Appartement

27 reviews over Appartement Giorgos in het Nederlands

Heerlijk tot rust komen

Lenneke,
25-5-2018

De accommodatie ziet er prachtig uit, zeker nu de bouwwerkzaamheden voorbij zijn. Wij hadden een studio op de begane grond met een mooi terras met uitzicht op het zwembad en de zee. Het is een kleine, rustige oase. Fantastisch om je ontbijt in de ochtend op het terras te hebben met een Griekse koffie erbij. Aanrader.

Gereisd met partner in mei 2018

Prima uitvalsplek voor wandelingen

Gerard,
19-11-2017

We hadden een tweepersoons appartement op de begane grond. Met onze huurauto naar wandelingen gereden en zo grote delen van Corfu verkend.

We hadden een last minute en daarmee was de prijs/kwaliteitverhouding prima.

Zwembad is klein, maar wel verfrissend. Alternatief: het langgerekte kiezelstrand is slechts een paar honderd meter naar beneden in Dassia.

Inderdaad nogal wat muggen en ook veel wespen.

Af en toe te weinig parkeerruimte bij het complex met name als andere gasten verkeerd geparkeerd hadden.

Genoeg verschillende restaurantjes in Dassia zelf.

Gereisd met partner in september 2017

De klim waard.

Rogier,
24-7-2017

Huize Giorgos ligt behoorlijk hoog maar bij aankomst stond er gewoon lekker een kopje koffie klaar, top. Toen het uitzicht...wauw...vanuit het zwembad kijk je over de zee.

Wij hadden een studio op de laagst gelegen verdieping, ruim genoeg voor 2 personen, heerlijk bed naar onze mening, schoon, fijne badkamer en keuken, echt niks op aan te merken.

Je hebt je eigen terrasje maar kunt ook gewoon op het ruime grasveld gaan liggen als je de zon wilt blijven volgen.

Mooi schoon zwembad.

Als je de rust zoekt blijf je lekker in/om/bij je studio, wil je leven loop je naar beneden.

Scooter gehuurd bij D&M bikes, verteld dat we bij Giorgos verbleven en mede daardoor een leuk prijsje bedongen, €75,- voor 5 dagen, naar mijn mening niks van te zeggen.

Op de scooter rijd je van de oost naar westkust binnen 20 minuten en daar zijn prachtige rotspartijen te bewonderen.

Taverne Delphin aldaar is zeer aan te bevelen.

Minpunten zijn: muggen maar zijn middeltjes voor, de klim naar boven maar ach, goed voor strakke billen, blaffende honden en kraaiende kraaien, daar heb je oordopjes voor...zit aan mijn limiet qua karakters dus moet stoppen met schrijven.

Hoop dat het een beetje overkomt dat Huize Giorgos een toppertje is.

Gereisd met partner in juli 2017

Eenvoudig en kleinschalig

Tessa,
30-4-2017

Kookplaten: 2 elektrisch, 4 kamerappartement =ruim. 2 bedden= hard (vind ik heerlijk) en 2 uitklapbare bedbanken. Schoonmaak = op zaterdag en woensdag. Snachts herrie van honden en lager gelegen hotels. Smorgens 7.00 gewekt door bouwwerkzaamheden. Ze gaan de 2 grote complexen aan het strand helemaal afbreken en weer opbouwen duurt tot eind 2018. Ligbedden veel te weinig voor complex. Douche warm doch steeds koud of verbranden als anderen het ook gebruiken. Airco 8,- per dag zelfs als je deze maar 5 min gebruikt. Hostess super lief! maar communicatief niet altijd even duidelijk. Corfu mooi eiland maar minder gemoedelijk. Dasia(heet het hier) alles aan de drukke doorgaande weg. Het klinkt allemaal minder maar hebben een heerlijke vakantie. En daar gaat het om!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Prima appartement

Renee Pheiffer
29-7-2016

De studio waar wij in verbleven is geweldig en voor 2 personen ruim genoeg. Een ruime badkamer, vergeleken bij andere kamers die wij in Griekenland hebben gehad, een heerlijk eigen terras met wind en een prachtig uitzicht. Rustig gelegen. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in januari 2016

Mooie appartementen!

Richard
25-7-2014

Prachtig op de berg gelegen met uitzicht op zee en met zwembad, alles goed verzorgt door touroperator. Stranden hier in Dassia wat minder ga naar Barbieri voor mooi kiezelstrand en taverne's.

Gereisd met partner in juni 2014

Gemengde gevoelens

tacoborg
20-6-2014

Balkon voor én achter. Prachtig uitzicht. Keukenuitrusting is matig maar voldoende. Wel ontbreekt de doorgaans in appartementen aanwezige oven. Het koffiezetapparaat blijkt onder stroom te staan, grote schrik! Na melding aan hostess snel vervangen door ander apparaat, maar daarvan paste het filter weer niet ... zelf opgelost. De kookplaat had gesmolten stekker ... maar werkte. Bedden waren op zijn Grieks keihard, opgelost door dikke sprei boven de matras van de sofa te leggen. Geen gemakkelijke stoelen aanwezig, overal moet je rechtop zitten. Wel is het overal goed schoon en naar verluidt is het zwembad heel plezierig, de strandstoelen daar schijnen plezierig te zijn. Van de straatweg naar je appartement is het 325 passen, waarvan de laatste 100 flink steil de hoogte ingaan. Rustig publiek getroffen, ook de omgeving is rustig. De eigenaren hebben zich niet laten zien, maar de niet-Grieks sprekende hostess nam alle honneurs kundig waar. Ondanks gemengde gevoelens, toch aanbevolen.

Gereisd met partner in juni 2014

Fantastische plek

josselin72
30-9-2013

Een week verbleven in Huize Giorgios in Dassia, Fraaie ligging, bijzonder rustig gelegen ver weg van de drukke hotels en de drukke kustweg,

Zwembad bij het huis, waar het aan het eind van de dag gezellig bijpraten was met de andere gasten.

Gereisd met partner in september 2013

Alles wat Dassia niet had heeft dit appartement. Prachtig uitzicht en heerlijke plek om tot rust te komen. Fijn zwembad en heerlijk stoelen zowel op terras als bij zwembad. Een een klim naar boven, maar dat weet je vooraf. 2 persoonsappartement is ruim en heeft wat je nodig hebt. Schoonmaak is twee keer per week en voor de vuilnis wat beperkt. Gelukkig kan je zelf ook nog iets! Bij ons alleen maar rustzoekers aanwezig dus fijne tijd gehad. Prima uitvalbasis voor dagtripjes.

Gereisd anders in juli 2013

Mooie ligging

Bert
8-10-2012

Mooi uitzicht, Er ging nogal wat mis met schoonmaak en service. Vieze matrashoes die de schoonmaakster gewoon laat liggen. Versleten rafelige handdoeken. Lakens worden vergeten. Minimale ongestructureerde schoonmaak 2 x per week. Lawaaierige boiler. Wel prima plek bij het zwembad.

Auto niet bij reisorganisatie huren maar bij Hermes langs de grote weg. Super service en erg behulpzaam bij regelen van tripjes.

Gereisd met vrienden in september 2012

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Giorgos in Dassia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Giorgos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.