Géén boekingskosten

Meer appartement info

11 Reviews over Saint Nicolas Beach

• 10bruno08-08-2011

onvergetelijk

Prachtige vakantie gehad in dit perfect gerunde accomodatie.Vanuit en rond het zwembad heb je een fantastisch zicht op de baai van Dassia.Properheid is troef.Enkele tips:eten:La Casa en Alexandros(beiden op 5 minuten stappen).autoverhuur:Hermes.Voor een lekkere en goedkope borrel na het eten moet je bij Bamboo zijn.

• 10lindameuffels02-08-2011

Super luxe, super mooi!

Wat een schitterende appartementen. Erg rustig gelegen, heerlijk strandje (kiezel) om de hoek. Hier zijn weinig toeristen, en is erg rustig. We hadden bijna alle dagen het zwembad voor ons alleen. De eigenaar komt zelf elke dag het zwembad schoon maken, en om de dag werd ons hele appartement gepoetst. Ook de bedden verschoont. Wat een super service! Het nadeel van Corfu is dat de boodschappen er ontzettend duur zijn, uit eten daarentegen super goedkoop. Het is wel een must om een auto te huren, je kunt het hele eiland dan bekijken in een mum van tijd. Wij maakten gebruik van de bus, best te doen... maar er rijden ongeveer 3 bussen op het eiland... erg weinig dus. Het is een schitterend eiland, erg groen en ik heb nog nooit zo'n vriendelijke mensen gezien. Erg gastvrij en GEK op kinderen. Wij hebben op st nicolas beach echt een super fantastische vakantie gehad!

• 8Marco04-10-2009

Saint Nicholas Beach

Die Anlage liegt in einer sehr ruhigen Lage ein wenig abseits dem Zentrum vom Dassia entfernt. Ein kleiner Zugang zum Meer ist auch vorhanden, jedoch ohne Möglichkeit zum Sonnen. Aber ein Strand befindet sich nur 50m von der Anlage entfernt. Die Zimmer (Studios/Appartements) sind ausreichend ausgestattet und sauber, jedoch hätten wir uns die Ausstattung der Küche ein wenig besser vorgestellt (leider kein Spüli oder Abwaschutensilien vorhanden). Das kennen wir von anderen Urlauben, welche auch Seblstverpflegung anbieten.

Das Saint Nicholas Beach verfügt über keine Rezeption, aber man kann immer einen Ansprechpartner erreichen per Telefon. Meist jedoch ist jemand vor Ort. Als negativ würden wir die recht hellhörigen Zimmer betrachten, da man jede Unterhaltung der Nachbarn mitbekommt und jedes Geräusch. Leider war auch bei unserem Aufenthalt der Hund der Nachbaranlage recht nervig. Dieser bellte ununterbrochen den Katzen hinterher, welche auf Korfu recht häufig vorzufinden

• 8Alwin en Ineke28-09-2009

Mooie rustige plek, / zwembad / uitzicht

Alwin en Ineke

Wij waren er 9/2009. Uitzicht vanuit 'B' gedeelte is +- muurzicht. Wel lekker koel/ we hadden geen airco nodig. (tijd vh. jaar? Uitzicht 'A' ? gedeelte (wat uitkijkt op zwembad) is heel mooi. Winkels wat ver lopen. Dassia is 1 lange straat waar hard wordt gereden. (niet fijn (gevaarlijk) om te fietsen!) restaurant worden 's avonds pas gezellig. Maakt onderling niet veel uit om te kopen qua prijs. 1 x vanaf lidl met bus met liters water gesjouwd. Na aftrek buskaartje was heel onze winst er al doorgedraaid. Neem zelf een pak gemalen koffie mee ed!! Strand Dassia niet geweldig / in het noorden mooie stranden. Noordtour van touroperator (Annemie) is de moeite waard. Mouse eiland en corfu stad op eigen gelegenheid (mooi) Ineke lek gestoken door de muggen. En veel mensen hebben heftige reacties! (vrouwen oestrogeen). Grote bulten/plekken (doktersbezoek) Muskieten net en spray (tbv haar) hadden we bij ons. Ik werd tussen 6 en 9 wel in onderbenen geprikt

• 9Arlene Voogd17-08-2009

Prachtige plek,rustig en met adembenemend uitzicht

Een bijzonder mooi app.complex.Wij hadden een 3 kamer appartement met ruime slaapkamers,net sanitair en een prima ingerichte zeer ruime keuken. Direct gelegen aan het zwembad en uitzicht op zee. Klein minpuntje is dat er geen receptie is en als je iets nodig hebt je de eigenaresse telefonisch moet benaderen,gelukkig spreekt zij goed engels en regelt ze zaken wel direct voor je.Tip voor nieuwkomers zorg dat je in de transferbus een kamernummer krijgt,sleutels zitten in je deur! Tijdens ons verblijf werd er 3 keer per week schoongemaakt en kregen we schone handdoeken en werden ook de bedden verschoond. Ik heb een fantastische vakantie gehad in dit complex!

• 8DLN05-01-2009

Heerlijk voor de rust!

Voor de mensen die op vakantie gaan voor rust en ontspanning een echte aanrader! Ik ben hier in de zomer van 2008 geweest met mijn vriend. Het was heerlijk stil en rustig. Soms hadden we het zwembad hele dagen voor ons zelf. Locatie is bij het water in een baai! Mooi uitzicht dus! Als je van muziek en feesten houd is dit geen aanrader. Ik heb er zelf echt van genoten!

• 9Tina04-10-2008

Toller Urlaub!

Schöne, gepflegte, ruhige Anlage direkt am Meer gelegen. Besserer Meerzugang/Strand ca. 70 m von der Anlage entfernt. Schöner Pool mit ausreichend Liegen und Schirmen.Ca. 8 min Fussmarsch entfernt befinden sich Supermarkt und Restaurants. Auf dem Areal leben ein paar niedliche Katzen, die sich freuen, von den Urlaubern Futter zu bekommen.

• 8Incognito4222-09-2008

Lekker appartement

Heerlijke ligging net buiten Dassia, prachtig uitzicht en lekker bij zee. Wij ook met scooters dus dan is het geen probleem dat Dassia eigenlijk niets is. Wij hadden studio in gebouw B dus niet aan het zwembad. Ruime studio, lekkere badkamer en keukeninrichting (voor ons voldoende maar als je zelf wil koken misschien wat magertjes). Voor ons geen probleem maar wat weinig privacy op het terras (gescheiden door klein hekwerk) en geen zon (wat ook z'n voordelen heeft).

• 9Marjolein08-09-2008

Heerlijke vakantie gehad!!

Saint nicholas Beach is een erg mooi appartementencomplex. Heerlijk zwembad. Als je wilt kun je direct in zee (zonder strand). Mooi uitzicht over de baai. Augustus is geen goede periode, want dan zijn er erg veel wespen. Het enige nadeel is dat je toch wel een scooter of auto moet huren want je zit net iets buiten het dorpje dassia. Dassia vonden wij trouwens niets aan, maar je bent met de scooter zo ergens anders. Tip voor het eten. In Kato Karakiana kun je heerlijk eten bij select. En wij hebben een geweldige zeiltocht gemaakt via corfuunlimited.com, nederlands echtpaar.

• 8Patrick31-08-2008

Absoluut een aanrader!

Wij (koppel van +/- 25), hebben dit appartment bezocht eind Augustus 2008. Wat een super appartement!

St Nicolas Beach ligt ong. 1 km. van de hoofdweg en daardoor enigzins afgelegen, echter is dit juist haar sterkste punt. Het is er heerlijk rustig, weinig overlast, fantastisch uitzicht. Mede haar kleinschalige opzet draagt daar ook aan bij! (slechts 14 units)

De service / prijs / kwaliteit vind ik erg goed. Desondanks er geen receptie is staart er altijd een supervisor klaar die in ong 5 min bij je kan zijn indien nodig.

De inrichting is normaal, niet uitbundig maar wel goed. Je kunt merken dat er aandacht is besteed aan prijs / kwaliteit zodat de verhuur niet TE duur wordt. Kindvriendelijkheid is iets minder, erg kleine speelplatas en de afgelegenheid zij niet bevordelijk.

Hou je van rust en mooie uitzichten dan is dit echt iets voor jou!

(Let op! Airco is niet inclusief en kost 8 Euro per dag voor een studio. In hoog seizoen echt nodig (40oC)

Appartement Saint Nicolas Beach info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)