Appartement Giorgos

Meer appartement info

21 reviews over Appartement Giorgos

• 2019
    7marcel van Hulst09-08-2019

Leuk voor een week vakantie

is een leuk klein accommodatie op een heuvel, met alles er op en er aan( 7 appartementen ) . leuk zwembad en van af je balkon kijk je op de zee en het plaatsje het plaatsje Dassia die ziet er een beetje verloren bij maar alles wat je zoekt is er in het centrum staat een mega groot hotel dat het uitzicht/straat beeld en strand bepaalt ,maar kiezelstraat op loop afstand. wel je er op uit is een auto/scooter een aanrader maar met openbaarvervoer is ook goed te doen kortom een leuk appartement net buiten het centrum iets op een heuvel

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Marie20-04-2019

Graag nóg een keer :-)

Heerlijk rustig plekje met prachtig uitzicht en veel ruimte om het appartement. Zwembad vaak voor ons alleen gehad. De hoofdstad van Corfu is prachtig. Een van de mooiste steden die ik ooit gezien heb. Busvervoer is goed geregeld. Corfu is een heel mooi eiland met veel mooie plekjes. Een boottocht naar Paxos is echt aan te raden. Wat een mooie dag wat was dat.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 2018
    9Lenneke25-05-2018

Heerlijk tot rust komen

De accommodatie ziet er prachtig uit, zeker nu de bouwwerkzaamheden voorbij zijn. Wij hadden een studio op de begane grond met een mooi terras met uitzicht op het zwembad en de zee. Het is een kleine, rustige oase. Fantastisch om je ontbijt in de ochtend op het terras te hebben met een Griekse koffie erbij. Aanrader.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8Gerard19-11-2017

Prima uitvalsplek voor wandelingen

We hadden een tweepersoons appartement op de begane grond. Met onze huurauto naar wandelingen gereden en zo grote delen van Corfu verkend. We hadden een last minute en daarmee was de prijs/kwaliteitverhouding prima.

Zwembad is klein, maar wel verfrissend. Alternatief: het langgerekte kiezelstrand is slechts een paar honderd meter naar beneden in Dassia. Inderdaad nogal wat muggen en ook veel wespen.

Af en toe te weinig parkeerruimte bij het complex met name als andere gasten verkeerd geparkeerd hadden.

Genoeg verschillende restaurantjes in Dassia zelf.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Rogier24-07-2017

De klim waard.

Huize Giorgos ligt behoorlijk hoog maar bij aankomst stond er gewoon lekker een kopje koffie klaar, top. Toen het uitzicht...wauw...vanuit het zwembad kijk je over de zee. Wij hadden een studio op de laagst gelegen verdieping, ruim genoeg voor 2 personen, heerlijk bed naar onze mening, schoon, fijne badkamer en keuken, echt niks op aan te merken. Je hebt je eigen terrasje maar kunt ook gewoon op het ruime grasveld gaan liggen als je de zon wilt blijven volgen. Mooi schoon zwembad. Als je de rust zoekt blijf je lekker in/om/bij je studio, wil je leven loop je naar beneden. Scooter gehuurd bij D&M bikes, verteld dat we bij Giorgos verbleven en mede daardoor een leuk prijsje bedongen, €75,- voor 5 dagen, naar mijn mening niks van te zeggen. Op de scooter rijd je van de oost naar westkust binnen 20 minuten en daar zijn prachtige rotspartijen te bewonderen. Taverne Delphin aldaar is zeer aan te bevelen. Minpunten zijn: muggen maar zijn middeltjes voor, de klim naar boven maar ach, goed voor strakke billen, blaffende honden en kraaiende kraaien, daar heb je oordopjes voor...zit aan mijn limiet qua karakters dus moet stoppen met schrijven. Hoop dat het een beetje overkomt dat Huize Giorgos een toppertje is.

Gereisd met partner in juli 2017

• 7Tessa30-04-2017

Eenvoudig en kleinschalig

Kookplaten: 2 elektrisch, 4 kamerappartement =ruim. 2 bedden= hard (vind ik heerlijk) en 2 uitklapbare bedbanken. Schoonmaak = op zaterdag en woensdag. Snachts herrie van honden en lager gelegen hotels. Smorgens 7.00 gewekt door bouwwerkzaamheden. Ze gaan de 2 grote complexen aan het strand helemaal afbreken en weer opbouwen duurt tot eind 2018. Ligbedden veel te weinig voor complex. Douche warm doch steeds koud of verbranden als anderen het ook gebruiken. Airco 8,- per dag zelfs als je deze maar 5 min gebruikt. Hostess super lief! maar communicatief niet altijd even duidelijk. Corfu mooi eiland maar minder gemoedelijk. Dasia(heet het hier) alles aan de drukke doorgaande weg. Het klinkt allemaal minder maar hebben een heerlijke vakantie. En daar gaat het om!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 9Renee Pheiffer29-07-2016

Prima appartement

De studio waar wij in verbleven is geweldig en voor 2 personen ruim genoeg. Een ruime badkamer, vergeleken bij andere kamers die wij in Griekenland hebben gehad, een heerlijk eigen terras met wind en een prachtig uitzicht. Rustig gelegen. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in januari 2016

• 8Richard25-07-2014

Mooie appartementen!

Prachtig op de berg gelegen met uitzicht op zee en met zwembad, alles goed verzorgt door touroperator. Stranden hier in Dassia wat minder ga naar Barbieri voor mooi kiezelstrand en taverne's.

Gereisd met partner in juni 2014

• 7tacoborg20-06-2014

Gemengde gevoelens

Balkon voor én achter. Prachtig uitzicht. Keukenuitrusting is matig maar voldoende. Wel ontbreekt de doorgaans in appartementen aanwezige oven. Het koffiezetapparaat blijkt onder stroom te staan, grote schrik! Na melding aan hostess snel vervangen door ander apparaat, maar daarvan paste het filter weer niet ... zelf opgelost. De kookplaat had gesmolten stekker ... maar werkte. Bedden waren op zijn Grieks keihard, opgelost door dikke sprei boven de matras van de sofa te leggen. Geen gemakkelijke stoelen aanwezig, overal moet je rechtop zitten. Wel is het overal goed schoon en naar verluidt is het zwembad heel plezierig, de strandstoelen daar schijnen plezierig te zijn. Van de straatweg naar je appartement is het 325 passen, waarvan de laatste 100 flink steil de hoogte ingaan. Rustig publiek getroffen, ook de omgeving is rustig. De eigenaren hebben zich niet laten zien, maar de niet-Grieks sprekende hostess nam alle honneurs kundig waar. Ondanks gemengde gevoelens, toch aanbevolen.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8josselin7230-09-2013

Fantastische plek

Een week verbleven in Huize Giorgios in Dassia, Fraaie ligging, bijzonder rustig gelegen ver weg van de drukke hotels en de drukke kustweg, Zwembad bij het huis, waar het aan het eind van de dag gezellig bijpraten was met de andere gasten.

Gereisd met partner in september 2013

Appartement Giorgos info