Hotel TUI BLUE Atlantica Grand Mediterraneo Resort

Hotel TUI BLUE Atlantica Grand Mediterraneo Resort

8.8Fantastisch

Griekenland, Corfu, Ermones

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 796p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

32 reviews over Hotel TUI BLUE Atlantica Grand Mediterraneo Resort

• 2018
    9Carla11-11-2018

Fantastisch!

Wij zijn hier voor de 2e keer geweest voor een tennisvakantie. Het was super ! Top accommodatie en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10Angelique22-06-2018

Fantastisch!!

Super hotel. Echt alles is goed hier. Heerlijk eten, veel variatie. De restaurants (Culinarium en Vertigo) zijn ook echt een aanrader. Wij hebben daar fantastisch lekker gegeten met de zee als uitzicht, hoe mooi wil je het hebben! Buffetten zijn heerlijk met veel variatie. Zwembad is ook top (bediening aan de strandbedjes). De kamers zijn ook erg mooi en de minibar wordt dagelijks bijgevuld.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Marijke15-06-2018

Heerlijk relaxen

We hebben dit hotel geboekt voor een weekje zalig nietsdoen, en het was perfect! Adults only, dus heel rustig. Personeel is super vriendelijk. Afgelegen ligging, maar de bus naar Corfu stad stopt vlak voor het hotel (2,40 euro). Gelegen op steile berg, dus niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn! Golfkarretjes halen mensen op om naar restaurant of strand te brengen. Eten is goed, meer dan genoeg keuze. All inclusive is wel aan te raden.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

10A. vd Ven01-10-2017

Geweldig adult only resort !! Dikke 10

We zitten NU op het resort. Gisteren aangekomen. Super aanrader !

We hebben half pension geboekt. De kamer is geweldig. Het eten heel goed (en wij zijn culinair best wat gewend). Het allerbeste is wat ons betreft dat wanneer je HP geboekt hebt, je dit per dag kunt aanvullen met een all-inclusive dranken arrangement van 28 euro pp. Dus huur je een auto dan betaal je die dagen gewoon niet. Het All-inclusive drankenpakket is zo uitgebreid dat het absoluut de moeite waard is als je een volle dag op het resort blijft.

De ligbedden overal op het resort zijn voorzien van dikke kussens. Super comfortabel. Het is er heerlijk rustig ondanks dat er veel Engelsen zitten. Bijna geen Nederlanders 👍👍. Sommige reserveren wel, maar er staan er voldoende.

Enige minpuntjes: je moet niet bang zijn van wespen. En als je pech hebt (wij zitten in het hoofdgebouw 😜👍) dan moet je klimmen want het complex ligt op de helling van een berg.

Kortom: ben je op zoek naar een heerlijke weekje weg (zonder schreeuwende kinderen) voor een goede prijs (Traveltroef) in een 5-* resort met fantastisch eten: hier moet je zijn. Wij gaan er zeker naar terug als we er een weekje tussenuit willen.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10vicky12-03-2016

Absolute aanrader!

Grand mediterraneo resort & spa Zeker doen toch wel een dikke 10 waard

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Ingrid04-09-2015

Een hotel met een dikke 10

Fraaie ligging,hotel is 5 jaar oud en van alle luxe voorzien. Heerlijke vakantie gehad. Kamers luxe ingericht, groot zacht bed, heel schoon en fraaie badkamer. Buffetten waarbij je niet weet wat je moet kiezen, zelfs sushi en carpaccio gegeten. Echt alles heerlijk. Ontbijt met o.a. smoothy, verse waffels en pannekoekjes. Zeer uitgebreid! Personeel weet precies hoe ze het de gasten moeten verwennen, ze zijn correct en toch ook amicaal. Te vriendelijk bestaat niet, dit is precies op de juiste manier. Bergop lopen hoeft niet, je belt en een auto of golfkarretje komt voorrijden. Verder kun je kiezen voor de trappen ( bergaf wilden we wel lopen) of de lift met airco tot aan het strand. Voldoende ligbedden bij het zwembad en op het strand ( gratis!!!). Relaxte sfeer. Stadsbus stopt voor de deur, 1/2 uurtje naar Corfu-stad. Wij hebben een paar dagen een auto gehuurd om het leuke eiland te ontdekken. Twijfelen hoeft niet; dit is een prima hotel om te genieten en relaxen.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9v h ruth22-06-2014

prachtig hotel op een schitterende locatie

We zijn hier op huwelijksreis geweest, mooi hotel met heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie, nette en ruime kamer met terras en zelfs klein tuintje. We hebben genoten van de rust op het hele domein en aan het zwembad. Zeer lekker eten, veel keuze en voldoende variatie. Restaurant aan het strand is een aanrader, alleen al omwile van uitzicht en prachtige zonsondergang. Prijzen van dranken en maaltijden zijn niet overdreven. Ok een nadeel zijn de trappen, maar dit wisten we en de unieke locatie maakt dit ruimschoots goed. Scooter of auto huren noodzakelijk als je het eiland wil bezichtigen. Maar kortom, Het was een droomvakantie!

Gereisd met partner in juni 2014

• 6mo1302-01-2014

Prima hotel als trap lopen je hobby is

Zeker geen 5* waard. Het uitzicht is mooi en het personeel is vriendelijk, maar nooit meer.De enige kabelbaan die je op de vele etages moet brengen is zo onderweg dat het niet leuk meer is. Traplopen kan maar wel maar deze zijn niet in een rechte lijn maar op diversen plaatsen over de woonlagen verspreid. Een extra obstakel dus. Het eten is goed maar oké, maar geen cuisine zoals de foto's op de pagina doen geloven. Welke sowieso erg vertekenend zijn van de werkelijkheid. De Italiaan is goed maar is niet bij half pension maar -20% Het vieze stenen/strand is niet bijgehouden en de douche half afgebroken. Strandbedden kosten € 8 pd en in slechte staat. Dit hotel nog een keer, nee dank je wel.

• 7Mike22-08-2013

Geen 5 sterren waardig.

Health & Spa gedeelte in dit hotel heb ik niet kunnen ontdekken. Ja er is een fitness ruimte en een binnenzwembad en je kan er een massage boeken. Of bedoelen ze met "health" de conditie die je moet hebben om de helling op te lopen en om op de te oude ligbedjes aan het zwembad te kunnen liggen. Het is geen slecht hotel maar 5 sterren hotel is het niet. Personeel is erg vriendelijk (soms iets te vriendelijk, ober in restaurant kan maar niet van de mannelijke gasten afblijven).

• 9Nicolette26-07-2013

Heerlijke plek om tot rust te komen met z'n 2'en!

Over de hele lijn heel goed! Fijne ruime kamer (VIPselection type 22), prachtig uitzicht en schitterende én vriendelijke service. Dieetwensen kan je met chef Giorgios afspreken en worden perfect opgevolgd. Enkel jammer van de luide muziek 's avonds... Als je daarvoor kiest om op het terras van de bar van die live muziek te genieten, prima. Maar als je ervoor kiest om op het balkon van je kamer te genieten van de rust, dan kom je in een 'om ter luidst kakafonie' terecht, tussen de 'muziek' van het hotel en de andere 'muziek' van de overkant van de baai. Gelukkig duurt dit maar tot ± 23u30.

Vlakbij (met auto) te bezoeken: Paleokastritsa, tgo het Monastery (helemaal boven) een taverna met prachtig uitzicht van op het terras. Enkele km verder: Lakones, dorpje met allemaal winkeltjes met artisanale prod. Nog enkele km verder: Makrades, burcht (te bezoeken via een flink aantal treden, wat haalbaar is) en een prachtig uitzicht van op het terras van de taverna onder aan de burcht.

Hotel TUI BLUE Atlantica Grand Mediterraneo Resort info

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats