Hotel Elea Beach

Griekenland, Corfu, Dassia

8.1Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang

Hotel Elea Beach is een kindvriendelijk hotel op het eiland Corfu. Uitzicht op zee, een zwembad, in de avonden entertainment, een minidisco en goede restaurants vind je hier. Elea Beach hotel ligt op 20 minuten rijden van Corfu-stad en in de omgeving zijn leuke activiteiten mogelijk zoals een jeepsafari of het beoefenen van watersporten.

143 reviews over Hotel Elea Beach

• 2019
    9cremers28-09-2019

diervriendelijk,vriendelijke

prachtig zeezicht,mooie kamers

Gereisd met partner in september 2019

• 10bribri03-08-2019

super hotel

alles super eten zeer goed en personeel lief en zeer vriendelijk

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Marielle23-06-2019

Goed hotel direct aan zee

Prima hotel met super ligging direct aan zee. Smal kiezelstrand met ligbedden en kristalhelder water. Er kunnen diverse watersporten beoefend worden (tegen betaling). Er loopt een smal wandelpad langs zee met enkele restaurants. Het personeel in het hotel was erg vriendelijk. Er zijn 2 zwembaden een met zoet en een met zout water. Het zoetwaterzwembad had een aangename temperatuur, het andere zwembad zijn we niet in geweest. Het eten vonden we prima, maar wel erg op toeristen gericht. Geen echte specialiteiten en we misten toch wel broodjes ‘s ochtends. Kamer was netjes, badkamer was klein. Kortom prima hotel met als grote pluspunt de mooie ligging aan zee. Aanrader: huur een auto en verken het eiland. ‘S avonds kun je dan gemakkelijk naar Gouvia (4 km) voor leuke restaurants en winkeltjes, want Dassia stelt niet zoveel voor.

Gereisd met partner in juni 2019

• 3Jean Vandormael04-06-2019

Nooit meer!

Eerst enkele pluspunten : Goede bediening aan de receptie ; een dame achter de tapkast deed de hele boel draaien en wel in licht looppas en was top vriendelijk ! Wat absoluut niet kan : 1) bij aankomst : vuile dames WC's, geen slot op de wc - deur. Niet zo gezellig na een nachtvlucht. 2) Een vuile, onverzorgde hond en een kat liepen rond in de hal en dwarrelden door de keuken ; bah, dit is geen 4 sterrenhotel waardig. 3) Geen enkel van de zwembaden was ook maar iets verwarmd !!! 4) Geen animatie voor de hotelgasten tijdens een regendag ! Besluit : Wij raden iedereen af nog voor Elea Beach hotel te boeken ....!!! Groetjes

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10ransdorp04-06-2019

jos henri

heel goed verzorgd.......we komen zekerterug

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Pillette- Lauer05-12-2018

Wij komen zeker terug beste verlof die wij hadden

Elea beach hotel in dassias is een fantastische aanrader wij waren echt heel gelukkig daar . Het personel was zo vriebdelijk en lief .wij voelten ons echt in de watte gelegt We komen zeker terug omdat wij veel vrienden in het hotel gemaakt hebben . Het eten was uitstekend en de kamer was een droom .wij verlangen na 2019 dat wij zeker weer terug komen

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Henk van de Brug11-06-2018

Een aanrader

Vorig jaar augustus 2017 naar hotel Elea Beach in Dassia op het eiland Corfu geweest met ons gezin : met partner en 2 kinderen in de leeftijd 13 en 15 jaar. We hadden gekozen voor all inclusieve. Het eten was zeer uitgebreid en voor ieder wat wils. Verder waren er de hele dag door tosti s verkrijgbaar bij de zwembadbar. Bijna elke avond was er entertainment . Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. In de periode toen wij er waren ,bestond het overgrote deel van de gasten uit Duitsers ,Italianen en Belgen.Het hotel ligt zeer dicht bij het strand . Mooi langzaam aflopend en helder water. Het zogenoemde (handdoeken leggen ) is hier niet aan de orde, voor iedere all inclusieve gast zijn (gratis) bedjes beschikbaar. De WiFi is niet super .In het plaatsje Dassia op loopafstand ,kan men voordelig een auto huren. Dit hotel is zeker een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Liliane H01-06-2018

Ik was met mijn dochter in Elea Beach van 7/5 t/m 15/5 2018. Wij vonden dit een super goed hotel! Heel vriendelijk personeel, heel behulpzaam ook! Het hotel heeft een schitterende ligging en heeft heel mooie zwembaden met een erg mooi uitzicht. Het eten was heel erg gevarieerd en heel lekker. Er waren wel niet veel Belgen en dit vond ik heel onterecht. Van het hotel uit, kan je heel makkelijk op 20 minuten rijden naar Corfu stad, met de bus. Ik kan dit hotel aanbevelen en ik was voor voor de tweede maal maar was al wel 9 jaar geleden maar vond het nog even goed! Ik ga er met mijn partner in de toekomst, nog naar Elea Beach. Ik zou wel zeezicht aanbevelen vanwege het prachtige uitzicht, anders achterzijde, en dat is toch minder mooi.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

8Louis21-09-2017

Wij hebben reeds voor de 18e maal gereserveerd.👍

Eigenlijk hadden wij de eerste keer voor Elia Beach gekozen omdat ons hondje er werd toegelaten.( erg belangrijk voor ons ) Elk jaar zijn wij er geweest,verleden jaar enkel dagen na onze thuiskomst is zij,de schat overleden. Op 26 sept.ek.gaan wij er terug,weliswaar zonder ons hondje.😩😩😩 Het hotel bevalt ons om diverse redenen; een unieke ligging - het vriendelijk personeel die Nederlands spreken - de animatie - de Baas zelden meegemaakt,die alleen Grieks spreekt,maar toch ..- het enige minpuntje is dat je niet buiten kunt eten,zelfs niet je ontbijt. Voor ons een 8 op 10. ( uiteraard zijn er betere kwa accomodatie,maar dat nemen wij er graag bij 😜😜😜

Gereisd met partner in september 2015

• 6ALETTE28-05-2017

Redelijke vakantie

Eind Mei samen met collega en client die half mobiel is naar dit hotel geweest. Aankomst redelijke ontvangst. Kamer net gerenoveerd zag er netjes uit. Helaas geen bad waar wij om gevraagd hadden en wel in de papieren stond. Douche stoeltje erg klein hierdoor kans op vallen groot. Bediening van de bar buiten erg vriendelijk en gezellig. Eten waren wij niet erg over te spreken.. eten vaak lauw en slap. Ontbijt aardig goed alleen soms droog brood. Bediening wisselend. Eetzaal niet erg gezellig. Vakantie was niet zo leuk als toto (animatie) er niet was geweest. Had veel oog voor de client en zorgde voor allerlei leuke activiteiten met haar.

Gereisd in mei 2017

Hotel Elea Beach info