Aparthotel Corfu Chandris

Tonen op kaart

125 reviews over Aparthotel Corfu Chandris

• 9Brenda23-07-2011

Heerlijk

Wij hadden een luxe bungalow. Dit houdt in: een aparte slaapkamer en deze bungalows bevinden zich 30 meter vanaf zee. Iedere dag kregen we nieuwe handdoeken en lakens. Koken is geen optie in deze bungalows. Bijna geen keukengerei en maar 1 pitje. Wel een koelkast en waterkoker. De zwembaden waren ook dichtbij en de speeltuin was om de hoek. Alles is ideaal voor kleine kinderen. We zijn één ochtend naar de mini kidsclub gegaan. Ook prima. Er zit een supermarkt tegenover het complex waar we onze lunch spullen haalden. Op een zeer kleine loopafstand zitten genoeg restaurantjes waar we 's avonds diner hebben genuttigd. De drank is inderdaad vrij prijzig op het complex. Al met al een mooi, rustig en kindvriendelijke omgeving!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7Nicole18-07-2011

Prachtige tuin !

De wondermooie tuin (aan het strand gelegen) en het zwembad zijn zeker 5 sterren waard. Het eten, daarentegen, was niet super, maar er kan in de buurt lekker worden gegeten. De drank in het hotel is duur, zowel in de bar als in het restaurant. 8 euro voor een cocktail aan de bar, beetje buitensporig. Jammer, want anders zou er meer geconsumeerd worden. Wat ik spijtig vond is dat de avondanimatie in de bar van het hotel plaatsvond, waardoor er weinig interesse was - ook al vanwege de dure prijzen aan de bar. Andere hotels in de nabijheid hadden animatie buiten gepland, wat toch een meer vakantiegevoel geeft. Heb toch fijne vakantie gehad, vooral de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de Corfu bewoners zijn de moeite van een bezoek aan het eiland waard.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Sandra & Jürgen13-06-2011

Aangenaam hotel voor rustvakantie.

Het was een comfortabel hotel met een mooie tuin, laguna zwembad en een fantastisch uitzicht. Voor een plaatsje met parasol aan het zwembad was het vroeg opstaan, er zijn er maar een stuk of 15! En van zodra er een beetje wind opsteekt komen ze de parasols dichtdoen, soms voor de rest van de dag. Waarschijnlijk hebben ze er een slechte ervaring achter de rug. Aan het strand was het 3€ voor één ligbedje met vaste parasol die niet dicht moet tijdens windbriesjes. De maaltijden waren warm en verzorgd. Prijs kwaliteit waren de maaltijden zeker in orde, voor de desserts was het meestal even afwachten tot het aangevuld werd. Jammer dat ze veeeeel te hoge prijzen hanteren voor hun wijn, het begint aan 30€. De bediening is zeer vriendelijk. Voor ons persoonlijk lag dit uitstekend hotel niet op de aangenaamste locatie. Wij gaan graag wandelen en er was niet veel moois te zien in de directe omgeving van het hotel. Je hebt wel genoeg eet en drank mogelijkheden rond het hotel. Opgelet drukke baan!

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Deb10-05-2011

Mooi, netjes, gezellig, vriendelijk

Wij zijn hier met 9 personen geweest en hebben onze alle 9 prima vermaakt. De leeftijden waren ook erg afwisselend. Het eten was goed, de drankjes waren iets duurder maar ja dat kan je verwachten als je op vakantie gaat. Het personeel was ook erg vriendelijk, onze kamers zager er allemaal netjes en verzorgd uit.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 8Hyndycz14-10-2010

Grieks hotel met gerechten zonder griekse smaak!

Badkamer niet proper Drankjes veeeel te duur!!!!!. Eten geen griekse smaak, mis de echte griekse kruiden en smaak. Alles vrij oppervlakkig van smaak. Ben na thuiskomst direkt bij de griek in mij woonplaats gaan eten. Dat was pas echt grieks. Vreemd niet.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 8peter12-10-2010

goed hotel

uitgebreid ontbijtbuffet , kamers ruim en net, alle dagen werden de kamers schoon gemaakt, pluspunt op de kamer was de kluis.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 8van der Mark29-08-2010

Prima complex

Mooi ruim complex met prima service.Fijne tuin, lekker zwembad, voldoende animatie. Gebruik gemaakt van 3-kmr app. op 2e verdieping. Ruim maar verouderd. Nog niet gerenoveerd. Badkamers verouderd, niet fris ruikend. Geen keuken, lampenkappen stuk en vol vlekken. Harde bedden. Wel ruim balkon en prima airco. Plaatsje Dassia één stuk weg met enkele winkeltjes en restaurantjes. Heerlijk gegeten bij : Kirki, Hammock en Mythos. 's Avonds kan je in Corfu-stad je auto niet kwijt dus ga met de bus. Een weekje was wel genoeg!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 9Mark03-08-2010

Een aanrader !

Zeer goed 4- sterrenhotel - interessante ligging aan bushalte ( goed openbaar vervoer ) en in Dassia ( kleine gezellige baai met enkele winkels en dijkje )- grote grastuinen aflopend in zee ( geen keien in de zee, enkele op het strand ) - groot langunazwembad - voldoende ligzetels - lekker eten aan buffet - ruime kamers, gerenoveerd - zeer vriendelijk personeel, vooral in restaurant en bar - fijn is de avondanimatie en de openluchtbioscoop 8

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 9wouter20-06-2010

Heel goed en verzorgd hotel

De kamers zijn ruim, netjes en recent gerenoveerd. De tuin is prachtig aangelegd en mooi groen. Er is veel variatie in het eten. Iedere avond meerdere keuzes vlees (één keuze vis) en groenten. Het personeel is supervriendelijk. Een onvergetelijke vakantie!!

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Ferry en Jolanda15-05-2010

Fijn hotel op prachtige plek

Wij waren met onze familie en verbleven in het hotel. De afgelopen winter zijn de kamers opgeknapt en was dus niets op aan te merken. Het zeezicht is magnifiek en ook de tuin met zwembaden heerlijk... Voor kinderen is er niet veel en de life guard bij het zwembad is nogal pietluttig to mijn dochter... Het eten was oke, veel en vanalles maar om nu te zeggen superlekker, nee... Van de zotte is het dat je 3,40 voor een colaatje moet betalen, 3,80 bier en 4,25 wijntje... Wij namen dan maar 3 flessen water voor 7,60... Dassia prima om boodschapjes te doen en een cappucino te drinken verder niet heel bijzonder... We hebben 5 dagen een auto gehuurd om het eiland te bekijken.. Je kon dit in het hotel boeken en ook via de hostess maar dan word je behoorlijk bedonderd... Wij liepen links de straat in en hebben bij Hermes autohuur 3 auto's gehuurd wat ons per stel zo 70 euro scheelde...!! En onder dezelfde condities...

Gereisd met vrienden in mei 2010

8 tips over Aparthotel Corfu Chandris

• Eric Sellmeijer, 30-06-2013

Bootreisje met beach BBQ. isleuk en mooi te doen. Huur een auto bij Hermes in Dassia. Achilleospaleis (Sissi Paleis) is mooi, Kayzers Throne in Pelekas is mooi. gewoon een ritje door de bergen is geweldig! Zeker Corfu stad niet overslaan. zeker de oude stad bezoeken. Eten bij "To Mike", of aan de voet van het nieuwe fort bij cafe/restaurant "Apollo", echt geweldig goede service (geweldige mensen, die zo mooi over hun werk vertellen) en heerlijk en lokaal traditioneel voedsel! Doen Hoor!

• heavenly_tim, 08-09-2012

Koop drank/voeding in de supermarkt in de buurt van het hotel, véél goedkoper.

• Tanja, 20-08-2012

MC Pita aan de hoofdstraat verkoopt lekkerre pita giros vanaf € 2,30 Bus naar de stad €1,50 Huur een auto voor de omgeving

1 vraag over Aparthotel Corfu Chandris

• desire, 24-08-2010

glijbaan

Mijn vraag is,

Of er ook een glijbaan voor de kinderen aanwezig is?

Lemmens Frank, 29-07-2012

er is geen glijbaan aanwezig.

Aparthotel Corfu Chandris info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages