Hotel Elea Beach

130 reviews over Hotel Elea Beach in het Nederlands

Een aanrader

Henk van de Brug
11-6-2018

Vorig jaar augustus 2017 naar hotel Elea Beach in Dassia op het eiland Corfu geweest met ons gezin : met partner en 2 kinderen in de leeftijd 13 en 15 jaar. We hadden gekozen voor all inclusieve. Het eten was zeer uitgebreid en voor ieder wat wils. Verder waren er de hele dag door tosti s verkrijgbaar bij de zwembadbar. Bijna elke avond was er entertainment . Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. In de periode toen wij er waren ,bestond het overgrote deel van de gasten uit Duitsers ,Italianen en Belgen.Het hotel ligt zeer dicht bij het strand . Mooi langzaam aflopend en helder water. Het zogenoemde (handdoeken leggen ) is hier niet aan de orde, voor iedere all inclusieve gast zijn (gratis) bedjes beschikbaar. De WiFi is niet super .In het plaatsje Dassia op loopafstand ,kan men voordelig een auto huren.

Dit hotel is zeker een aanrader

Liliane H
1-6-2018

Ik was met mijn dochter in Elea Beach van 7/5 t/m 15/5 2018. Wij vonden dit een super goed hotel! Heel vriendelijk personeel, heel behulpzaam ook! Het hotel heeft een schitterende ligging en heeft heel mooie zwembaden met een erg mooi uitzicht. Het eten was heel erg gevarieerd en heel lekker. Er waren wel niet veel Belgen en dit vond ik heel onterecht.

Van het hotel uit, kan je heel makkelijk op 20 minuten rijden naar Corfu stad, met de bus. Ik kan dit hotel aanbevelen en ik was voor voor de tweede maal maar was al wel 9 jaar geleden maar vond het nog even goed! Ik ga er met mijn partner in de toekomst, nog naar Elea Beach.

Ik zou wel zeezicht aanbevelen vanwege het prachtige uitzicht, anders achterzijde, en dat is toch minder mooi.

Eigenlijk hadden wij de eerste keer voor Elia Beach gekozen omdat ons hondje er werd toegelaten.( erg belangrijk voor ons ) Elk jaar zijn wij er geweest,verleden jaar enkel dagen na onze thuiskomst is zij,de schat overleden.

Op 26 sept.ek.gaan wij er terug,weliswaar zonder ons hondje.😩😩😩

Het hotel bevalt ons om diverse redenen; een unieke ligging - het vriendelijk personeel die Nederlands spreken - de animatie - de Baas zelden meegemaakt,die alleen Grieks spreekt,maar toch ..- het enige minpuntje is dat je niet buiten kunt eten,zelfs niet je ontbijt.

Voor ons een 8 op 10. ( uiteraard zijn er betere kwa accomodatie,maar dat nemen wij er graag bij 😜😜😜

Redelijke vakantie

ALETTE
28-5-2017

Eind Mei samen met collega en client die half mobiel is naar dit hotel geweest. Aankomst redelijke ontvangst. Kamer net gerenoveerd zag er netjes uit. Helaas geen bad waar wij om gevraagd hadden en wel in de papieren stond. Douche stoeltje erg klein hierdoor kans op vallen groot. Bediening van de bar buiten erg vriendelijk en gezellig. Eten waren wij niet erg over te spreken.. eten vaak lauw en slap. Ontbijt aardig goed alleen soms droog brood. Bediening wisselend. Eetzaal niet erg gezellig.

Vakantie was niet zo leuk als toto (animatie) er niet was geweest. Had veel oog voor de client en zorgde voor allerlei leuke activiteiten met haar.

Schitterend uitzicht!

Ronny,Peggy,Tessa en Lars
17-10-2016

Het hotel heeft een schitterend uitzicht op zee en een ideale ligging om het eiland te verkennen met de bus.

Wij zijn 8 dagen daar geweest met onze kinderen van 12 en 14 jaar(stapelbed).

We hebben Corfustad , Achilleion bezocht en de noord tour (Paleokastritsa) gedaan.

Het eten was voor ons geen probleem , maar aangezien we veel weg waren zou

ik toch opteren voor halfpension . Je kan namelijk heel goed en niet zo duur eten in de buurt van het hotel aan het strand en in Corfustad.

Watersporten vlakbij het hotel was zeker de moeite en heel leuk!

Corfu is heel mooi , dus zeker Paleokastritsa eens bezoeken(Bella Vista).

Verder wil ik de groeten doen aan de familie Baas , Yannis en Spiros!

Mooi hotel ligging vlak aan zee mooie kamer

Magda Van Campenhoudt
16-9-2016

Mooie ligging lekker eten heel toffe animator Toto mooie tuin receptie kan beter

Geen 4 **** waard. Weinig variatie. Niet buiten kunnen eten, een groot minpunt. Vriendelijk ???? Niet voor mensen met all inclusieve. Handdoeken betalen, versleten parasols 2 € per dag. Een + punt voor 1 dame aan de receptie. De rest is prijs/kwaliteit ondermaats.

Superhotel

Kenny
4-8-2016

Heel goeie reis gehad niks op aan te merken.het eten is wel lauw omdat de Grieken dat lauw serveren en ze dat lekker vinden.juist de buitentoilet was niet zo onderhouden maar je kan in de lobby ook toilet gaan.zeker de moeite om daar te gaan.topvakantie

Fantastisch hotel !!

A & J. Casteels
8-7-2016

-Wij waren hier begin juli 2015

-Prachtig gelegen hotel aan een sfeervol strandje en aangenaam zeewater.

-Het hotel personeel is er heel vriendelijk en gedienstig en het hotel is netjes alsook de kamers.

-Het restaurant was het eten wel goed maar snel afgekoeld omdat ze de warme oven schotels ledigen in de schotels die in het buffet staan, gewoon vervangen zou dit probleem al oplossen.

-Er was een grote keuze aan fruit en dit was altijd heel vers.

-Het zwembad was heel aangenaam om in te zwemmen en de sfeer er rond was ook gezellig.

-De animatie van dit hotel was in 1 woord "SUPER"

-Dit hotel zullen we zeker nog eens bezoeken in de toekomst en is zijn 4 sterren meer dan waard.

-Een hotel voor mij is een goed hotel als ik het verlaat met mooie herinneringen en dit hotel heeft dat zeker gedaan.

Prima hotel. Heerlijk eten, veel echt Grieks, zeer ruime keuze, veel verse groenten en fruit. Hotel ligt prachtig aan zee met mooie tuin. Vriendelijk personeel.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elea Beach in Dassia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elea Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.