Hotel Dassia Chandris

• Kinderopvang

41 reviews over Hotel Dassia Chandris

• 8Henry Kramer25-07-2016

Uitstekend

Een uitstekend hotel naar Griekse maatstaven. Mooie tuin met wat bomen. Kiezelstrand met parasols omkleedhokjes en tuindouche. Strandbar poolbar. Hotelkamers schoon en modern. Mooie mix aan nationaliteiten en alle leeftijden. Restaurants goed en voldoende keus. Animatieteam handdoekenservice strandwacht en badmeester kinderzwembad. Massagesalon en spa juwelier en winkeltje in de lobby. Vertrek uiterlijk 12.00 uur en je mag een half uur een kamer om te douchen en aankleden. ook het naastgelegen Corfu Chandris hoort er bij. Tezamen een mooi complex waar een wandeling door de tuin al leuk is. Er naast ligt een hippe beachclub waar de oudere jongere zich kan vertonen... Aan het complex ook een bootverhuur en waterfietsen. Tip: Huur een boot en vaar naar de prachtige blue lagoons aan de noordoostzijde. Vaarbewijs benodigd boven de 30 pk.

De prijzen drankjes zijn hoog met EUR 3,80. Strandbedjes 3 euro en de parasol 3 euro. All inclusive is maar voor een beperkte kaart en op beperkte locaties. overdag poolbar en strandbar en 's avonds lobby bar. Verder de lunch uitstekend aan het strand, echter je kamernummer wordt wel afgestreept dus als je nog een keer wilt lopen denk ik dat ze protesteren. Dassia is aan de strandzijde leuk maar klein en de weg door Dassia is te druk voor gezellig eten. Er wordt te hard gereden. Gouvia is knusser, maar heeft niet de hotel's die vergelijkbaar zijn met Dassia Chandris en Corfu Chandris. Louis Kerkyra Beach komt wel in de richting.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 5Els16-06-2015

prijs niet waard

Op het eerste zicht een mooi hotel, maar als je beter kijkt krijg je de uitstraling van vergane glorie. Qua hospitality voldoet het niet aan de verwachtingen. Bv. welkomdrankje wordt aangeboden, maar je mag het zelf gaan halen aan een gesloten bar waar je tussen de vuile glazen nog een fles vindt waar je zelf een glas kan inschenken. Bij het betreden van de kamer bleek dat het toilet vuilbakje niet leeggemaakt was na de vorige vakantiegangers.

Alleen gereisd in juni 2015

• 8Kekkeltje17-10-2014

Prachtige ligging

Dassia Chandris is een perfect hotel voor een chill vakantie. Het prive strand dat aan het hotel vast zit is heerlijk en het grote grasveld ideaal om even lekker in de zon te bakken. De kamers zijn groot en voorzien van airco wat zeker een positief punt is. Het personeel is vriendelijk en de kamers worden goed schoon gemaakt. Het eten is uitgebreid, lekker en gevarieerd. Nadeel: de borden zijn zo warm dat je ze niet met je blote handen vast kan pakken. Iedereen verbrand dus minstens 1x zijn handen aan de borden. Het zwembad is prima maar ook een beetje overbodig. De zee is zo rustig en schoon dat dit een beter alternatief is op het zwembad. Als je echt een goed zwembad wil zou ik adviseren naar het andere deel van het park te lopen. Ook de handdoeken service is uitstekend.

Gereisd met partner in juli 2013

• 5bijnens marleen08-10-2014

om snel te vergeten

dit is geen 4 sterren hotel waardig, slecht onderhouden kamers, douchegordijn wat versleten was, de deurstijlen op de badkamer waren aan de onderzijde weggerot,drank bij het eten was veel te duur, vochtige kamers en een lawaaierige airco, gelukkig hadden we half pension en konden we genieten voor ons middageten in de vele fijne restaurantjes waar de bediening veel vriendelijker was dan in het hotel, het kan ook helemaal niet dat men foto's plaatst van een mooi zwembad bij het dacia hotel, want hun zwembad is huilen met de pet op!! het nabij gelegen hotel corfu chandris is veel en veel beter!!! onze klacht bij de touroperator bleef zonder resultaat, jammer dat men bij hen zegt dat dit een hotel met goede faam is!!!!

Gereisd met partner in september 2014

• 6berlare19-07-2014

Een sterretje minder

Positieve punten : - ontbijt ok - direct aan kiezelstrand - zéér performante airco - bushalte vlakbij - personeel heel vriendelijk - grote ligweide - minibar op kamer Negatieve punten : - zéér luidruchtige kamer (nog nooit zo erg meegemaakt) - zeer luidruchtige airco - airco zonder temperatuursregeling (in de laagste stand veel te koud) - in de buurt bijna niets te doen - avondeten trekt op niets : heel weinig keuze, altijd hetzelfde, en de kwaliteit van het ‘vlees’ is zeer pover (in stukken gehakte kip en gekookt vlees). Absoluut geen 4-sterren-niveau... - drank bij avondeten schandalig duur - douchegordijn - klein zwembad. Het mooie, acht-vormig zwembad op de foto’s is niét van Dassia Chandris, maar het hotel ernaast! - heel weinig ligzetels aan zwembad

In 20 jaar reizen spijtig genoeg het minst goede 4-sterrenhotel : - geen deftige nachtrust (lawaai) en geen fatsoenlijk avondeten. - slapen mét airco = zeer luidruchtig en héél fris; slapen zonder airco = saunatoestand.

Gereisd met partner in juli 2014

• 7M & K09-07-2014

Meer verwacht

Wij verbleven 2 weken in Hotel Dassia Chandris. Wij verbleven in een vrijstaand huisje op het grasveld, dit huisje was zeer schoon en goed onderhouden, wij hadden een nieuwe badkamer met regendouche en een groot buitenterras.

Wij verbleven op ALL IN basis, dit viel echter zeer tegen. ALL IN betekend in dit hotel, ontbijt, lunch en diner. Je moest betalen voor de drankjes, dit was erg duur, zelfs water. Ook moest je betalen voor bepaalde gerechten bij de lunch en de hapjes die geserveerd werden tussen de lunch en diner moesten betaald worden. Ook moest er betaald worden voor de ligbedjes van het hotel (6 euro voor 2 bedjes). Als wij dit hadden geweten hadden we gekozen voor half pension.

Het lopend buffet zag er altijd mooi uit, er was altijd keuze genoeg. Maar de smaak van het eten viel erg tegen, smaakloos.

Al met al een mooi hotel, alleen de prijs kwaliteit verhouding klopt helemaal niet!

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Sarah04-06-2014

Fantastische herinnering

Dit is een van mijn meest positieve reiservaringen! Zowel het hotel als het eiland zijn prachtig. De ligging van het hotel is ideaal, vlak op het strand, alles is er prachtig! 'S avonds kan je in de straat langs de winkeltjes flaneren, zeer aangenaam. Kamer met zeezicht is een aanrader als je niet op de baan wilt uitkijken.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

• 6Erik22-05-2014

Matig hotel

Hotel Chandris Dassia, is een hotel waar nog veel dingen in te verbeteren zijn! WiFi moet je kopen en is alleen te gebruiken in de lobby. Maar als je naar restaurant Bamboo tegen over gaat is WiFi gratis en kun je deze provider gebruiken op je balkon aan de straatzijde. De tuin van dit hotel is super mooi en aan zee gelegen. Voorkant vh hotel is erg gehorig,dmv de grote weg,en s'nachts overlast van gehuil en geblaf van loslopende honden.Ligbedjes aan t strand van dit hotel moet je betalen,aan t zwembad zijn de bedjes gratis.Drankjes in het hotel zijn duur. Kamers zijn niet groot,maar oké. Schoonmaak kan beter. Ontbijt is oké,diner matig. Wij vinden dit hotel geen 4 sterren waard.

Gereisd met partner in mei 2014

• 10vandebeek katrien24-09-2013

top hotel,lekker eten,vriendelijk personeel

Een zeer goed hotel..lekker eten, zeer goede ligging..wie iets over dit hotel te klagen heeft, blijf dan thuis

Gereisd met vrienden in september 2013

• 8Marjan17-08-2013

Mooi hotel wel erg duur

Fantastische plek om te verblijven, groot en ruim opgezet. Drankjes en koffie zijn echter erg duur. Je kan ook niet de hele dag gebruikmaken van de eettentjes. Zwembad bar gaat laat open, wat niet handig is met kinderen. Kamers zijn goed maar aan de krappe kant met 3 personen. Ligbedden zijn er te weinig waardoor je geneigd bent om eerder je badlaken neer te gaan leggen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Hotel Dassia Chandris info