Géén boekingskosten

Appartement Thomas

GriekenlandCorfuDassia

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Thomas voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 76 reviews

Meer appartement info

76 Reviews over Thomas

• 10Danny van Vliet17-10-2019

fantastisch

ook in september oktober een aanrader, zoals alle jaren zeer goed ontvangen en alsof het familie is, we hebben al veel meegemaakt hier maar het is en blijft SUPER

• 5M v Rosmalen07-09-2018

Kuthonden moeten hun kop houden vooral s nachts

Alles is goed hier, behalvedie blaffende honden!! Heel de nacht gaat het door

• 9Remco en José14-08-2017

Gastvrij en lekker rustig

Bij gastvrije Griekse familie in een kleinschalig appartementencomplex. Mooi zwembad en compleet, ietwat gedateerde inrichting. Wel goede bedden en fluisterstille (gratis) airco op slaapkamers. Goede uitvalsbasis voor trips en nabijgelegen strand. Auto vonden wij wel een noodzaak, kan makkelijk parkeren.

• 10René Thain04-09-2016

Fantastische accomodatie, ideaal voor families

Dit is een top accomodatie die zeer geschikt is voor gezinnen met kinderen. De appartementen zijn brandschoon en voorzien van alles wat je nodig hebt, mogelijkheid om zelf te koken, airconditioning tegen betaling en een fijn balkon. Het is rustig gelegen aan het eind van Dassia en vlakbij Ypsos. Elke dag wordt er schoongemaakt en elke twee dagen schone handdoeken en tweemaal wekelijks schoon beddengoed. Bedden zijn prima en de douches zijn uitstekend en voorzien van douchecabine en een föhn. Zwembad wordt dagelijks schoongemaakt.

De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en zeer behulpzaam. Bij aankomst verwelkomen zij je persoonlijk, en bij vertrek zwaaien ze je uit. De omgeving is prachtig en vanaf je balkon heb je een schitterend uitzicht op de bergen en zelfs de zee.

Tot dit jaar boekbaar bij een bekende touroperator, echter vanaf 2017 te boeken via andere touroperator of rechtstreeks via de eigenaar. Dit kan door contact op te nemen. Zie daarvoor hun eigen site voor mailadres en telefoonnummer.

Een absolute aanrader dus, ik ben hier nu voor het negende jaar op vakantie geweest en het voelt telkens weer als thuiskomen.

• 10Monique04-09-2016

Mijn 2 de thuis

We zijn pas terug thuis. Het complex bestaat uit 7 appartementen , dat is fijn en niet massale drukte. Het is iedere keer genieten van het uitzicht, de rust en de goede verzorging van de eigenaars. Zwembad wordt goed schoon gehouden. In de buurt kun je lekker eten bij restaurant Costas of Vinierie. Zou men een auto willen huren kan dat bij Hermes.Na 9 jaar ervaring met dit appartement kan ik zeggen ik heb een tweede thuisland😍😍😍

• 9Anoeshka30-08-2016

Prachtige en rustige plek

Heerlijke week gehad in het appartement! Zeer vriendelijke mensen, goed ontvangen. Alles goed verzorgd, ook het zwembad werd goed bijgehouden! Prachtig uitzicht, heerlijk gezwommen, op loopafstand naar Dassia. Zou het iedereen aanbevelen. Bedden lagen soms wat minder lekker en de douche was wat aan de kleine kant, interieur wat oudbollig. Verder hebben wij enorm genoten!

• 10Van Duijn16-08-2016

Echt gastvrij en centraal gelegen

De eigenaars zijn inderdaad heel gastvrij. Ze stonden ons op te wachten om 23:00, bedden waren opgemaakt en water stond koud in de koelkast. Ze boden zelfs aan nog even voor ons naar de kleine supermarkt beneden aan de weg te gaan. Het is een klein complex, alleen een zwembad. Bijna alles is 25 tot 40 minuten rijden vanaf Dassia, maar in Dassia is genoeg om je een paar dagen te vermaken. Wij hadden 8 van de 13 dagen een huurauto. Het zwembad heeft een diep en een ondiep deel, wij vonden het echt heerlijk daar. Ons appartement had geen huiskamer, dat was het enige dat jammer was. Alles is schoon en dagelijks wordt er schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. En ze dat deden ze als we er niet waren, die mensen zijn echt heel vriendelijk.

• 8loek lablans14-05-2016

geweldig, voor herhaling vatbaar, rustgevend, top!

zeer gastvrije eigenaren, belangstellend en betrokken. een eenvoudig, mooi gelegen, waar alles aanwezig is voor een aangenaam verblijf mooi uitzicht vanaf de heuvel. bus naar korfu op 500 meter, supermarkt om de hoek

• 10anoniem29-08-2015

top!!!

een super appartement,,gerund door een lieve familie. schoon en heel gastvrij. echt een aanrader!!

• 9Fam. Geers28-08-2015

Aanrader

Rustig gelegen net buiten Dassia en Ipsos. Een super vriendelijke familie runt het appartement. De appartementen en het zwembad worden dagelijks schoongemaakt. Ook wordt alles op het terrein goed onderhouden.

Appartement Thomas info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)