Géén boekingskosten
GriekenlandCorfuErmonesHotels ErmonesHotel TUI BLUE Atlantica Grand Mediterraneo Resort

Hotel TUI BLUE Atlantica Grand Mediterraneo Resort

GriekenlandCorfuErmones

We hebben de beste aanbieders voor Hotel TUI BLUE Atlantica Grand Mediterraneo Resort voor je op een rij gezet:

4.7MatigScore uit 33 reviews
+40/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.7MatigScore uit 33 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

33 Reviews over TUI BLUE Atlantica Grand Mediterraneo Resort

• 4Jacqueline16-08-2022

Geen vijf sterren waardig hotel.

Kapotte strand bedjes, die ook niet hersteld werden. Smerig gedateerde kamer, badkamer en rond om de wc. Sanitair is oud. Lekkende douche cabine. Zwembad handdoeken, allemaal versleten, dun, smoezelig en allemaal verschillend van formaat en kleur. Ontbijt en diner was goed, ook in de strandbar. Hotel ligt zo hoog dat je te voet niet t hotel kunt verlaten om even naar een dorpje te lopen die er niet was. Aanvulling op de kamers mini bar koffie en thee faciliteiten wisselde ook elke dag. Kortom, we hebben een fijne vakantie gehad, alleen heel erg jammer dat je constant tegen dingen aan liep die niet horen in een 5 sterren hotel en zeker niet voor die prijs!!!!!! Drie sterren zou beter passen in mijn beleving.

• 7Charlie09-08-2020

Geen tui blue waardig hotel

Geen 5 sterren ,eten goed ,maar geen variatie...kamers gedateerd....te weinig handdoeken bij zwembad...handdoeken op kamers worden om de 2 dagen verwisseld?....je kan niet buiten eten door de vele wespen....ligging is fantastisch...hotel is tui blue ,maar niet echt.....3 sterren met een extra ster voor de ligging

• 9Carla11-11-2018

Fantastisch!

Wij zijn hier voor de 2e keer geweest voor een tennisvakantie. Het was super ! Top accommodatie en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

• 10Angelique22-06-2018

Fantastisch!!

Super hotel. Echt alles is goed hier. Heerlijk eten, veel variatie. De restaurants (Culinarium en Vertigo) zijn ook echt een aanrader. Wij hebben daar fantastisch lekker gegeten met de zee als uitzicht, hoe mooi wil je het hebben! Buffetten zijn heerlijk met veel variatie. Zwembad is ook top (bediening aan de strandbedjes). De kamers zijn ook erg mooi en de minibar wordt dagelijks bijgevuld.

• 8Marijke15-06-2018

Heerlijk relaxen

We hebben dit hotel geboekt voor een weekje zalig nietsdoen, en het was perfect! Adults only, dus heel rustig. Personeel is super vriendelijk. Afgelegen ligging, maar de bus naar Corfu stad stopt vlak voor het hotel (2,40 euro). Gelegen op steile berg, dus niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn! Golfkarretjes halen mensen op om naar restaurant of strand te brengen. Eten is goed, meer dan genoeg keuze. All inclusive is wel aan te raden.

• 10A. vd Ven01-10-2017

Geweldig adult only resort !! Dikke 10

We zitten NU op het resort. Gisteren aangekomen. Super aanrader !

We hebben half pension geboekt. De kamer is geweldig. Het eten heel goed (en wij zijn culinair best wat gewend). Het allerbeste is wat ons betreft dat wanneer je HP geboekt hebt, je dit per dag kunt aanvullen met een all-inclusive dranken arrangement van 28 euro pp. Dus huur je een auto dan betaal je die dagen gewoon niet. Het All-inclusive drankenpakket is zo uitgebreid dat het absoluut de moeite waard is als je een volle dag op het resort blijft.

De ligbedden overal op het resort zijn voorzien van dikke kussens. Super comfortabel. Het is er heerlijk rustig ondanks dat er veel Engelsen zitten. Bijna geen Nederlanders 👍👍. Sommige reserveren wel, maar er staan er voldoende.

