Appartement Ermones Villas

Appartement Info

Meer appartementinfo

8 reviews over Appartement Ermones Villas

• 9HowardC01-09-2010

Mooi en rustig, fantastisch uitzicht!

Net 2 dagen terug uit Ermones Villas. We hadden het 4-persoonsappartement, dat zeer ruim is, met 3 slaapkamers, jacuzzi boven en douche beneden en in totaal 5 balkons, waarvan 2 met uitzicht op zee en de ondergaande zon. In de overige appartementen zaten ook Nederlanders met kinderen, waardoor de onze ook gezelschap hadden. Ideaal! Even 'zeuren': er was inderdaad wat weinig bestek. Ook waren de stopjes van de wastafels en het bad niet helemaal optimaal. De woonkamer had misschien iets opener ingericht kunnen worden. De 2p-bedden kraakten wel een beetje. Om het terras en het ene zwembad te bereiken moet je wel een aardig steil paadje aflopen vanaf ons stekje. Het was even zoeken naar het bergpaadje naar boven. De eigenaresse spreekt idd geen Engels. Maar daar staat tegenover dat zij en haar man gastvrij zijn en een heerlijke BBQ hebben bereid. Hun zoon spreekt prima Engels. Alle kamers hebben airco. Als uitvalsbasis voor autotrips naar heel Corfu is Ermones Villas een aanrader!

• 9familie Peereboom20-08-2010

Heerlijke plek met mooi uitzicht!

Leuk complex met erg mooie ligging tussen de groene heuvels aan de westkust van Corfu.Rust en ruimte alom, mooie zonsondergang.'s Avonds hoor je wat muziek van het hotel bij zee maar was geen overlast. Op het terrein zijn twee zwembaden. Wij hadden het geluk in het mooiste huisje met zwembad en heel groot terras te mogen verblijven. Elk huisje was voorzien van gratis airco en alle ramen zijn voorzien van horren. De inrichting was oké, we misten wel een waterkoker. Zon en schaduwplekken zijn er genoeg en op het terras is er altijd een heerlijk windje. Pinnen kan alleen in Corfu Town. Op het terrein is een soort barretje aanwezig waar je koffie, gekoelde dranken en ijsjes kunt kopen. De eigenaren stellen zich bescheiden en gastvrij op. In de periode dat wij er zijn geweest kregen alle gasten een maaltijd en wat drankjes aangeboden. Bij Ermones beach, het dichtsbijzijnde strand zijn enkele tavernes, dichtstbijzijnde zandstrand; Glyfada beach (4km). Kortom een plekje om aan te raden

• 6Vosje13-07-2010

Niet voor herhaling vatbaar!

Er van uitgaande dat griekse vakantiebestemmingen europees mee willen doen, is dit een accommodatie die het niet heeft: Geen griekse charme en geen europese standaard. Via een zeer steile helling naar boven gereden in onze huurauto. De eigenaresse heeft ons begroet en ons appartement aangewezen, waarna we haar nooit meer hebben teruggezien! Hoezo griekse gastvrijheid? Het uitzicht is adembenemend te noemen, echter het 3-kamerappartement was niet conform de gewekte verwachting van de reismaatschappij. Er was geen schoonmaak, een veel te klein balkon (2 ipv 4 persoons), overal vieze (houten!) vloer (ook badkamer), te weinig bestek/borden/pannen/koffiezetapparaat, afvoer loopt dwars door slaapkamer (veel geluidsoverlast). Complex beschikt verder over 2 (kleine) zwembaden. Conslusie: Te doen voor een kort bezoekje van paar dagen, maar geen aanrader voor langere vakantie!

2 tips over Appartement Ermones Villas

• Tonny, 25-09-2013

Je kunt in Ermones heerlijk eten. Taverne George wordt vaak genoemd als uitstekende maar wij waren hier niet zo enthousiast over. Het restaurant dat boven taverne George ligt (met schitterend uitzicht op de ondergaande zon) biedt heerlijke maaltijden voor een goede prijs. Een aanrader. Bij het smalle bruggetje (aan het begin van Ermones) zit ook een restaurant maar dat is meer een veredelde cafetaria. Maar daar is de prijs ook naar. Je kunt hier voor een zeer schappelijke prijs, redelijk eten.

• r_loomans, 18-07-2012

Bezoek zeker 't Achillion, onder Kerkyra: prachtig voormalig paleis van keizerin Sissi en keizer Wilhelm II. Restaurant The Pink Panther bij Pelekas is aan te bevelen: vriendelijk personeel, authentiek Grieks en Italiaans eten, schitterend uitzicht op baai.

0 vragen over Appartement Ermones Villas

Appartement info