Hotel Magna Graecia

Hotel Magna Graecia

6.8Voldoende

Griekenland, Corfu, Dassia

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 481p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Brussel charleroi
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang

103 reviews over Hotel Magna Graecia

• 2019
    7M.D.10-08-2019

Mooie, rustige vakantie gehad.

Het hotel is zeer schoon, het personeel is erg aardig en behulpzaam. Het eten is prima en gevarieerd. Wij hadden een kamer in het bijgebouw, deze kamers zijn gedateerd en lijken niet op de foto's op de website dus in eerste instantie waren we teleurgesteld. De bedden bij het grote zwembad worden met handdoeken bezet gehouden. Strand op loopafstand is smal stukje. Twee bedden huren op het privé strand van Ikos kost €45 per dag. Verderop €12, maar daar bood de parasol geen schaduw. Dassia biedt geen vertier of gezelligheid. Het hotel ligt aan een erg drukke weg. De bus naar Corfu stad stopt voor het hotel. Erg leuk om te bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8A.Slieker13-06-2019

Geweldig!!

Mooi schoon hotel..aardige gastvrije mensen die het je naar de zin willen maken. Leuk entertainment met iedere dag weer verrassende dingen. Dan komt er een live band spelen, dan weer een Griekse avond met zang en dans. Echt Top! Het eten is Super. Een buffet met genoeg keuze en iedere dag weer andere gerechten. Het zwembad is fijn en schoon en er zijn ligbedden en parasols beschikbaar(gratis) Ook kun je je lekker laten masseren in de wellness ruimte. Echt een aanrader! Het strand is op loopafstand waar je ligbedden en een parasol kunt huren. Wij gaan hier zeker nog een keer terug. 😎☀️🏖🍷

Ismini B., Maitre d'hotel, 17-06-2019

We would like to thank for the lovely comments. We are delighted you enjoyed your holiday with us. It will always be a great pleasure to have you here.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2M.08-01-2019

Deprimerend

Wil je kapotte tegel in je kamer? Ga dan naar Magna Graecia! Wil je rauw vlees als avondeten? Ga dan naar Magna Graecia! Wil je medewerkers die geen enkele andere taal spreken behalve Grieks? Ga dan naar Magna Graecia! Wil je schoonmaaksters die binnenkomen als je onder de douche staat, en vervolgens niet weggaan als je dat vraagt? Ga dan naar Magna Graecia! Wil je cola die 20% cola is en 80% water? Ga dan naar Magna Graecia! Wil je een tientje betalen voor wifi die niet werkt? Ga dan naar Magna Graecia!

Over het algemeen, voor de meeste geweldige hotelervaring ooit, ga naar Magna Graecia! Van ziek worden tot een smerige kamer, het kan hier allemaal!

Gereisd met partner in mei 2018

• 2018
    6Rietveld09-10-2018

Nooit meer!

Bij de receptie zijn ze behulpzaam en vriendelijk. Het Hotel zelf is hevig aan renovatie toe, we hadden een bankstel wat kapot was, en de kit-rand in de badkamer was vies zwart, de douchekop wilde niet blijven staan. De patat was slap maar verder was het eten redelijk.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 4LP09-09-2018

