Appartement Maria

6 reviews over Appartement Maria

• 2019
    8Merel08-07-2019

Mooi appartement,aanrader

3 kamer-appartement:2 grote slaapkamers met gratis airco, eetkeuken. Geen woonkamer.Karig keukeninventaris.Redelijke badkamer met kleine douche en "plakgordijn",maar ach,je bent in Griekenland!Schoon appartement. Gratis wifi.Mooie tuin en zwembad.Ligging aan drukke doorgangsweg,maar goed slapen met deuren dicht en extra luiken. Beste strand op 1,8 km loopafstand.Dassia is een wat ingeslapen dorpje,helaas veel bars gesloten door de komst van een groot All Inclusive Hotel.Genoeg winkels voor boodschappen en restaurants. Ruimte aanwezig om op de vertrekdag je koffer te stallen en te douchen(helaas niet erg schoon en wc loopt niet door). Geen receptie aanwezig, dus voor vragen moet je de hostess bellen.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9conny08-06-2019

Kleinschalig en rustig

Wij hadden een ruim appartement op de verdieping met een balkon aan 2 zijdes. Het was er schoon en aan handdoeken geen gebrek, ook de keukenuitrusting was voldoende voor zelf ontbijt te maken. Enige minpunt, in de badkamer hangt een veel te smal en kort douchegordijn. Wel prima zijn de rolluiken voor alle ramen zodat je veel geluid van de drukke weg kunt blokkeren. Verder vindt je een mooie tuin met zitjes en een schoon zwembad met goede ligbedden die je samen met appartement Christina deelt die op het zelfde terrein ligt. In de kamer is er verder een kluisje, airco en wifi. En het is heerlijk kleinschalig dus rustig! Aan de doorgaande weg vind je gelijk allerlei winkeltjes en horeca, wij hebben lekker gegeten bij o.a. Anna's Place, Karydia, La Casa en Andreas . En voor autohuur zit je bij Hermes aan het goede adres.

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

10Linda de Kraker15-05-2017

Boven verwachting

Wij zitten nu in Maria‼️ Is heerlijk rustig en voldoet boven verwachting!! Prachtige tuin, mooi zwembad en goeie reisbegeleiding

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Han Hoekstra24-04-2017

Sfeervol

Mooie, nette kamers. We zaten in een appartement op de begane grond. We liepen zo van ons balkon de tuin in. De tuin is erg mooi aangelegd en we hebben er 's avonds lekker wijntjes gedronken. Kleinschalig, geen receptie maar dat hadden we ook niet nodig. Vlakbij het strand en winkeltjes. Snelle wifi en gratis airco daardoor konden we met de deuren dicht slapen en hoorde je de weg helemaal niet. We gaan zeker nog eens

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Jenny driezes10-03-2017

Perfect

Een prima appartement en zeer flexibele vriendelijke eigenaresse. Schoon, fijnen bedden en heel centraal liggend.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 7Ria de Langen29-09-2016

Prima accommodatie

Appartement is prima, schoon bij aankomst. Wordt echter maar 1x per week schoongemaakt. Er is geen receptie, dus onpersoonlijk. Ligt langs de drukke doorgaande weg naar Ipsos, 's-nachts geen last van.

Gereisd met partner in september 2016

0 tips over Appartement Maria