GriekenlandCorfuDassiaHotels DassiaHotel Corfu Palma Boutique

GriekenlandCorfuDassia

7.2GoedScore uit 6 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

7.2GoedScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

6 Reviews over Corfu Palma Boutique

• 6Esther06-02-2018

Hotel was ok, maar wij gaan niet meer

We mochten hier twee weken overnachten. Ligging is goed lekker centraal zeker met de brommer. Dorpje was wat uitgestorven mede doordat 1/2 hotels dicht waren door renovatie.

Supermarkt dichtbij evenals een boekingsbureau voor diverse trips met een Nederlands sprekende mevrouw.

Kamers waren schoon! En werden goed bijgehouden. Balkon keek uit op een bouwplaats/verlaten terrein dat viel ons tegen.

Ik klaag echt niet snel over het eten ik vind altijd wel iets. Maar gelukkig hadden we alleen ontbijt. Service is echt top! Maar t eten smaakt echt nergens naar. Je kan allemaal verse soorten ontbijt bestellen naast het buffet, maar alles is smakeloos (zelfs met peper en zout). Lunch ala cart daarentegen is wel goed!

Zwembad is klein maar prima. Je mag hier helaas niet dobberen met je luchtbed. Helaas geen parasols dus weinig schaduwtje vinden.

• 9Ko van de Sande28-08-2016

Uitstekend hotel

Dit hotel ligt aan een redelijk drukke weg met aan beide kanten restaurants, bars en winkels. De kamers zijn erg netjes met oa tv, koelkastje en een goede airco. De badkamer is wat klein maar wel heel netjes. Het ontbijt is prima verzorgd met broodjes, yoghurt en streekproducten. Heerlijk zwembad achter in de tuin met voldoende ligbedden. Hotel is niet geschikt voor kleine kinderen

• 10Bianca Visser06-09-2015

Fantastisch hotel!

Dit hotel zou je op willen pakken en op de volgende vakantiebestemming weer neer willen zetten. Het personeel is erg vriendelijk en servicegericht. Klant is koning. Eten divers en lekker. Het zwembad is een oase van rust met heerlijke achtergrondmuziek en de accommodatie is 1 op 1 met wat de foto's op website laten zien. Goede kwaliteit bedden, schone kamer met dank aan de vriendelijke schoonmaakster Olympia. Kortom wij hebben genoten.

• 10A.Tienstra13-07-2015

Geweldig hotel!!!!!

Super schoon, heel gastvrij, Personeel heel vriendelijk en behulpzaam,

• 7Klaziena29-09-2014

Goed betaalbaar hotel met verrassend zwembad

Hotel ligt aan de straatweg in Dassia, er is geen echt centrum maar winkels en restaurantjes aan dezelfde weg. Kleine kamer met goed werkende airco en heerlijke nieuwe boxspring bedden. Kleine badkamer maar wel met inloop douche. Het hotel is net gerestaureerd en je ziet dat alles nieuw is. Onze verbazing was groot een mooi zwembad te zien in de achtertuin rondom prachtige vruchtenbomen. Een aparte jacuzzi en toiletten met aparte inloop douche. Heerlijke ligbedden en meer dan voldoende. Wij hadden geboekt met ontbijt, dit was niet luxe maar redelijk. We hebben meerdere malen verrukkelijk gegeten bij taveerne Alexandros, de beste in Dassia. Een familie bedrijf, schoon en met verse producten, vanuit het hotel rechts de straat aflopen voorbij de apotheek, restaurantjes en winkeltjes, bijna aan het eind. Een echte aanrader! Vlak bij het hotel een taxi staanplaats en een busstop. In Corfu stad ben je in een half uurtje met de bus voor €1,50. Een prachtige gezellige oude stad.

• 1lorena15-01-2009

A very ugly hotel!!

Forse il peggior hotel dove abbia mai soggiornato. Tre stelle sono regalate, per me ne vale una. L'albergo si presenta sporco e vecchio (le foto sul sito saranno di parecchi anni fa), i bagni nelle camere sono forse la cosa più indecente, la biancheria viene cambiata una volta a settimana, la colazione è veramente povera, per non parlare dei proprietari veramente poco ospitali. Dassia è ubicata bene per gli spostamenti in auto, ma come paese ha poco da offrire, molto meglio la vicina Gouvia. Sconsiglio vivamente quest'albergo.

Hotel Corfu Palma Boutique info

• Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• KluisBeschikbaar
  • Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals