Hotel Philoxenia

Hotel Philoxenia
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Philoxenia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Philoxenia in het Nederlands

Fantastisch Hotel

Hilde
25-8-2017

Heel hartelijke ontvangen aan de receptie en vriendelijk personeel de kamers waren heel proper en iedere dag opnieuw mooi gemaakt .Heel rustig aan het zwembad was gewoon zalig

Voor naar het strand te gaan moet je goed te been zijn is niet ver af maar het hotel ligt wel een beetje omhoog maar je hebt dan wel een prachtig uitzicht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Philoxenia in Ermones, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Philoxenia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Philoxenia scoort een 8.29 uit 10 op basis van 7 reviews.