Nooit meer

Hotel quotatie nu 4 sterren ervaring: nog Geen 3 sterren waard. Ligging langs heel drukke straat en op Dassia ben je snel uitgekeken. Kamer bij aankomst: ongelooflijke stank van riool, ontelbare hoeveelheid muggen op kamer, het (lege)koelkastje in de kamer maakte zoveel lawaai dat je dacht dat er een straaljager aan 't opstijgen was, en van, betaald, zeezicht kon je op het terras helemaal links in de hoek wat zeewater zien de rest van het uitzicht ingenomen door mega nieuwbouw hotel "Jkos". Na bezwaar aan receptie werd er op ons ingepraat dat we blij mochten zijn met een van hun "mooiste" kamers (en trouwens het hotel was volzet dus kamerwijziging was niet mogelijk). Dan maar met natte doeken op de afvoerputjes en muggen-verdrijvers er toch het beste van gemaakt. Het eten in het restaurant was van heel slechte kwaliteit. Praktisch geen warme groenten, en als ze er waren dan waren ze nog rauw. Eten was zelden warm. Vlees of heel uitgedroogd of in een bak met veel saus en voorzien van 50% vet .... . De zuiverheid en hygiëne in het restaurant liet ook veel te wensen over. Van de gebruikte stoelovertrekken geen gevonden die zuiver was, de vensters van de eetzaal waren helemaal besmeurd met vettige vingerafdrukken, voor het afruimen werd de ganse avond gebruik gemaakt van hetzelfde vuilemmertje en dat was soms te ruiken, aan de drankjesstand lag een mat die doortrokken was van gemorst frisdrank. Op de plaatsen waar er "Free Wifi" was, knalde er door de geluidsinstallatie zodanig harde muziek dat je er niet lang kon vertoeven. De zuiverheid rond het zwembad was ook niet om naar huis te schrijven bv. de matjes op de ligbedden waren allemaal vuil, de overloopgoot van het zwembad was al maanden(jaren) niet meer zuiver gemaakt. De barman die 's avonds de drankjes bereide had altijd iets heel belangrijks, elders, te doen als er veel volk voor de bar stond. Dus voor ons nooit meer Magna Gracia.

Gereisd met partner in september 2018

• 3E24-07-2018

Ga hier niet heen

Wat een verschrikkelijk slecht hotel. Personeel erg onaardig. Eten vaak rauw. Als je het aangaf zeiden ze dat dat zo hoorde. Nou zeker niet. Na 2/3 dagen erg ziek geworden en een hele dag in het ziekenhuis gelegen. Hele vakantie verpest.... wij verbleven in dit hotel omdat wij 5 weken vrijwilligerswerk zouden gaan doen op Corfu. Helaas hebben we dit niet langer dan een week kunnen doen omdat wij allebei erg ziek waren van het eten in dit vieze oude hotel. Zwembad is vies, kamers ontzettend goor. De drankjes die je krijgt bij all inclusive zijn verdund met water waardoor het niet te drinken is. “Animatie” zeer slecht. Strand zeker op loopafstand maar je kan er niet liggen door een ander hotel dat daar gebouwd is. Of je mag 30 euro gaan betalen. Heel erg jammer.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 3Katoo van de Bos23-07-2018

Zeker geen 4 sterren en al kreeg ik het gratis Nee

Wij zijn voor de tweede keer op Corfu en wat is het eiland prachtig!!❤️ Hotel Magna Gracia echter niet ze moeten nog heel veel leren - de kamers zijn oud de airco werkt niet top De tegels in de badkamer zijn oud en met scheuren en smerige plekjes in de tijd dat wij er waren is er geen 1 x een doek door het bad gehaald We zijn verhuisd naar een andere kamer omdat ons balkon boven de centrale airco zat en dit een enorm geluid veroorzaakte ook zat onze kamer boven de vuilnisbakken waardoor we niet door de stank op het balkon konden zitten - restaurant het eten is niet al te best resten die bijvoorbeeld naast zijn gevallen worden met een vieze vaatdoek opgeruimd gatsie De manager van het restaurant is echt een arrogante man zekerniet vriendelijk -zwembad de toiletten waren te smerig voor woorden echt ik ben maar naar de toilet in mijn kamer gegaan Al met al sorry maar geen aanrader als je van een beetje schoon en fris houd

