zijn niet van de grote massa toerisme-hotels, daarom was dit voor ons een ideale plek. De appartementen zijn ruim (twee slaapkamers, badkamer en een woonkamer met goede keuken) en de twee televisies ontvangen BVN. Het is er heerlijk stil omdat het in de bossen op een berg ligt. Soms komt er een vliegtuig voorbij, maar omdat deze op deze aanvliegroute dalen was het nooit storend. Niki’s Apartments ligt erg centraal op Corfu. We konden met onze huurauto erg gemakkelijk alle delen van Corfu berijden. Soms naar een stadje, soms naar een strand. Wat ons betreft is dit eiland en het onderkomen van Niki een absolute aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

1 tip over Appartement Niki