GriekenlandCorfuDassiaAparthotels DassiaAparthotel Panorama Hideaway

Aparthotel Panorama Hideaway

GriekenlandCorfuDassia

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Panorama Hideaway voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 25 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 25 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

25 Reviews over Panorama Hideaway

• 8Rene19-09-2019

Prima complex zeer vriendelijke mensen

Is een keurig complex,je heb wel een auto of scooter nodig het ligt op een heuvel .,goed ontbijtje met prachtig uitzicht s'morgens ,dassia is niet spektaculair maar strand en eettentjes zat in de omgeving. ,prijskwaliteit prima

• 3Mw. de Wit13-01-2019

Nooooit meer

Zo slecht, zo slecht.... wat een teleurstelling. Service, conditie kamers, locatie/omgeving, eigenaar die wil stoppen, het vieze zwembad, het dorp Dassia. Dit had de reisorganisatie echt niet mogen verkopen.

• 3De Vries17-10-2018

Nooit weer. Zo slecht complex, Dassia droevig.

Deze accommodatie was echt slecht, hier moet je niet heen willen! Helaas is onze zomervakantie verpest. Wij reizen ieder jaar en soms wel 2 of 3 keer, veel ervaring met vakanties. We hebben geen hoge eisen en hoeven geen luxe of vertier. Maar dit was een drama. De eigenaar van Panorama hideaway probeert het complex al enige jaren te verkopen en heeft geen zin meer, dat merk je aan alles, hij blaft geregeld tegen de toeristen, terwijl wij vriendelijk en netjes waren. Het onthaal 's nachts was al bedroevend. Het zwembad was 2 weken niet toegankelijk. PH niet goed, troebel, te geel en de pomp werkte niet. Beste jammer als je je zoon van 10 een zwembad hebt beloofd. De eigenaar loste het op met nog meer chloor. Appartement was vergaan, de badkamer beschimmeld, kranen en douche verroest en verweerd. Keukengerei versleten. Alles vies. Complex verlaten, geen horeca. Touroperator heeft dit zeer slecht afgehandeld. Nooit meer touroperator..

• 9Bianca09-09-2018

Een fantastisch resort met heerlijke salade

Heerlijk verblijf gehad bij Sakis en Anita en cleaninglady Dimitra.Uitzicht was fantastisch kies wel goede kamer uit met uitzicht op zee.En aanrader is de Griekse salade van Sakis in 1 woord heerlijk,komen graag terug

• 9Jeffrey Jouvenaar18-07-2018

Een magische plek, your home away from home.

Corfu een prachtig groen en magisch eiland. Het grijpt je en laat je niet meer los, ultiem genieten. Prachtige baaitjes en strandjes, Panorama is uniek door de mensen, de rust en het uitzicht. Vriendschap, bijzondere ontmoetingen en een werkelijke oase! Je voelt de liefde. Voor ons de achtste keer.

• 8Fleur Veldkamp13-01-2018

Rustig park en goede service

• 8Mariella16-08-2016

Geweldige plek

Heerlijke plek met mooi uitzicht en verzorgde tuin. Prima plek om tot rust te komen. Voor kinderen niet veel te doen maar daar kwamen we ook niet voor. 200 mtr naar hoofdweg lopen voor de supermarkten en restaurantjes. Nog eens 100 mtr. naar mooie baai met restaurantjes en strandbedden. Corfu stad is (zeker 's avonds) zeer sfeervol met italiaanse invloeden en een wandeling in het fort is een aanrader. Het drukkere uitgaansleven is te vinden in het naastgelegen plaatsje Ipsos.

• 9Miranda en Aart21-06-2016

Net zo mooi als de foto's beloven

Ondanks dat het kleinschalige complex helemaal volgeboekt was, hebben we geen moment het gevoel gehad dat het druk was. Het was zelfs stil (op wat lawaai van het snoeiwerk in de omgeving na). De tuin waarin het geheel ligt is prachtig. En het uitzicht over de zee is geweldig, want het terrein ligt wat hogerop de heuvel. Nadeel: je moet de helling oplopen vanaf de winkelstraat, dat is een hele klim.

Er zijn supermarkten genoeg, en ook voldoende eettentjes. Je kunt voor €5,- een busticket nemen waarmee je de hele dag met de blauwe bus kunt reizen, dan ben je met 20 minuten in Corfustad. Die (gelede!)bus zat wel steeds erg vol.

Het strand van Dassia is erg smal (met kiezelstenen) en wordt bezet door aldaar gesitueerde bars, appartementen en hotels. Je kunt er wel zitten, maar echt rustig is het niet.

Het (tweekamer) appartement was keurig voor elkaar, met een mooi groot balkon (met vier stoelen en een grote tafel).
    Het bed was goed, niet te hard zoals vaak in Griekenland. Kookplaat was matig (2 plaatjes) maar even wat opwarmen kon best. Verder een ruime keuken.

Doucheruimte met toilet was weer mini, de cabine was krap (halfrond) maar watervoorziening verder goed. Vriendelijk en Engelssprekend personeel, goeie sfeer. Het eten ter plekke, indien gewenst, was uitstekend en goedkoop (15,- pp. inclusief salade, hoofdmaaltijd en toetje), maar er is geen kaart. Ontbijt ook zeer uitgebreid. Wij (echtpaar 45+) hadden het erg naar onze zin.

• 9Paul27-07-2014

Panorama en het beste restaurant van Dassia e.o.

De steile helling vanuit Dassia omhoog kost wat moeite, maar alles was ons dat hier waard: de vriendelijke eigenaar Sakis met zijn vrouw Anita, de vrolijke Maria die het restaurant bedient, de uitstekende Italiaanse kok die echt de beste kwaliteit op je bord levert van Dassia en wijde omgeving (voor dezelfde prijs als de toeristenmenu's) en de andere hartelijke werknemers. Het uitzicht vanaf het restaurant over Dassia, de zee, Corfu-stad en op Albanië is fantastisch. Er zijn meerdere appartementen in een fraaie tuin. Een rustige verademing in de drukke verkeersstraat die Dassia zelf is. Wij zaten in een 4 kamer appartement, benedenverdieping met een eigen tuin! Eenvoudige inrichting, maar alles is er. We zouden zo weer boeken en bevelen dit complex dan ook aan.

• 9Gert Jan30-08-2013

Mooi kleinschalig, rustig gelegen complex

Kleinschalig complex, rustig gelegen buiten de drukte van Dassia. Op een heuvel gesitueerd met mooi uitzicht. Steile klim, auto is wel een aanrader. Zeker als je de rest van het eiland wilt zien. 2-kamerapp. met balkon en zeezicht. Keuken met 2-pits elektrakookplaat. Karig ingericht, maar voldoet. Koelkast met vriesvak. Slaapkamer met 2-persoonsbed, woonkamer met 2 losse slaapbedbanken (erg harde matrassen). Schoonmaken, nieuwe badlakens en bedden opmaken 6x per week. Helemaal top. Zwembad is prima, wordt elke dag schoongemaakt. Ondiepe is ca. 40 cm en loopt af naar ca. 1,80 m. Geen apart "pierenbadje". Genoeg zonnebedden en parasols voor de schaduw (of de bomen). Restaurant is uitmuntend. Ook qua prijs. Schijnen een nieuwe kok te hebben sinds februari 2013. Een italiaan. Omliggende tuin met twee schommels. Verder geen speeltoestellen voor de allerkleinste.

Aparthotel Panorama Hideaway info

Room facilities

• Rolstoel toegangNiet beschikbaar
  • MinibarBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar