Hotel Fiori

21 reviews over Hotel Fiori in het Nederlands

Een dikke aanrader

Ivo
15-7-2018

Rustig, mooi hotelletje met prima zwembad. Heel vriendelijke en behulpzame uitbaters. Centraal gelegen op het eiland, zodat alles bereikbaar is, als je een eigen vervoermiddel huurt (dat is wel aan te raden).

Een topper!

Paradijselijke rustige plek.

Adri vd Hoeven
14-10-2017

Paradijselijke plaats. Rust, schoon, vriendelijk. Goede simpele keuken. Bar buiten bij het zwembad.

Goed hotel.

Fam Soonius
30-4-2017

Hotel Fiori is een leuk hotel maar je heb er niks in de buurt. Eten is elke dag hetzelfde. Bedden zijn slecht en kamer is echt te klein voor ze 4 en. En dan die hond die er loopt Foxy. Die blaft al laat je een scheet. En nachts hoor je een soort harde piep bij de buren erg irritant. Al met al hebben we toch een leuke vakantie gehad. Gelukkig hadden we een auto gehuurd en konden staan en gaan waar we wilden. Het is een heel mooi eiland met veel mooie plekjes.

Nooit meer

Britt
26-9-2016

Vreselijk hotel,

Eten is er bagger vet,De eigenaar is erg onaardig en driftig er zijn vreselijke harde bedden en de .Poolbar is dicht niks te beleven in het hotel.

Erg ver lopen naar Gouvia slechte weg en vreselijk druk gevaarlijk.

De receptioniste is een top mens Irene doet ontzettend haar best maar naar haar wordt niet geluisterd door de eigenaar.

Voor ons nooit meer.

Ligging perfect mooi zwembad maar dat is echt alles.

Grote loslopende "waak" hond.

Hans en Cilia
26-9-2016

Niet iedereen is gecharmeerd van een grote loslopende "waak" hond bij het hotel nota bene van de hoteleigenaar. Vooral als je iedere nacht een paar keer wakker wordt van het luide geblaf. Een 8 voor de service is puur te danken aan Irene de receptioniste, nog bedankt voor je gastvrijheid! Bij de ligging van het hotel is een auto noodzakelijk want je loopt niet zomaar even een dorpje in maar het is prachtig gesitueerd met een mooi zwembad. De kamer werd goed schoongemaakt met iedere dag schone lakens en badhanddoeken.

Mooi hotel, slecht eten.

Paul G
12-9-2016

Wij hebben twee weken bij Hotel Fiori doorgebracht. Het hotel is mooi, ligt lekker rustig en heeft een heerlijk zwembad.

Echter het eten is niet best. Het ontbijt is elke dag hetzelfde, geen enkele variatie. Dus na twee weken ben je het echt zat.

Verder heb je echt vervoer nodig als je hier logeert. Er is absoluut niets in de buurt en lopen naar de stad is levensgevaarlijk.

Eigenaar loopt de hele dag met boos gezicht rond en maakt ruzie met al het personeel, die verder heel erg vriendelijk zijn.

Als hij meer bezig zou zijn met het exploiteren van alle horeca mogelijkheden in het hotel zou dit alles ten goede komen.

Een geweldig hotel

Bianca Bolink
9-9-2016

Hotel Fiori is een prachtig hotel, in het echt nog mooier dan op de foto's. Je ziet aan alles dat het schoon en netjes word gehouden. Het ontbijt is erg goed helemaal voor een 3-sterren hotel, tomaat, vers brood, gebakken eitje, verse croissants. Je word hier uitstekend geholpen. 'S avonds aan de bar kun je een gezellig praatje maken met de eigenaar en 's ochtends word je door al het personeel vriendelijk gegroet. Het eten wat je hier besteld is heerlijk. Aan het eind van mijn vakantie heb ik mijn pols gebroken waardoor wij 'noodgedwongen' vast zaten in het hotel voor een aantal dagen, dit is zeker geen straf want het is heerlijk vertoeven bij het zwembad. Niets was voor hen te veel om te doen, van bereid zijn een mitella voor me te maken tot koffie aanbieden in onze hotelkamer. Ik ga hier zeker terug heen!

Heerlijke vakantie gehad! Rustig kleinschalig hotel met mooi zwembad. Wel heel gehorig en veel geklop op en slaan met deuren in de ochtend. Vervoer is niet 'aan te raden' maar een must. Het eerste teken van leven is de supermarkt op een half uur lopen langs enorm drukke snelweg. Maar vervoer is ook gewoon leuk op corfu! Mooie stranden als Agios Georgios en Liapades liggen op leuke routes. Dichtbij is Dassia ook een prima strand. In Gouvia kun je heerlijk eten. Voor ouders met kids: let op, de kans op vriendjes uit hetzelfde land is niet groot in dit fijne complex.

Perfect!!

Rottier
27-7-2016

De eigenaren zijn super vriendelijk en behulpzaam.

Zwembad en eromheen ziet er (en is ook zo) erg verzorgd uit!

Hotel is ook ontzettend schoon en heel mooi.

Tip: neem je eigen kussen mee. Deze zijn erg hard net als het matras.

Maar dit kleine dingetje is niks vergeleken met alle goeie dingen hier!

De menukaart is niet heel groot, maar wat je krijgt is overheerlijk!

Fantastisch, we gaan zeker nog eens terug

Fam. van der Sluis
18-7-2016

Wat een heerlijk rustig kleinschalig familie hotel waar ze je een zeer warm welkom gevoel geven.

Elke dag schoonmaak van de kamers, schone handdoeken, om de dag schone bedden. Het personeel is zeer vriendelijk en werken allemaal erg hard en lange dagen om het de gasten zo aangenaam mogelijk te maken.

Het ontbijt is prima en wordt continue vers aangevuld. Het hotel, zwembad en ligweide worden zeer goed onderhouden.

Verwacht hier geen uitgebreide menukaart daar is het hotel niet op ingericht. Gezien de ligging is het aan te raden een auto te huren bij deze locatie. Corfu stad is vooral 's avonds erg gezellig en keuze genoeg in goede taverne's en restaurants!

We hebben een aantal aanbieders voor Fiori voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiori in Dassia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiori zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.