Tijdelijk €25 aanbetaling

Paloma Blanca

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Paloma Blanca voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 4 reviews

8FantastischScore uit 4 reviews
  • 8Waardering
  • 7Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Paloma Blanca

• 9Manon29-07-2013

Top vakantie!

Mijn vriend en ik zijn samen naar dit hotel geweest en dit is ons zeer goed bevallen! De kamer was schoon, en de badkamer was ook oké. Het zwembad vonden wij erg leuk omdat het niet al te druk was en er zat een leuk barretje waar we lekker cocktails konden krijgen, geserveerd door een aardige barman! Omdat wij vaker wat te drinken namen bij het zwembad kregen wij ook gratis shotjes aangeboden erg gastvrij. De omgeving was ook erg mooi en op loopafstand van het uitgaans leven. Het strand was ook goed te bereiken ter voet maar helaas wel een kiezelstrand.

• 8Marco30-09-2009

mooi klein gezellig appartement.

zijn hier in 2003 geweest , corfu is een mooi eiland en zeker aan te raden.
    het appartement Paloma blanca was klein, maar netjes. we troffen het, want we hadden een dakterras van 20m bij 6m aan ons appartement super. om te gaan stappen was wel een klein probleem want elke avond moeten we heuvel/ berg af en natuurlijk dronken ook weer terug, iets wat voor ons nog te doen was, maar voor ouderen of een gezin met kinderen zeker niet aan te raden. het zwembad was knus en van bar voorzien. het dorpje beneden aan de heuvel stelt trouwens ook niet al te veel voor. Een auto of scooter te huren is dan ook aan te raden. want voor mooie bezienswaardigheden dien je naar andere plaatsen op het eiland te gaan.en alles ligt ver uit elkaar. Corfu stad is in iedergeval leuk om een dag naar toe te gaan en natuurlijk het huis /paleis van Sisi niet te vergeten. ook Paliokastricia (of hoe je dat ook mag schrijven, mag je niet missen de zee is hier echt supermooi blauw.

• 9Ingrid15-08-2005

In 2003 ben ik hier geweest met mijn ouders. Ik had een studio en mijn ouders een 2 kamerappartement. Allebei erg groot, met groot balkon. Ligging is vrij rustig. Lekker zwembad. Via een hellende weg kom je bij de boulevard van Ipsos waar je lekker kunt eten. Verder is een auto huren handig, Corfu is tenslotte een mooi eiland!

• 6E en W06-06-2005

We zijn hier in augustus 2003 geweest en het was niet echt een groot succes. Wel een mooi zwembad maar appartementen waren erg simpel en ongezellig.

Appartement Paloma Blanca info

• Adresgegevens