Appartement Penelope Dassia

GriekenlandCorfuDassia

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Penelope Dassia voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 34 reviews
+32/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 34 reviews
  • 6.7Inrichting
  • 8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

39 Reviews over Penelope Dassia

• 9Marian19-09-2012

Prima appartement

Appartement Penelope is een prima plek om op vakantie te gaan. Het uitzicht is geweldig! De wandeling naar boven is wel pittig als je een gemiddelde conditie hebt. Appartement is ruim en schoon. Ook het balkon is zeer ruim bemeten. Er zit zelfs een ruime keuken in met een 4-pits electrisch fornuis en een inbouw-oven. Het enige nadeel dat wij hebben ondervonden is het constante geblaf van alle honden in de omgeving, ook 's nachts.

• 8Evk198020-10-2010

Fantastische plek

Wij hebben voor de 2e keer enorm genoten van onze vakantie in dit appartementencomplex. De eigenaar (George) is nog gaan zoeken in de boeken omdat hij ons herkende van 11 jaar geleden. Helaas moet je wel betalen voor gratis airco, maar dat mag je ook later alsnog nemen, je kunt dus eerst kijken of je het redt zonder...

Het slechte cijfer heeft te maken met wat eerdere bezoekers ook al aangaven: veel trappen en als je geen auto huurt dan moet je een flinke tippel de berg op doen, maar dat heeft ook zo zijn voordelen: de calloriën van het heerlijke griekse eten gaan niet gelijk naar de dijen. Wij zijn ieder nog geen kilo aangekomen en we hebben geen enkele maaltijd zelf klaar gemaakt...

De apartementen zijn heel schoon en je krijgt om de dag (behalve op zondag) schone handdoeken en beddengoed en die zijn ook ECHT schoon. Helaas waren er wat winkels en restaurants failliet gegaan, maar wat er open was in Dassia was kwalitatief goed. En Corfustad is heel goed bereikbaar met de bus.

• 8Arjan14-10-2008

erg mooi

Ik ben een week begin oktober geweest(25 graden) erg rustig appartement, groot balkon, mooie tuin, groot niet verwarmt zwembad. mooie badkamer,(zitbad) veel kasten, goede bedden, heel keurig verzorgt, erg rustige omgeving, geen kabaal of muziek in deze tijd, scooter voor 8 dagen 70 euro.Dassia is perfect voor de rust 3 km van gauvia en 2 km van ypsos, strand heeft wel kiezels, kwartier rijden heb je zandstrand.

• 7Familie T.05-10-2008

bedingt weiter zu empfehlen

Die Aussicht (Anlage liegt leicht erhöht am Hang) war phänomenal!!

Die Anlage war klein, ruhig und an sich schön, hat aber keine 4 Sterne verdient.

Die Einrichtung des Appartements, vor allem der Küche war sehr sparsam. Zum Teil waren nicht mal 4 Teile vollständig und es fehlte an allen Ecken und Enden. Es fehlten auch die einfachsten Elektrogeräte: Keine Kaffeemaschine, kein Wasserkocher etc. Selbstversorgung war nur sehr schwer möglich. Backofen war aber vorhanden.

Badezimmer war gut. Alles schön gefliest. Ausreichend Schränke vorhanden. Alles sehr sauber.

Putzfrau kam regelmäßig und auch Handtuchwechsel erfolgte.

Rezeption war vollgestellt mit alten Bettmatratzen, Nachttischen etc.

Der Vermieter selber war vor Ort nur schwer erreichbar, wenn man einmal ein Anliegen hatte.

Trotzdem hatten wir einen schönen Urlaub auf Korfu. Die Insel mit seinen Buchten und Stränden ist sehr schön. Mietwagen ist zu empfehlen.

• 6Armand & José29-09-2008

Kamer was ok, maar ...

Appartement was prima, ruim en schoon. De airco wilde hij ons graag geven voor €50,- !!! Dan maar geen airco. Omdat we later vertrokken met het vliegtuig dan het verplichte uitchecken van het appartement, moesten we €20,- extra betalen voor 2 uurtjes extra! Al met al een geld belust persoon deze eigenaar. Overigens parasols genoeg, maar die hadden we niet nodig.

Wij hadden voor 4 dagen een auto gehuurd, ideaal! Je kan eventueel bij de Lidl in Gouvia goedkoop inkopen. erg makkelijk met de auto! Het is hier stukken goedkoper dan de kleine minimarkets in de stad/steden.

Dassia beviel ons niet echt, erg drukke straat, het strand is klein maar breed en er staan gigantische hotels vlak naast . Overal prima gegeten. Corfu-stad is zeker leuk om eens te bekijken en Paleokastritsa is ook het bekijken waard. Gouvia is ook erg touristisch, in iedergeval wel genoeg aardige restaurantjes.

• 7L. de Groot04-09-2008

rum appartement, hoog gelegen

Appartement ligt op berg, aardig hoog, laatste stuk is lange trap, absoluut niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn en kleine kinderen. Mooi zwembad, jammer dat bar niet open is, je moet voor iets te drinken/eten de trappen en berg af. Enig voordeel van het hooggelegen appartement is een schitterend uitzicht.

• 7ruijter27-08-2008

ruim, primitef, mooi zwembad

Zoals de eerdere beoordelingen. Beheerder behulpzaam maar verder vrij ongeinteresseerd. Kamers primitief; genoeg ruimte maar zeer beperkte hoeveelheid bestek / borden e.d. Met z'n 4-en slechts 1 wijnglas, geen bierglas, 2 longdrinkglazen die eigenlijk schoongemaakte potjes nutella chocoladepasta zijn. De beheerder wil wel een extra wijnglas ter beschikking stellen... Appartement verder ouderwets ingericht maar wel functioneel. Elke avond luide muziek vanuit buur-complex. Gezellig zeker tijdens de Griekse avond. De karaoke Abba vonden we wat minder en de overige bands zijn lokale Grieken die 's avonds wat bijverdienen.

• 8Pieter09-08-2008

geweldig uitzicht

Nette kamers. Goed sanitair (incl.bad). De keuken is minimaal uitgerust. Mooi zwembad, dat de bar niet was bemand vonden wij geen probleem (wel zo rustig). Als je niet zo goed ter been bent, zijn de trappen en de heuvel een nadeel. Vanuit Dassia is Corfu met O.V. of eigen vervoer goed te verkennen. In Dassia en iets verder (kato korakiana b.v.) zijn genoeg leuke restaurantjes.

• 8Piet01-08-2008

Dit is het beste wat we tot nu toe gehad hebben

Gezien de prijs/kwaliteits verhouding was het het beste tot nu toe. Je moet je borg als je snachts vertrekt wel even goed regelen met George, het is geen enkel probleem. En die parasols, haal beneden een solletje voor 6 euro en laat hem achter als je weg gaat. Ik vind dat je heel veel krijgt voor je centjes. Beneden om het hoekje in de Hoofdstraat bij Alexandros kan je lekker eten ( ook een topper )

• 7Ronald & Johanna26-07-2008

Prima vakantie!

De eigenaar was bijzonder vriendelijk en regelde voor ons bij aankomst direct een prima scooter (binnen een kwartier gebracht). T.a.v. de scooter geen klachten. Appartement was prima. Ruim en schoon ('s nachts wel warm, ondanks airco). De bar bij het zwembad wordt niet bemand. Zonde! Maar de eigenaar gaf aan dat hij het wel heeft geprobeerd. Iedereen nam echter eigen drinken mee. Bar openhouden kon dus niet uit. Gouvia is voor NL-ers misschien geschikter dan Dassia, maar Gouvia is dan ook een echte NL-enclave. En wij willen in het buitenland juist graag buitenlanders om ons heen. Dassia beviel ons goed. Overal prima gegeten en vriendelijk personeel. Bij de boulevard aan het water is een fantastisch zwembad (Malibu). Aqualand was leuk. Bij Glyfada ligt een schitterend zandstrand. Corfu-stad en Sidari zijn leuk om eens te bekijken en Paleokastritsa is indrukwekkend.

Appartement Penelope Dassia info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij