Hotel Rocabella Corfu Suite & Spa

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag15°10°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Rocabella Corfu Suite & Spa voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo

Laatste review

Net terug van Rosa Bella in Corfu. Hotel is vrij klein, 78 kamers en tegen een bergwand gebouwd met uitzicht op zee. Heel veel trappen lopen, hotel is niks voor kinderen. Ligging is geheel afgelegen, dus niks te beleven in de buurt, maar ideaal voor iemand die van rust houdt. Corfu-stad is goed te bereiken per bus (half uur). Hotel is schoon, kamers zijn groot en worden goed onderhouden. Het uitzicht over de baai is mooi. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, eten is goed en over het algemeen wel lekker maar niet erg gevarieerd. Nabijgelegen strandje in de baai is klein en vies. Eind van seizoen dus s'avonds en overdag geen animatie. Al met al leuke, rustige vakantie gehad.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Jacuzzi op kamer
Airco
Restaurant

2 reviews over Hotel Rocabella Corfu Suite & Spa in het Nederlands

klein hotel in rustige omgeving

paul
20-9-2013

Hotel Rosa Bella in Ermones is best een prima hotel. Je moet geen pietje precies zijn, maar op vakantie komen om te genieten, dat kun je dan zeker in dit hotel. Wat een uitzicht! Wat een ligging! Het personeel is supervriendelijk! Iedereen doet zijn uiterste best om je de vakantie van je dromen te bezorgen. Het zwembad is echt groot en goed. Er zijn voldoende ligzetels. Maar blijf niet te veel in het hotel hangen. Huur eens een auto om het eiland te bezichtigen. Magnifique. Kerkyra ook! En als je B&B boekt ben je zo vrij als een vogel en kun je zalig eten in de 2 taverna's op het strand. Nausica of George's. Beide serveren ze prima lunches en diners en de eigenaars verwennen je met culinaire Griekse lekkernijen. ENJOY

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rocabella Corfu Suite & Spa in Ermones, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rocabella Corfu Suite & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.