Vakantiehuis Villa Roppa (in Livadi Roppa)

Vakantiehuis Villa Roppa (in Livadi Roppa)

9Fenomenaal

Griekenland, Corfu, Ermones

Op vakantie geweest naar Villa Roppa (in Livadi Roppa)?

9Fenomenaal

• 8.6Inrichting
  • 8.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

5 reviews over Vakantiehuis Villa Roppa (in Livadi Roppa)

• 9Fam. Schuurman25-05-2010

Een oase van rust

Villa Roppa ligt in de rustige Roppa vallei, ver van het massa toerisme. Toch ligt het op een steenworp afstand van de stad Kerkyra, van de prachtige baai van Paleokastritsa en van de stranden (met warm zeewater) bij Gouvia. Villa Roppa is dus een prima startpunt voor excursies over het hele eiland.

Villa Roppa ligt werkelijk in een oase van rust. Als je s'ochtends al iets hoort, dan zijn dat de schapen die door de herder over de weg naar de wei worden geleid. Voor de waterliefhebber is er een groot zwembad in de tuin en voor wie het nog rustiger aan wilt doen, zijn er ligbedden en zitjes bij de overdekte bar. De kinderen kunnen zich in de grote tuin uitleven: Er is een speeltoestel en de tuin is veilig omheind.

Het was twee jaar geleden zo goed bevallen dat we dit jaar weer geweest zijn!

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 10jur02-10-2008

een onvergetelijke vakantie in september

een prachtig appartement in een mooie omgeving servise was uitmuntend ruimte ruim voldoende voor 4 pers + baby veilig voor kinderen, bij het grote zwembad voor kleintjes toekijken

Gereisd met partner in september 2008

• 8E.Dekker28-07-2008

Wat een topper !

Reeds 2 vakanties doorgebracht in Villa Roppa. Zeer centraal gelegen om uitstapjes te maken. Een grote tuin met lekker zwembad en gezellige (prive) bar in de tuin. Vriendelijke en goede reisleiding. We hebben al veel rondgereisd in de loop der jaren maar Villa Roppa behoord zeker tot de toppers.

Gereisd met familie in mei 2008

• 9Fam. Broeders24-02-2008

Geweldig, huis met mega zwembad. Nooit verwacht toen we dit boekten maar eenmaal ter plaatse, super. Dus een aanrader voor alle gezinnen en stelletjes.

Voor onze touroperator, chapeau !!!

Fam. Broeders

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 9Peter Keeken23-02-2008

Villa Roppa heeft ons helemaal gewonnen. we hebben al veel gereisd ook met de kinderen maar hier ben je meteen thuis. Heel kindvriendelijk ook alles aanwezig voor gezinnen met baby's, zo staat er in de overdekte bar aan het zwembad een box voor de kleintjes, zijn er eetstoeltjes, aankleedkussen enz.enz. Werkelijk top.

Gereisd met familie in februari 2008

Vakantiehuis Villa Roppa (in Livadi Roppa) info