Appartement

1 review over Appartement Ermones Villas in het Nederlands

Mooi uitzicht!!

van der Heijden
12-10-2009

Ondanks de routebeschrijving van 'eliza was here' hebben we toch een tijdje moeten zoeken naar de accomodatie, en helaas waren wij niet de enige met dit probleem! Het zou fijn zijn als men een bordje had neergezet bij het stijle weggetje waar we omhoog moesten. Eenmaal aangekomen werden we welkom geheten door Catherina maar de heerlijke fruitmand en een flesje wijn zoals iemand eerder beschreef bleef helaas voor ons uit. Omdat wij om 9.00 's ochtends al aan kwamen was ons huis/appartement nog niet klaar dus moesten wij ons tot 12.00uur vermaken. Gelukkig was het mooi weer en zijn we neergestreken bij het zwembad. Toen we eenmaal het huis in konden viel het ons op dat we wel erg weinig bestek en glazen hadden. Het appartement wordt verhuurd voor 4-6 personen, maar we hadden 1 koekenpan, 1 grote pan en maar 6 verschillende soorten glazen, en 2 mokken, helaas ook geen waterkoker.

Gereisd Met vrienden in september 2009

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ermones Villas in Ermones, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ermones Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.