Appartement Karmar/Kaloudis 1 & 2

Appartement info

Meer appartement info

18 reviews over Appartement Karmar/Kaloudis 1 & 2

• 8Ron & Josee12-09-2016

Wij waren hier ook in 2015 september, het ligt net buiten de openbare weg, je hebt wel een auto of een scooter nodig maar de omgeving is prachtig. Eenvoudige kamers maar goed, wij hadden prima bedden. het zwembad en de omgeving wordt goed onderhouden de eigenaar en zijn vrouw zijn schatten en wij voelden er ons direct welkom. Wij zijn er nu twee keer geweest maar zeker niet voor de laatste keer.

Gereisd met partner in juni 2016

• 5odiban06-09-2009

gewoon appartement

voor een laag prijsje mogen we niet klagen wel verouderd en geurende kamers

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7oudenbroek23-05-2009

Zeer gehorig

Het is er heel gehorig is. Dames met hakken, doe ze uit vooral s'nachts. Als iedereen een beetje oplet, b.v met kastdeurtjes, deuren en luiken is het wat aangenamer. Als je een tosti aan de bar besteld krijg je er chips bij, die betaal je wel. Het appartementen gebouw ligt rustig, behalve die drukke weg dan. Tips voor restaurantjes, ga als je de weg naar beneden bent gegaan eens naar links na 500 meter ongeveer krijg je aan je linker hand een restaurantje ik geloof dat het Kostas heette er zitten bijna alleen grieken. Als het vol is reseveren ze een tafeltje en kan je na een half uurtje terug komen. Het eten is hier grieks, super.Als je bij de weg rechts gaat zit meteen boven je op de hoek een pita tent hier kan je lekker eten. Iets verder naar rechts zit een heel klein pita tentje aan je rechterhand ook hier hebben ze heerlijke pita gyros en lekkere kip. Boven het appartement gebouw in het dorpje (is een supermarkt)hebben wij slecht gegeten. Ligt tussen twee straten in.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

• 6Adrie en Dicky van Ledden06-10-2008

"" niet meer"

"ligging te ver van zee en dorp; stijle klim omhoog van ca 800 mtr. ; Pool bar niet open; geen onderhoud aan zwembad.

Gereisd met partner in september 2008

• 6Ier02-09-2008

Het ging wel

Paar dagen van te voren geboekt voor weinig geld, dus veel verwachten deden we niet. Maar toch was het best een tegenvaller. Bedden waren super slecht met veren in onze rug, veel lawaai door de doorgaande weg, en het app was zeer eenvoudig. Nadat we hadden gevraagd om een andere kamer werden onze spullen netjes verhuisd en hadden we een beter bed, en nadat we een airco hadden gehuurd kon de deur snachts dicht zodat we beter konden slapen. De eigenaar was er niet veel maar hij was wel aardig, service was ook wel goed! De 600 mtr naar het strand klopt niet denk dat het wel een 1 km was, via een steile weg die met 35 graden niet echt leuk is om te beklimmen.

• 7Henk en Carolien18-08-2008

Corfu een mooi eiland

We hebben een leuke tijd gehad op Corfu. We zijn werkelijk het hele eiland afgecrosst met de huurauto. Het is in sommige gevallen handig om een jeepje te huren zoals wij hebben gedaan. Zeer zeker een aanrader. Zoals Paul en Sandra aangeven was het gezellig mede door de andere gasten. Om de boel na 8 uur 's avonds open te houden was moeilijk, moeilijk. Let op je bonnetjes die je krijgt aan de bar, want voordat jet weet betaal je meer dan dat je lief is. Er is namelijk geen prijzenkaart bij de bar. We hebben bij de manager aan moeten geven dat onze kamer (de bedden en handdoeken) al zeker 4 dagen niet meer was schoongemaakt en in die warmte is dat geen pretje. Maar zoals gezegd Corfu is zeker een mooi eiland om heen te gaan.

P.S. Bij de Viva bar in Dassia hebben ze iedere dag happy hour en zijn de cocktailtjes die erg goed en lekker zijn (helaas geen mojito) maar 3,50 euro.

• 7sandra en paul17-08-2008

heel gezellig!

Een geweldige vakantie gehad in villa Karmar, maar vooral dankzij onze medebewoners. De ontbijtzaal is niet meer in gebruik en er is s'avonds niemand van de accomodatie aanwezig. De bar was op veler verzoek een paar keer open gegaan s'avonds, maar de prijzen werden steeds duurder, beetje vreemd! Het appartement ligt erg stijl de berg op en langs een drukke weg. Maar als je s'nachts de deuren dichthoudt en de airco aan slaap je daar wel doorheen. De kamers zijn redelijk netjes. De bedden zijn KEIHARD. Het appartement ligt absoluut niet zo dicht bij zee als ze doen geloven, tenzij je kunt vliegen... Het zwembad is daarentegen HEERLIJK! groot genoeg en lekker diep. Aanrader: huur een auto! Het eiland is prachtig en zo kom je ook makkelijker én veiliger naar je appartement. Groetjes aan iedereen die er was tussen 4 en 16 augustus 2008. We missen jullie nu al!

• 7sandra en paul17-08-2008

heel gezellig!

Een geweldige vakantie gehad in villa Karmar, maar vooral dankzij onze medebewoners. De ontbijtzaal is niet meer in gebruik en er is s'avonds niemand van de accomodatie aanwezig. De bar was op veler verzoek een paar keer open gegaan s'avonds, maar de prijzen werden steeds duurder, beetje vreemd! Het appartement ligt erg stijl de berg op en langs een drukke weg. Maar als je s'nachts de deuren dichthoudt en de airco aan slaap je daar wel doorheen. De kamers zijn redelijk netjes. De bedden zijn KEIHARD en als je slecht slaapt neem dan je eigen kussen mee. Het ligt absoluut niet zo dicht bij zee als ze doen geloven, tenzij je kunt vliegen... Het zwembad is daarentegen HEERLIJK! groot genoeg en lekker diep. Aanrader: huur een auto! Het eiland is prachtig en zo kom je ook makkelijker én veiliger naar je appartement.

• 6leo,janny,nils,sjannet05-01-2008

wat een drama was dit,e bent verplicht een auto te huren omdat het gewoon niet te belopen was. bij aankomst niemand aanwezig de bar en het zwembad was al om 20.00 uur gesloten. een normale maaltijd was niet te krijgen,je mocht ook geen eigen consumptie mee nemen. bij vertrek in de avond werden we gewoon het complex uit gesmeten want het werd dus gewoon om 20.00 uur gesloten.(wij vertrokken pas om 22.00 uur met de bus naar het vliegveld) Kortom het was een KLOTE complex. Maar Corfu is een top eiland.

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 8Van der Weerd08-09-2007

Net terug van een week Villa Karmar. Voor Griekse begrippen een mooi appartement. Net opnieuw geschilderd. I.p.v. studio nu twee kamers. Ruim balkon, schoonmaak prima, wisseling handdoeken en lakens goed. Eigenaar weinig aanwezig, wel zijn hond die erg veel aanslaat.

erg rustig is het hier niet, de plaatselijke bevolking dendert de weg af met luid gierende banden van auto/scooter. Je moet hier wel een auto o.i.d. huren, nogal afgelegen van strand en activiteiten. Wij huurden een (nieuwe) auto direct bij de boeking via jiba, is prima bevallen en veel goedkoper dan als je het ter plekke regelt. Korfoe is heel goed te berijden en heeft prachtige stranden aan de andere kusten.

Gereisd met partner in september 2007

Appartement Karmar/Kaloudis 1 & 2 info