Appartement Ermones Villas

Meer appartementinfo

8 reviews over Appartement Ermones Villas

• 9Henk & Hetty21-10-2012

Mooi appartement

Mooi, ruim appartement, goed ingericht, wel was onze studio donker, maar je bent toch grotendeels buiten. Loopafstand tot restaurant en winkel alleen voor de geoefende wandelaar, niet zo ver, maar wel steil. Geweldig eten bij 'To Eteki', richting strand, bruggetje over dan rij je er bijna tegenaan. Klein, maar de locals komen er vaak eten afhalen.

• 7r_loomans18-07-2012

Twijfelachtig

Wij hadden huisje 8 en dat was donker, een soort grotwoning met een diep, donker balkon met prominent in het uitzicht een palmboom. Het was redelijk te vinden. Er werd niet schoongemaakt, alleen handdoeken en beddengoed vervangen. Het was niet schoon op onze 1e dag. We hebben de eigenaar niet ontmoet en ontdekten buiten een bar met ook informatie. Met de huurauto zijn mooie stranden te bezoeken, zoals Gouvia en Glyfada en het dorp Pelekas en de hoofdstad Kerkyra. Zonder auto of voor wie niet graag met de auto rijdt, zijn in de buurt de winkels, stranden en restaurants ver weg. Er lopen katten rond. Griekse buren zeggen niks. TV werkt nauwelijks. Keukenvoorzieningen zijn voldoende, douche is redelijk. Defecten werden verholpen. Andere defecten niet gemeld: hordeur balkon kapot, douchewand schuift niet goed. Doucheraam heeft geen hor.

• 5john18-07-2012

jammer genoeg geen aanrader

Wij verbleven hier in juli. Uitzicht is schitterend vanaf deze locatie maar ons appartement stelde teleur. Wij hadden geboekt voor het kleinste 2-persoonsappartement . Appartement is duidelijk het minst mooi gelegen t.o.v. de andere app. maar is dan ook iets voordeliger. Binnen is het heel donker , je moet altijd , ook overdag, alle lampen aandoen. Alleen s,avonds laat wat zon op het overdekte balkon.Afstanden tot zee dorp en supermarkt veel verder dan door reisorganisatie TourOperator here was aangegeven. Is lopend eigenlijk niet te doen.Het meest vervelend vonden wij dat het app. erg vuil was al bij aankomst was het duidelijk niet schoon en in de twee weken dat wij er zaten is het nooit schoongemaakt, alleen verwisseling van lakens en handdoeken.Van beloofde fruitmand, fles wijn en barbeque nooit iets gezien ! We hebben zowiezo nooit de eigenaar gezien. Diverse gebreken zoals kapotte hordeur, kapotte lampen, slecht doorlopend toilet, niet aangesloten t.v decoder enz .Geen aanrader !!

• 9Bart en Nanda01-07-2009

AANRADER

Na ff zoeken arriveerde wij en we werden direct door Nina (praat nauwelijks Engels)en 3 zwarte hondjes opgevangen. We kregen 3k app #6 aan het zwembad wat een genot met prachtig uitzicht. De bedden zijn hard en 2mtr lang. Er is heerlijke douche met douchekophouder. Voor de ramen zijn horren. Airco incl. Natuurlijk zijn er wat typisch Griekse gebreken maar niet noemenswaardig. Het huisje wordt 1 keer tussendoor schoongemaakt. Het enige gemis is een bakker in de directe omgeving. Als je gek bent van Corfu kan je een nieuw huis kopen via huiseigenaar Lefteris Pappas welke prima Engels spreekt en Nederlands leert. Bij late vlucht terug kan je de koffers in een ander app. laten zodat je deze dag nog kan genieten. Bij vertrek ontvingen wij een Grieks afscheidscadeautje wat een lieve eigenaren. Let op: Autohuur 7 dgn/vakantie 8 dgn = 50 euro betalen.

2 tips over Appartement Ermones Villas

• Tonny, 25-09-2013

Je kunt in Ermones heerlijk eten. Taverne George wordt vaak genoemd als uitstekende maar wij waren hier niet zo enthousiast over. Het restaurant dat boven taverne George ligt (met schitterend uitzicht op de ondergaande zon) biedt heerlijke maaltijden voor een goede prijs. Een aanrader. Bij het smalle bruggetje (aan het begin van Ermones) zit ook een restaurant maar dat is meer een veredelde cafetaria. Maar daar is de prijs ook naar. Je kunt hier voor een zeer schappelijke prijs, redelijk eten.

• r_loomans, 18-07-2012

Bezoek zeker 't Achillion, onder Kerkyra: prachtig voormalig paleis van keizerin Sissi en keizer Wilhelm II. Restaurant The Pink Panther bij Pelekas is aan te bevelen: vriendelijk personeel, authentiek Grieks en Italiaans eten, schitterend uitzicht op baai.

0 vragen over Appartement Ermones Villas

Appartement info