Appartement Marina

Meer appartement info

12 reviews over Appartement Marina

• 10Lianne26-08-2009

Helemaal super

Ik ben er nu 2x geweest en 2x een super gezellige leuke vakantie gehad bij Theo en Maria!!!

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 7K.B,26-08-2009

Mooie locatie op prachtig eiland

We hebben een hele leuke vakantie gehad op het mooie eiland Corfu. Het appartement was heel mooi gelegen, prachtig uitzicht. Het ligt alleen best ver van Dassia en het strand af, voor mensen die slecht ter been zijn/mensen met kinderen is het aan te raden een auto te huren. Appartement zelf was zoals vaker omschreven hier echt Grieks. Weinig spullen (inboedel bestond vooral uit Nutella glazen) en niet echt heel schoon. Service is uitstekend, de eigenaresse Maria is heel goed voor ons geweest! Minpunt waren de luidruchtige Italianen die tot diep in de nacht aan het feesten waren. Corfu is een heel mooi eiland, heel groen en een mooie zee. De hoofdstad Corfu stad is ook heel leuk om naar toe te gaan. Corfu is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Lee27-10-2008

Weekje corfu!

Het appartement Marina ligt in de heuvels met zeer mooi uitzicht! Om daar te komen moet je wel een stuk steile weg "beklimmen". Wij vonden dat geen probleem, maar voor mensen met kids of slecht ter been raden wij wel een auto aan. De eigenaresse Maria is zeer gastvrij en staat altijd voor je klaar. Minpuntje is de inrichting. Op z'n grieks... erg simpel en ouderwets, maar dat mocht onze pret niet drukken! De bewoners van Corfu vonden wij erg vriendelijk , behulpzaam en zeer servicegericht. Een mooi eiland met prachtige baaien met blauwe zee!!

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9Margot Arends18-07-2008

Gastvrijheid hoog in het vaandel

De gastvrijheid van Maria en Theo is een warme douche. Wij waren er met een baby van 11 maanden en een kind van 2 jaar en ze hebben werkelijk alles gedaan om het ons naar de zin te maken, o.a. het appartement van speelgoed te voorzien. Het 3 kamer appartement is zeer kindvriendelijk. De living is ruim maar ouderwets ingericht. De rest van het appartement is modern ingericht. Douche is niet warm. In de keuken mis ik een afdruiprek, verder alle basale benodigdheden wel aanwezig. Een heerlijke plek om te vertoeven en zeer aan te raden met kleine kinderen. Helaas moesten we het doen zonder het mooie uitzicht wat aan de voorzijde te zien is, maar uitzicht vanuit het zwembad maakt alles goed. Appartement is relatief koel en het aantal muggen viel mee.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Rietmeijer28-05-2008

Mooie ligging, goede service van eigenaresse Eenvoudige, maar goede inrichting

Gereisd met familie in mei 2008

• 7H. Bolhuis12-05-2008

Eenvoudige accommodatie, maar mooi gelegen, hoewel niet direct aan zee. Uiterst vriendelijke en gastvrije gastvrouw, goede verzorging. Beetje ongeordend, maar dat heeft ook wel weer iets, voor diegenen waarvoor niet alles tot in de puntjes perfect geregeld moet zijn.

Gereisd met familie in mei 2008

• 8Annie Reitsma23-09-2007

Prachtig gelegen en geweldig uitzicht. Wel heel fijn dat we in de voorste appartementen zaten. Eigenaars ongelooflijk vriendelijk en zeer behulpzaam. Bereikbaarheid: je moet zeer goed ter been zijn, anders is een auto noodzakelijk. In Dasia prima fietsen gehuurd bij Giant, aan te bevelen! Fietsroutes naar Kalami en Paleokastritsa zeer goed te doen.

Gereisd met vrienden in september 2007

• 7marianne02-09-2007

Appartement liggen werkelijk fantastisch, alhoewel als je in het achterste gebouw beneden zit heb je geen uitzicht, alleen het voorste gebouw heeft prachtig uitzicht. App. erg grieks ingericht,bijna niets dus. Douche in gedeelte niet gerenoveerd, het achterste gebouw dus knudde, bijna geen water en douche-kop smerig en oud. Schoonmaak ook niet best. Weinig handdoeken-wissels dus neem zelf mee. Zwembad is klein maar wel netjes. Bar ziet er top uit maar verkoopt helaas geen ijsjes. Dorpje in buurt klein maar alles zit er wel, auto wel noodzakelijk! Mede door fantastisch uitzicht en de lieve eigenaars (spreken prima duits en italiaans en verstaan nederlands)toch een fijne vakantie gehad. En ohja in augustus helaas veel italiaanse jongeren daar die zich weinig aantrekken van gezinnen met kinderen dus als het even kan in augustus deze acco niet bezoeken als je van je (nacht)rust houdt.

Gereisd met familie in september 2007

• 8jose herps09-07-2007

Begin juni hadden wij een lastminute geboekt naar appartement Marina. De ligging van het appartement had niet mooier kunnen zijn. Werkelijk een prachtig uitzicht over de heuvels en de zee. De eigenaren van het appartement Theo en Maria zijn ook zeer behulpzaam en vriendelijk. De enige minpuntjes vond ik, te weinig schone handdoeken en zelf koken kun je vergeten er is bijna geen serviesgoed, bestek en pannen.

Gereisd met partner in juni 2007

• 10Bianca04-07-2007

Helemaal super, ik kom er al 15 jaar. Dat zegt genoeg toch....

Gereisd met partner in juni 2007

0 tips over Appartement Marina

1 vraag over Appartement Marina

• john, 16-08-2010 Rapporteren

reis

met welke organisatie zijn julie geweest bij voor baat dank

Appartement Marina info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen