Aparthotel Ermones Golf

4 reviews over Aparthotel Ermones Golf in het Nederlands

een tegenvaller

Harry
22-3-2009

De ligging is ongelofelijk slecht tov centrum corfu,busverbindingen zijn er wel denk ik, auto is een must, 's avonds een gevaarlijke route. Mooi complex maar uitgebaat door minder professionele mensen, kamers zeer mooi en ruim. Een heel onpersoonlijk hotel, oogt zeer mooi zoals het terras waar het zalig vertoeven is, moest het personeel iets bekwamer zijn.

Ligbedden voor laatslapers niet meer beschikbaar.

Omgeving is vuil, wel prachtig zicht, wij hebben onze vakantie goedgemaakt met de auto.

Complex is prachtig gelegen in een baai. Ermones is erg afgelegen, dus een huurauto is een must. Slechte, wel nabij gelegen busverbinding naar Corfu-stad

Dagelijkse schoonmaak, dagelijks schone handdoeken. Ontbijtbuffet prima. Dinerbuffet goed. Altijd ligbed aan het zwembad.

Technische staat van de kamers wat minder goed, loszittende dingetjes, putlucht badkamer.

Heerlijke vakantie gehad in een mooie omgeving.

Wij zijn 2 weken geleden naar dit hotel geweest. De kamers waren prima, ze waren groot opgezet. Het zwembad was ook goed en groot ook met voldoende ligbedden. Wij waren met z'n achten en hadden elke dag ook zoveel ligbedden. Zo als Herman ook beschreef over het franse animatieteam FARM klopt helemaal. Elke dag dezelfde spelletjes, liedjes enz. En alle fransen doen ook nog mee jong en oud. Het eten vonden wij matig maar dat is ook maar net wat je gewend bent.

Wij waren in Aparthotel Ermones Golf van 2/16-6-07. De algemene indruk was redelijk/goed. Wij hadden een mooi app. aan de achterzijde van het complex met uitzicht op de baai maar tevens op de parkeerplaats en de afvalcontainers, dat was minder! Je mag verwachten dat je in het app. iets kan koken/verwarmen enz. helaas geen pan,schaal,bak aanwezig. Ermones bestaat uit een aantal app.en hotels aan een doodlopende weg, geen dorpje te vinden.Het strand viel wat tegen, meer kiezels dan zand.

Ook hadden we de indruk dat we niet op Corfu op vakantie waren maar in Frankrijk, aparthotel Golf was voor 95% bezet door Fransen die met hun eigen animatieteam (FRAM) de hele dag zeer duidelijk en vaak hinderlijk aanwezig waren. Van de vroege ochtend tot de late avond werden de Franse luitjes overdreven geamuseerd dikwijls tot ergernis van de overige gasten, waar geen rekening mee werd gehouden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ermones Golf in Ermones, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ermones Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Ermones Golf scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.