Appartement Ermones Villas

8 reviews over Appartement Ermones Villas in het Nederlands

Mooi appartement

Henk & Hetty
21-10-2012

Mooi, ruim appartement, goed ingericht, wel was onze studio donker, maar je bent toch grotendeels buiten. Loopafstand tot restaurant en winkel alleen voor de geoefende wandelaar, niet zo ver, maar wel steil. Geweldig eten bij 'To Eteki', richting strand, bruggetje over dan rij je er bijna tegenaan. Klein, maar de locals komen er vaak eten afhalen.

Twijfelachtig

r_loomans
18-7-2012

Wij hadden huisje 8 en dat was donker, een soort grotwoning met een diep, donker balkon met prominent in het uitzicht een palmboom. Het was redelijk te vinden. Er werd niet schoongemaakt, alleen handdoeken en beddengoed vervangen. Het was niet schoon op onze 1e dag. We hebben de eigenaar niet ontmoet en ontdekten buiten een bar met ook informatie. Met de huurauto zijn mooie stranden te bezoeken, zoals Gouvia en Glyfada en het dorp Pelekas en de hoofdstad Kerkyra. Zonder auto of voor wie niet graag met de auto rijdt, zijn in de buurt de winkels, stranden en restaurants ver weg. Er lopen katten rond. Griekse buren zeggen niks. TV werkt nauwelijks. Keukenvoorzieningen zijn voldoende, douche is redelijk. Defecten werden verholpen. Andere defecten niet gemeld: hordeur balkon kapot, douchewand schuift niet goed. Doucheraam heeft geen hor.

jammer genoeg geen aanrader

john
18-7-2012

Wij verbleven hier in juli. Uitzicht is schitterend vanaf deze locatie maar ons appartement stelde teleur. Wij hadden geboekt voor het kleinste 2-persoonsappartement . Appartement is duidelijk het minst mooi gelegen t.o.v. de andere app. maar is dan ook iets voordeliger. Binnen is het heel donker , je moet altijd , ook overdag, alle lampen aandoen. Alleen s,avonds laat wat zon op het overdekte balkon.Afstanden tot zee dorp en supermarkt veel verder dan door reisorganisatie TourOperator here was aangegeven. Is lopend eigenlijk niet te doen.Het meest vervelend vonden wij dat het app. erg vuil was al bij aankomst was het duidelijk niet schoon en in de twee weken dat wij er zaten is het nooit schoongemaakt, alleen verwisseling van lakens en handdoeken.Van beloofde fruitmand, fles wijn en barbeque nooit iets gezien ! We hebben zowiezo nooit de eigenaar gezien. Diverse gebreken zoals kapotte hordeur, kapotte lampen, slecht doorlopend toilet, niet aangesloten t.v decoder enz .Geen aanrader !!

Mooi en rustig, fantastisch uitzicht!

HowardC
1-9-2010

Net 2 dagen terug uit Ermones Villas. We hadden het 4-persoonsappartement, dat zeer ruim is, met 3 slaapkamers, jacuzzi boven en douche beneden en in totaal 5 balkons, waarvan 2 met uitzicht op zee en de ondergaande zon.

In de overige appartementen zaten ook Nederlanders met kinderen, waardoor de onze ook gezelschap hadden. Ideaal!

Even 'zeuren': er was inderdaad wat weinig bestek. Ook waren de stopjes van de wastafels en het bad niet helemaal optimaal. De woonkamer had misschien iets opener ingericht kunnen worden. De 2p-bedden kraakten wel een beetje. Om het terras en het ene zwembad te bereiken moet je wel een aardig steil paadje aflopen vanaf ons stekje. Het was even zoeken naar het bergpaadje naar boven. De eigenaresse spreekt idd geen Engels.

Maar daar staat tegenover dat zij en haar man gastvrij zijn en een heerlijke BBQ hebben bereid. Hun zoon spreekt prima Engels. Alle kamers hebben airco. Als uitvalsbasis voor autotrips naar heel Corfu is Ermones Villas een aanrader!

Heerlijke plek met mooi uitzicht!

familie Peereboom
20-8-2010

Leuk complex met erg mooie ligging tussen de groene heuvels aan de westkust van Corfu.Rust en ruimte alom, mooie zonsondergang.'s Avonds hoor je wat muziek van het hotel bij zee maar was geen overlast.

Op het terrein zijn twee zwembaden. Wij hadden het geluk in het mooiste huisje met zwembad en heel groot terras te mogen verblijven. Elk huisje was voorzien van gratis airco en alle ramen zijn voorzien van horren. De inrichting was oké, we misten wel een waterkoker. Zon en schaduwplekken zijn er genoeg en op het terras is er altijd een heerlijk windje. Pinnen kan alleen in Corfu Town.

Op het terrein is een soort barretje aanwezig waar je koffie, gekoelde dranken en ijsjes kunt kopen. De eigenaren stellen zich bescheiden en gastvrij op. In de periode dat wij er zijn geweest kregen alle gasten een maaltijd en wat drankjes aangeboden.

Bij Ermones beach, het dichtsbijzijnde strand zijn enkele tavernes, dichtstbijzijnde zandstrand; Glyfada beach (4km).

Kortom een plekje om aan te raden

Niet voor herhaling vatbaar!

Vosje
13-7-2010

Er van uitgaande dat griekse vakantiebestemmingen europees mee willen doen, is dit een accommodatie die het niet heeft: Geen griekse charme en geen europese standaard. Via een zeer steile helling naar boven gereden in onze huurauto. De eigenaresse heeft ons begroet en ons appartement aangewezen, waarna we haar nooit meer hebben teruggezien! Hoezo griekse gastvrijheid? Het uitzicht is adembenemend te noemen, echter het 3-kamerappartement was niet conform de gewekte verwachting van de reismaatschappij. Er was geen schoonmaak, een veel te klein balkon (2 ipv 4 persoons), overal vieze (houten!) vloer (ook badkamer), te weinig bestek/borden/pannen/koffiezetapparaat, afvoer loopt dwars door slaapkamer (veel geluidsoverlast). Complex beschikt verder over 2 (kleine) zwembaden. Conslusie: Te doen voor een kort bezoekje van paar dagen, maar geen aanrader voor langere vakantie!

Mooi uitzicht!!

van der Heijden
12-10-2009

Ondanks de routebeschrijving van 'eliza was here' hebben we toch een tijdje moeten zoeken naar de accomodatie, en helaas waren wij niet de enige met dit probleem! Het zou fijn zijn als men een bordje had neergezet bij het stijle weggetje waar we omhoog moesten. Eenmaal aangekomen werden we welkom geheten door Catherina maar de heerlijke fruitmand en een flesje wijn zoals iemand eerder beschreef bleef helaas voor ons uit. Omdat wij om 9.00 's ochtends al aan kwamen was ons huis/appartement nog niet klaar dus moesten wij ons tot 12.00uur vermaken. Gelukkig was het mooi weer en zijn we neergestreken bij het zwembad. Toen we eenmaal het huis in konden viel het ons op dat we wel erg weinig bestek en glazen hadden. Het appartement wordt verhuurd voor 4-6 personen, maar we hadden 1 koekenpan, 1 grote pan en maar 6 verschillende soorten glazen, en 2 mokken, helaas ook geen waterkoker.

AANRADER

Bart en Nanda
1-7-2009

Na ff zoeken arriveerde wij en we werden direct door Nina (praat nauwelijks Engels)en 3 zwarte hondjes opgevangen. We kregen 3k app #6 aan het zwembad wat een genot met prachtig uitzicht. De bedden zijn hard en 2mtr lang. Er is heerlijke douche met douchekophouder. Voor de ramen zijn horren. Airco incl. Natuurlijk zijn er wat typisch Griekse gebreken maar niet noemenswaardig. Het huisje wordt 1 keer tussendoor schoongemaakt. Het enige gemis is een bakker in de directe omgeving. Als je gek bent van Corfu kan je een nieuw huis kopen via huiseigenaar Lefteris Pappas welke prima Engels spreekt en Nederlands leert. Bij late vlucht terug kan je de koffers in een ander app. laten zodat je deze dag nog kan genieten. Bij vertrek ontvingen wij een Grieks afscheidscadeautje wat een lieve eigenaren. Let op: Autohuur 7 dgn/vakantie 8 dgn = 50 euro betalen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ermones Villas in Ermones, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ermones Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.