Appartement

4 reviews over Appartement Paloma Blanca in het Nederlands

Top vakantie!

Manon
29-7-2013

Mijn vriend en ik zijn samen naar dit hotel geweest en dit is ons zeer goed bevallen! De kamer was schoon, en de badkamer was ook oké. Het zwembad vonden wij erg leuk omdat het niet al te druk was en er zat een leuk barretje waar we lekker cocktails konden krijgen, geserveerd door een aardige barman! Omdat wij vaker wat te drinken namen bij het zwembad kregen wij ook gratis shotjes aangeboden erg gastvrij. De omgeving was ook erg mooi en op loopafstand van het uitgaans leven. Het strand was ook goed te bereiken ter voet maar helaas wel een kiezelstrand.

Gereisd Met partner in Fri Jul 12 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi klein gezellig appartement.

Marco
30-9-2009

zijn hier in 2003 geweest , corfu is een mooi eiland en zeker aan te raden.
het appartement Paloma blanca was klein, maar netjes. we troffen het, want we hadden een dakterras van 20m bij 6m aan ons appartement super. om te gaan stappen was wel een klein probleem want elke avond moeten we heuvel/ berg af en natuurlijk dronken ook weer terug, iets wat voor ons nog te doen was, maar voor ouderen of een gezin met kinderen zeker niet aan te raden. het zwembad was knus en van bar voorzien. het dorpje beneden aan de heuvel stelt trouwens ook niet al te veel voor. Een auto of scooter te huren is dan ook aan te raden. want voor mooie bezienswaardigheden dien je naar andere plaatsen op het eiland te gaan.en alles ligt ver uit elkaar. Corfu stad is in iedergeval leuk om een dag naar toe te gaan en natuurlijk het huis /paleis van Sisi niet te vergeten. ook Paliokastricia (of hoe je dat ook mag schrijven, mag je niet missen de zee is hier echt supermooi blauw.

Gereisd Met vrienden in juli 2003
2005

In 2003 ben ik hier geweest met mijn ouders

Ingrid
15-8-2005

In 2003 ben ik hier geweest met mijn ouders. Ik had een studio en mijn ouders een 2 kamerappartement. Allebei erg groot, met groot balkon. Ligging is vrij rustig. Lekker zwembad. Via een hellende weg kom je bij de boulevard van Ipsos waar je lekker kunt eten. Verder is een auto huren handig, Corfu is tenslotte een mooi eiland!

Gereisd Anders in augustus 2005

We zijn hier in augustus 2003 geweest en het was niet echt

E en W
6-6-2005

We zijn hier in augustus 2003 geweest en het was niet echt een groot succes. Wel een mooi zwembad maar appartementen waren erg simpel en ongezellig.

Gereisd Anders in Mon Jun 06 2005 14:00:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paloma Blanca in Dassia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paloma Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.