Hotel Corfu Palma Boutique

Hotel Corfu Palma Boutique

7.2Goed

Griekenland, Corfu, Dassia

Op vakantie geweest naar Corfu Palma Boutique?

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Corfu Palma Boutique voor je op een rij gezet:

• Sauna

6 reviews over Hotel Corfu Palma Boutique

• 2018
    6Esther06-02-2018

Hotel was ok, maar wij gaan niet meer

We mochten hier twee weken overnachten. Ligging is goed lekker centraal zeker met de brommer. Dorpje was wat uitgestorven mede doordat 1/2 hotels dicht waren door renovatie.

Supermarkt dichtbij evenals een boekingsbureau voor diverse trips met een Nederlands sprekende mevrouw.

Kamers waren schoon! En werden goed bijgehouden. Balkon keek uit op een bouwplaats/verlaten terrein dat viel ons tegen.

Ik klaag echt niet snel over het eten ik vind altijd wel iets. Maar gelukkig hadden we alleen ontbijt. Service is echt top! Maar t eten smaakt echt nergens naar. Je kan allemaal verse soorten ontbijt bestellen naast het buffet, maar alles is smakeloos (zelfs met peper en zout). Lunch ala cart daarentegen is wel goed!

Zwembad is klein maar prima. Je mag hier helaas niet dobberen met je luchtbed. Helaas geen parasols dus weinig schaduwtje vinden.

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

9Ko van de Sande28-08-2016

Uitstekend hotel

Dit hotel ligt aan een redelijk drukke weg met aan beide kanten restaurants, bars en winkels. De kamers zijn erg netjes met oa tv, koelkastje en een goede airco. De badkamer is wat klein maar wel heel netjes. Het ontbijt is prima verzorgd met broodjes, yoghurt en streekproducten. Heerlijk zwembad achter in de tuin met voldoende ligbedden. Hotel is niet geschikt voor kleine kinderen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Bianca Visser06-09-2015

Fantastisch hotel!

Dit hotel zou je op willen pakken en op de volgende vakantiebestemming weer neer willen zetten. Het personeel is erg vriendelijk en servicegericht. Klant is koning. Eten divers en lekker. Het zwembad is een oase van rust met heerlijke achtergrondmuziek en de accommodatie is 1 op 1 met wat de foto's op website laten zien. Goede kwaliteit bedden, schone kamer met dank aan de vriendelijke schoonmaakster Olympia. Kortom wij hebben genoten.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10A.Tienstra13-07-2015

Geweldig hotel!!!!!

Super schoon, heel gastvrij, Personeel heel vriendelijk en behulpzaam,

Gereisd met partner in juni 2015

• 7Klaziena29-09-2014

Goed betaalbaar hotel met verrassend zwembad

Hotel ligt aan de straatweg in Dassia, er is geen echt centrum maar winkels en restaurantjes aan dezelfde weg. Kleine kamer met goed werkende airco en heerlijke nieuwe boxspring bedden. Kleine badkamer maar wel met inloop douche. Het hotel is net gerestaureerd en je ziet dat alles nieuw is. Onze verbazing was groot een mooi zwembad te zien in de achtertuin rondom prachtige vruchtenbomen. Een aparte jacuzzi en toiletten met aparte inloop douche. Heerlijke ligbedden en meer dan voldoende. Wij hadden geboekt met ontbijt, dit was niet luxe maar redelijk. We hebben meerdere malen verrukkelijk gegeten bij taveerne Alexandros, de beste in Dassia. Een familie bedrijf, schoon en met verse producten, vanuit het hotel rechts de straat aflopen voorbij de apotheek, restaurantjes en winkeltjes, bijna aan het eind. Een echte aanrader! Vlak bij het hotel een taxi staanplaats en een busstop. In Corfu stad ben je in een half uurtje met de bus voor €1,50. Een prachtige gezellige oude stad.

Gereisd met partner in september 2014

Hotel Corfu Palma Boutique info