Hotel Dassia Chandris

Hotel Dassia Chandris
7,6

11 tips over Hotel Dassia Chandris

Kekkeltje, 17-10-2014
Vraag om een kamer met zeezicht, ja dit kost wat extra maar anders kom je aan de kant van de drukke weg te zitten wat lawaaierig is.
bijnens marleen, 8-10-2014
boek een vakantie in het corfu chandris op basis van half pension!
Petra, 7-8-2014
De excursie (geboekt bij Helga aan de overkant) naar Kassiopi is leuk en zeker niet duur. Boottocht met bbq en drankjes naar mooie strandjes en leuk vissersdorpje. Je wordt aan de pier bij het hotel opgehaald. Verder is Corfu stad de moeite waard. De bushalte is voor de deur en voor € 3.-- heb je een retourtje (kaartjes kun je in het winkeltje in het hotel kopen). Lekker lunchen kun je bij Alexandros (vanuit het hotel ongeveer 200 meter naar links lopen).

We hebben een aantal aanbieders voor Dassia Chandris voor je op een rij gezet:

berlare, 19-7-2014

de excursie 'Blue caves Paxos' is héél lang varen voor eigenlijk relatief weinig uitzicht

Corfu-stad is héél leuk : héél véél bars restaurantjes, winkeltjes, wandelstraatjes, bezienswaardigheden, ...

Paleis van Sisi (Achillion Castle) ligt niet zo ver van Corfu-stad en is ook heel mooi.

Hier en daar mooie strandjes bv Paleokastritsa

Een huurwagen kost hier niet zo veel, aanrader om al die mooie plaatsjes te bezoeken.

M & K, 9-7-2014
Vrijstaande bungalow is zeker aan te raden. En niet boeken op All In basis maar logies en ontbijt. Genoeg leuke en goedkope restaurantjes in de straat waar je lekkerder kunt eten dan in het hotel.
Lovetotravel92, 4-6-2014

- De boottrip van een dag die je kan doen vanop het strand voor €20 per persoon inclusief eten is echt de moeite waard!

- Neem halfpension, het hotel ligt in een straat vol winkels en restaurants waar je voor heel weinig geld goed kan eten!

Erik, 22-5-2014
Boek dit hotel met zeezicht,want straat kant is een ramp
Marjan, 17-8-2013
Corfu stad is prachtig en daar is een drankje doen goedkoper
Maike, 20-6-2013

Een bezoek aan Corfu-stad is erg aan te bevelen. Kan heel gemakkelijk met de stadsbus vanuit Dassia. We zijn ook met de bus naar Kassiopi gegaan, prachtige tocht langs de noordoostkust.

Voor de rest van het eiland heb je een auto nodig. Is wel erg aan te raden. Corfu is prachtig, vooral in het voorjaar heel groen en enorm veel bloemen.

Sharon Wijsman, 13-8-2012

Met een auto kun je een mooie route rijden over het eiland. Er zijn verschillende Nederlandse boekjes te koop met routes en tips.

Wij zijn bij verschillende strandjes geweest en bij het paleis van Sissi. Daar kun je via een oortje een Nederlandse rondleiding krijgen.

We hebben een aantal aanbieders voor Dassia Chandris voor je op een rij gezet: