Achillion Palace

7.3Goed

0.5km van centrum

• 7Corine11-08-2018

Achillion met kinderen

Zorg dat je vroeg bent, anders kun je niet meer parkeren. Entree was wat raar, een gezinsabonnement kost 15 euro, maar ik met met mijn 2 dochters moest 20 euro betalen. Jammer. Van binnen mooi om een keer te zien, er staan niet veel dingen in het paleis maar de plafondschilderingen en trappen zijn erg mooi. De tuinen en het uitzicht zijn zeker de moeite waard. Kinderen (10 en 15) vonden het ook mooi. Voor mij leuk omdat ik vroeger de Sissi film ook gezien heb. Wel in een dik uur alles gezien.

augustus 2018

• 5Erwin13-07-2017

Paleis van Sissi

Een leegstaand huis met enkele atributen van Sissi,geen hoogvlieger. 8€/pp inkomgeld.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Anita31-05-2017

Sissi paleis, druk en duur

Het is er druk maar leuk om hier te zijn waar sissi is geweest en een deel van de film is opgenomen. Het terras naast het achillion is belachelijk duur !

Gereisd in mei 2017

• 8givago27-10-2016

Paleis van Sisi

Het Achillion Paleis waar keizerin Elisabeth van Oostenrijk (Sisi) heeft gewoond van 1892 tot 1898 is te bezichtigen tegen 8 €. Binnen is een mooie trappenhal met een beschilderd plafond.verder is er een kapel ,zalen met persoonlijke spullen van Sisi: een bed ,bureau,commode enz... Buiten is een zuilen galerij er staan verschillende beelden.In de tuin staat een groot beeld (5,50 m.)van Achilles.Vanuit Corfu stad neem je bus 10 voor 1,70 € enkel

Gereisd met partner in september 2016

• 7eric03-10-2016

was mooi

Helaas wat vervallen ,maar blijft een aanrader om te zien hoe Sissi woonde

Gereisd met partner in september 2016

• 8Anna 22-08-2016

Ciekawe miejsce.

Pałać warto zwiedzić. Ciekawa historia tego pałacu. Wspaniałe widoki!

Gereisd met partner in juli 2016

• 8doornh10-08-2016

zeker doen als je op Corfu bent

Wij zijn hier geweest met de eilandtour. Je hebt dan een Nederlandse gids en een gids heb je echt nodig, anders heb je geen idee waar je bent. Er is ook audio begeleiding te huur en ik denk dat dat een must is als je geen gids bij je hebt.

juli 2016

• 9MartieHermien12-03-2016

Indrukwekkend

Een mooi huis vol met herinneringen aan Sissi. Vanuit de tuin een mooi uitzicht over het eiland.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9OLGA GIANNI09-10-2015

magnificent palace, sad we couldn't visit the second floor

januari 2015

• 10Michał29-09-2015

Ciekawe miejsce

Przepiękny pałac, warto zwiedzić. Ciekawa historia.

Gereisd met partner in september 2015

10 van de 292 reviews gezien