Appartement Lola

Meer appartement info

32 reviews over Appartement Lola

• 8Fam Sebregts20-05-2010

heerlijk

Lola was een heerlijke app. mooi zwembad en de bakker en Marcos(supernarkt om de hoek

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Gout16-06-2009

Heerlijk verblijf

Ruim appartement,groot balkon,fijn zwembad,loopafstand van Dassia. Rustig gelegen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 8Marijke en Helen05-11-2008

Erg leuk

Wij waren hier ook in de herfstvakantie,van Dassia zelf hoef je je niet veel voor te stellen,1 straat met wat winkels,barretjes en restaurant's. We hebben veel aan het heerlijke zwembad gelgen,mooi en zeer ruim appartement was wel schoon en netjes. Gaan er waarschijnlijk nooit meer terug er is te weinig te beleven.Op zich wel een mooi eiland Grand tour en boottocht gemaakt,wat wel aan te raden is. Maar ben je de Canarische eilanden gewend dan is dit wel een tegenvaller.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 6Pris21-10-2008

nooit meer

Na 2 dagen zijn wij Lola ontvlucht. Ten eerste was er helemaal niets meer te doen (herfstvakantie 2008). Bij aankomst werd ons ons app. gewezen en verder hebben we niemand meer gezien om iets te vragen.Bar/restaurant gesloten. Het appartement was ongelooflijk smerig; vliegen, vlooien (kinderen hadden overal vlooienbeten), spinnewebben, haren op de vloeren en badkamer(muren), schimmel in de badkamer, de matrassen volledig doorgelegen en stonken naar de urine. Dus 2 nachten niet geslapen. Ook vanwege het feit dat het erg gehorig was; de baby van de buren was 's nacht te horen en het lopen/stoelen schuiven van de bovenburen 's ochtends vroeg.Het app. was erg koud en kil. Extra dekens waren te smerig om aan te raken. Achteraf hoorden we dat de airco ook als verwarming gebruikt kon worden. Maar ja, als er geen personeel rondloopt, kun je ook geen vragen stellen, toch? Nooit meer!!

Gereisd met familie in oktober 2008

• 7J.v.d. Leeuw09-10-2008

voor ons te saai, weinig te beleven.

schoonmaak geen 3 x doch 2 maal bedden matig, lakens in 8 dagen niet verschoond! handdoeken 1 x verwisseld

Gereisd met familie in oktober 2008

• 8Elma04-10-2008

Heerlijk gehad

Ruim en schoon appartement, groot balkon en zwembad.Eigenaresse Lola was heel erg vriendelijk en als je er niet uit kwam vroeg je het aan haar nichtje, die staat achter de bar. Ook heel erg mooi weer gehad, 36 gr. ongeveer en dat voor in de wk van 8 tot 15 september. Dassia is niet echt groot maar wel gezellig. Goed gegeten bij Bamboo voor erg weinig.

Gereisd in oktober 2008

• 8p.stolwijk26-09-2008

Als geen luxe wil is appartemnt Lola een aanrader.

Eigenares en personeel servicegericht. Indeling van appartementen wat vreemd. Vanuit de keuken/woonkamer geen zicht naar buiten. Inrichting ongezellig en appartementen wisselend van grootte. We kregen in eerste instantie een klein 3-kamerappartement begane grond maar konden gelukkig verhuizen naar een groter appartement op de eerste verdieping. Mooi zwembad en als de gasten niet met handdoeken gaan slepen dan zijn ervoldoende ligbedden voor iedereen die bij het appartement is.

Gereisd met familie in september 2008

• 8André16-09-2008

Middelmatig

Helaas was het elektrische kookstel/oven beperkt. Het bestek en de matrassen waren iets onder wat het moest zijn. De springveren in de matras waren voelbaar maar wel met dekens weg te werken. Veel muggen in deze periode.

Gereisd met partner in september 2008

• 9M. Roddenhof10-08-2008

Aanrader!!

We hebben 2 leuke weken gehad op Corfu. Dassia is een leuke plaats maar erg jammer dat er zo'n drukke weg door het centrum loopt. App. Lola is super!! Hele ruime appartementen, goede service wat schoonmaak betreft en wat een lieve mensen!! Lola was ook duidelijk onder de indruk van ons gezin..ze bakte op onze laatste dag patat voor ons...gaf ons tomaten en komkommers uit haar eigen tuin en was verrukt van onze kinderen. De ligging van het app. is heel goed..alles op loopafstand en toch rustig. Corfu is prachtig, groen en zeker de moeite waard om voor een aantal dagen te bekijken met hulp van een gehuurde auto. (Hermes!!) De stranden bij Dassia zijn niet de mooiste, erg vol door de in bioscoop-opgestelde-strandstoelen maar met de auto erop uit gaan en andere stranden bezoeken maakt een hoop goed. Voor kinderen is app. Lola heel goed gekozen. Prima zwembad, gemoedelijke sfeer. Aanrader!!

Gereisd met familie in juli 2008

• 9ben en gerrie30-07-2008

rusthuis

Na een paar hele drukke weken was het hier prima uit te houden. Het was er allemaal schoon en netjes. Zeker een aanrader om even bij te komen. De afstanden dorp en strand zijn goed te doen. Veel eettentjes in het centrum, dus vlak bij.

Gereisd met partner in juli 2008

Appartement Lola info