Enige minpuntjes: je moet niet bang zijn van wespen. En als je pech hebt (wij zitten in het hoofdgebouw 😜👍) dan moet je klimmen want het complex ligt op de helling van een berg.

Kortom: ben je op zoek naar een heerlijke weekje weg (zonder schreeuwende kinderen) voor een goede prijs (Traveltroef) in een 5-* resort met fantastisch eten: hier moet je zijn. Wij gaan er zeker naar terug als we er een weekje tussenuit willen.

• 10vicky12-03-2016

Absolute aanrader!

Grand mediterraneo resort & spa Zeker doen toch wel een dikke 10 waard

• 10Ingrid04-09-2015

Een hotel met een dikke 10

Fraaie ligging,hotel is 5 jaar oud en van alle luxe voorzien. Heerlijke vakantie gehad. Kamers luxe ingericht, groot zacht bed, heel schoon en fraaie badkamer. Buffetten waarbij je niet weet wat je moet kiezen, zelfs sushi en carpaccio gegeten. Echt alles heerlijk. Ontbijt met o.a. smoothy, verse waffels en pannekoekjes. Zeer uitgebreid! Personeel weet precies hoe ze het de gasten moeten verwennen, ze zijn correct en toch ook amicaal. Te vriendelijk bestaat niet, dit is precies op de juiste manier. Bergop lopen hoeft niet, je belt en een auto of golfkarretje komt voorrijden. Verder kun je kiezen voor de trappen ( bergaf wilden we wel lopen) of de lift met airco tot aan het strand. Voldoende ligbedden bij het zwembad en op het strand ( gratis!!!). Relaxte sfeer. Stadsbus stopt voor de deur, 1/2 uurtje naar Corfu-stad. Wij hebben een paar dagen een auto gehuurd om het leuke eiland te ontdekken. Twijfelen hoeft niet; dit is een prima hotel om te genieten en relaxen.

• 9v h ruth22-06-2014

prachtig hotel op een schitterende locatie

We zijn hier op huwelijksreis geweest, mooi hotel met heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie, nette en ruime kamer met terras en zelfs klein tuintje. We hebben genoten van de rust op het hele domein en aan het zwembad. Zeer lekker eten, veel keuze en voldoende variatie. Restaurant aan het strand is een aanrader, alleen al omwile van uitzicht en prachtige zonsondergang. Prijzen van dranken en maaltijden zijn niet overdreven. Ok een nadeel zijn de trappen, maar dit wisten we en de unieke locatie maakt dit ruimschoots goed. Scooter of auto huren noodzakelijk als je het eiland wil bezichtigen. Maar kortom, Het was een droomvakantie!

• 6mo1302-01-2014

Prima hotel als trap lopen je hobby is

Zeker geen 5* waard. Het uitzicht is mooi en het personeel is vriendelijk, maar nooit meer.De enige kabelbaan die je op de vele etages moet brengen is zo onderweg dat het niet leuk meer is. Traplopen kan maar wel maar deze zijn niet in een rechte lijn maar op diversen plaatsen over de woonlagen verspreid. Een extra obstakel dus. Het eten is goed maar oké, maar geen cuisine zoals de foto's op de pagina doen geloven. Welke sowieso erg vertekenend zijn van de werkelijkheid. De Italiaan is goed maar is niet bij half pension maar -20% Het vieze stenen/strand is niet bijgehouden en de douche half afgebroken. Strandbedden kosten € 8 pd en in slechte staat. Dit hotel nog een keer, nee dank je wel.

Hotel TUI BLUE Atlantica Grand Mediterraneo Resort info

Soort hotel

• Adults onlyBeschikbaar

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • WasserviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)

• All inclusiveBeschikbaar

• ZandstrandBeschikbaar
  • LigstoelenBeschikbaar
  • ParasolsBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

• Adresgegevens
    Ermones, 491 00