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Yvonne19-06-2018

Nooit meer

Ondanks dat het eten erg goed en gevarieerd was ga ik hier nooit meer heen. De drankjes was helemaal niets, mierzoet en allemaal nep zelfs het bier was niet lekker. Animatie ‘s avonds werd in het andere gebouw gedaan waar geen bar was dus kreeg je een plastic bekertje mee met als gevolg dat er niemand ging kijken. Jammer dat er bijna allemaal oostblokkers komen en bijna geen Nederlanders. Het strand zou op 300 meter lopen zijn maar daar staat nu een ander hotel waar de strandbedden voor gereserveerd zijn of je mag €30- betalen. Echt balen dit! Dassia is erg saai en stil. Het eiland zelf heel smerig omdat het huisvuil al weken lang niet opgehaald wordt, het is 1 grote vuilnisbelt en een verschrikkelijke stank, echt zonde van het natuurschoon.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Margaret14-05-2018

Nooit meer eind april

Wij waren hier eind april, er kwamen 7 bussen met wel 300 pubers, ze verbleven een paar dagen in het hotel. Het was niet normaal. 'S nachts een hoop kabaal waardoor je niet kon slapen. Het zat bomvol. We hebben hierdoor 2 nachten in een ander appartement geslapen. Dit is niet wat je wil. Het schijnt ieder jaar zo te zijn in deze periode. Het hotel was prima, erg vriendelijk personeel. Leuke entertainment. Eten was wat eenzijdig. Ze zijn 2 hotels aan het bouwen aan het strand waardoor je geen gebruik kon maken van het strand. Was wel een tegenvaller, maar het zwembad bij Magna Gracia maakt een hoop goed. Ondanks de pubers en geen strand een lekkere vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

5Marco buddenberg/Lisseveld19-10-2017

Gewoon niet doen!

Bedden goed, douche water goed, schone kamers, schoon zwembad, ook lekker diep 3,10 meter. Restaurant kwalitatief zeer slecht. Ontbijt matig ( vaak oud brood)te veel op de Engelse gericht. Lunch te weinig keus alleen kaas ( geen vleeswaren) voor op brood wel salades maar kwaliteit is zeer slecht bv uitgedroogde komkommer, tomaat ect. Diner gewoonweg rampzalig lauw tot koud eten alleen varkensvlees of kip, letterlijk gekookt rundvlees, personeel in het restaurant, bar chagrijnig ( geldt ook voor de receptie) en ze lijken wel bang voor de gasten. Er zijn veel verbeterpunten voor het restaurant en zeker geen vier sterren waard eerder twee. Koffie en frisdranken in de middag in plastic en kartonnen bekers logisch bij het zwembad. Maar niet op het terras. Dit alles kan zeker een domper voor je vakantie betekenen! Gelukkig maakt het eiland een hoop goed.

Gereisd met partner in oktober 2017

13 tips over Hotel Magna Graecia

• fam.Morrison, 08-06-2014 Rapporteren

Huur een scooter beneden het hotel rechts voor 15 euro per dag en ga richting Nisaki. Dan terug via bergdorpjes, echt geweldig! Of huur een boot voor 100 euro per dag inclusief benzine ook helemaal top!

• José, 25-05-2014 Rapporteren

We hebben 2 scooters gehuurd om het prachtige eiland te verkennen over allerlei binnenwegen en natuurlijk zeker ook langs de kust. Let op: er is veel achterstallig onderhoud aan de wegen en op de binnenwegen is de bewegwijzering niet optimaal. Advies: neem een kaart mee.

• Maartje, 02-06-2014 Rapporteren

Neem oordopjes mee en een luchtbedje mee

3 vragen over Hotel Magna Graecia

• Mariska , 08-06-2017 Rapporteren

Strand?

Kan je vanuit je hotel ook lopend naar t strand ? Zijn er ligbedjes ?

• Roelie, 13-02-2017 Rapporteren

scooter huren

Heeft iemand ervaring met het huren van een scooter. We willen deze graag huren maar krijgen ook reacties dat het gevaarlijk is op Corfu daarom horen we graag ervaringen.

• silvia, 29-08-2016 Rapporteren

wifi

ik heb een vraag hoe is het met de wifi in hotel magna greaccia, moet je betalen of krijg je een code of iets dergelijks

eric, 03-10-2016

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Party service, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats