Aparthotel Corfu Chandris

Tonen op kaart

125 reviews over Aparthotel Corfu Chandris

• 6Annemarie van Twuijver18-09-2011

Mooie ligging

Er zijn 2 hotels, Dassia Chandris en Corfu Chandris, naast elkaar maar denk ik verschillend voor de beoordeling. Wij zaten in Dassi Chandris waar de kamer inderdaar ook niet schoon was en achterstallig technisch onderhoud. Balkon 's middags op de zon (kamer 1402), dus niet ideaal als je 's middags nog even wilt zitten. Airco ook niet zo bijzonders, dus erg heet gehad. Buffetten niet super, maar voldoende en ja...die prijzen hé, ze pesten je het hotel wel uit. Tussen 18.00-20.00 uur wel happy hour met drankjes voor de helft van de prijs, dus die namen we wel even. 's Avonds aan de overkant bij Eric's Place een prima vervanger voor een drankje en gezelligheid! Dat je moet betalen voor je ligbedjes aan het strand (3 euro pppd) is wel wat storend, maar de zee vergoed een hoop, een heel fijn en groot zembad als het ware, top! We hebben geparasailed, is een belevenis en ook de boottrip die daar aan de steiger dagelijks vertrekt is een aanrader. Het hotel dus niet!

Gereisd met vrienden in september 2011

• 4Heidi Vienne17-09-2011

Nooit meer

Wij verbleven 10 dagen in het hotel Corfu Chandris, kamer 123. Bij onze aankomst diende we een uurtje te wachten tot onze kamer klaar was, uiteindelijk werden dat 3 uren. Eénmaal in de kamer leek deze niet echt proper en verouderd. Een verouderde kamer vind ik niet erg maar dan verwacht ik netheid. Op het meubilair en onder het bed lag een pak stof. Aan het toilet was er enorm veel kalk waardoor deze niet optimaal functioneerde. Het slot van de achterdeur was stuk. Glazen die je op de kamer gebruikt worden niet vervangen. Aan de receptie waren ze ook niet echt behulpzaam en helemaal niet vriendelijk. De drank in het hotel is super duur .De ligzetels aan het zwembad zijn bijna allemaal stuk en die aan het hotelstrand dien je te betalen. Het personeel in het restaurant en in de fitness waren top. De manager van het hotel ( een dame ) was enkel zeer vriendelijk naar de vaste klanten naar andere wierp ze geen blik. Algemene indruk hotel : Enkel je geld telt !!! Geen warm welkom gevoel...

Gereisd met partner in september 2011

• 8Mic30-08-2011

Mooi hotel in een rustige omgeving.

Augustus 2010 in dit hotel verbleven en een topvakantie gehad. Heel mooi hotel met werkelijk alles aanwezig. Eenvoudig maar propere kamers,aardig personeel,ontbijt en avondbuffet zeer uitgebreid en goed en 2 hele mooie zwembaden. Ook het strand op steenworp afstand is super. Enfin;kost wat maar dan heb je ook wat.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Monique15-08-2011

Toplocatie

Prachtig complex, goed onderhouden, vriendelijk personeel, zeer behulpzaam. Wij verbleven in een 2-kamer appartement. Ruim en comfortabel, badkamer met jacuzzi! Afgezien van het nieuwe bad was de badkamer verouderd en niet fris. Ook de airco in de slaapkamer gaf een onprettige geur. De villa's waarin de appartementen liggen zijn door de bouwstijl op zich koel. Geweldig terras rondom en ruime gazons, prachtig uitzicht. Zwembaden schoon, handdoekservice inbegrepen. Op tijd opstaan voor een ligbed aan het zwembad... Voldoende bedjes op het strand tegen betaling. Veel keuze in goede restaurants in Dassia, of in Gouvia (Blue bus, 10 min. ). Voor 8,50 vis- of vleeshoofdgerecht. Aanrader: Cassiopi (Green bus, uur in noordelijke richting, 2 euro p.p.).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 9els_de_groot14-08-2011

Prachtige tuin aan zee

We zijn 2 weken in het Corfu Chandris geweest en verbleven in een 3 kamer appartement. Dit zijn luxe appartementen in de tuin van het hotelcomplex. De tuinen, zwembaden en het strand zijn fantastich en zeer relaxed. De tuinen worden uitzondelijk goed onderhouden. We hadden arrangement met ontbijt, wel praktisch want het appartement heeft geen keukenfaciliteiten maar niet erg gezellig (groot buffet ontbijt met slechte akoestiek en veel geloop). Waren blij dat we geen half pension geboekt hadden. Volop leuke restaurantjes in de omgeving. Aanrader: huur een dagje een boot en bezoek de riffen en haventjes.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 9Bertus05-08-2011

Genieten!

We hadden een appartement. De apartementen zijn gelegen in een mooie tuin en vlak bij het mooie zwembad. We hadden een prachtig uitzicht op zee. Top! Het keukentje mag geen naam hebben, dus we zijn veel uit eten geweest en iedere ochtend hebben we vers brood gehaald net buiten het complex.

Iedere dag even er op uit met de auto en de rest met onze dochter van 1,5 gespeeld of gewandeld in de tuin of zwembad van het complex.

Eigenlijk was het prima.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2008

• 8Annelies04-08-2011

Aanrader met (kleine) kindjes

Wij kozen voor een bungalow (zonder meerprijs in vergelijking met hotel!) en dat bleek super voor ons! Als ons kindje (1,5 jaar) een dutje deed na de middag, konden wij zalig genieten op het ruime terras van onze bungalow en zaten we niet 'vast' op een terras van een hotelkamer. De badkamer was wel verouderd! Veel kalkaanslag enzo en niet écht proper. Maar wij vonden dat niet zo erg... Grote, mooie groene tuin. Speeltuintje voor kindjes. Groot zwembad met heel veel ruimte voor kindjes. Genoeg ligzetels. Drank duur, eten; ruime keuze in buffetvorm. Grote eetruimte, dus nooit een gevoel van drukte. Vriendelijk personeel.

Het stadje zelf stelt niet veel voor; een straat met wat winkels en restaurantjes. Maar aan het hotel neem je de bus en in minder dan een half uur ben je in Corfu-stad (enkele rit, 1,50euro)

• 8Annelies04-08-2011

Een aanrader met kindjes

Wij kozen voor een bungalow (zonder meerprijs in vergelijking met hotel!) en dat bleek super voor ons! Als ons kindje (1,5 jaar) een dutje deed na de middag, konden wij zalig genieten op het ruime terras van onze bungalow en zaten we niet 'vast' op een terras van een hotelkamer. De badkamer was wel verouderd! Veel kalkaanslag enzo en niet écht proper. Maar wij vonden dat niet zo erg... Grote, mooie groene tuin. Groot zwembad met heel veel ruimte voor kindjes. Genoeg ligzetels. Drank duur, eten; ruime keuze in buffetvorm. Grote eetruimte, dus nooit een gevoel van drukte. Vriendelijk personeel.

Een aanrader met kinderen

• 8clijsters_fan28-07-2011

Een leuk hotel met een prachtige ligging!

We hebben een week gelogeerd in dit hotel. Prachtige ligging, met een mooie zonsopgang. De eerste indruk van de kamer was sober en niet heel proper. Maar je bent er natuurlijk niet om een hele week op je kamer te zitten, je had er alles wat je nodig had, een goed bed en een goede douche (en een wc waar je wel toiletpapier mag ingooien, wat zeldzaam is op corfu). Er is een strandhanddoek service in het hotel en dat is super handig! Het eten is heel lekker en uiterst gevarieerd en op woensdag hadden we een italiaanse avond. Het personeel is zeer vriendelijk maar af en toe laat de service in het restaurant te wensen over en blijf je lang met je leeg bord voor je neus zitten. Het drinken is er aan de dure kant maar vlak voor het hotel zijn er 3 winkeltjes waar je goedkoop je drinken kan kopen. "La plaza" een cocktailbar vlak aan het strand (ter hoogte van de tweede pier) is absoluut een aanrader, heel vriendelijk en heel lekker. Voor info over bus enzo kan je steeds terecht aan het onthaal

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 8Christianne27-07-2011

Prima accomodatie met onze dochter van 9 maanden!

We hebben een heerlijke vakantie gehad met onze dochter van 9 maanden. We hadden een bungalow geboekt en deze was prima, maar eea was wel wat 'oud' en op het oog zeer schoon, maar je moest niet in de hoekjes kijken laat maar zeggen. Maar prima verder, iedere dag schone lakens en handdoeken. Je krijgt ook een strandlaken van het hotel, die je evt dagelijks kon omwisselen voor een schone. Drank wel duur bij het eten en aan de bar. IJsje overdag niet bij de bar van het zwembad halen, maar even de straat oversteken, kost hetzelfde ijsje je geen 3, maar 1 euro ;) De kinderstoel in het restaurant/ontbijtzaal was net iets te groot voor onze dochter, maar ze zat heerlijk in haar buggy. Personeel zeer vriendelijk.

8 tips over Aparthotel Corfu Chandris

• Eric Sellmeijer, 30-06-2013

Bootreisje met beach BBQ. isleuk en mooi te doen. Huur een auto bij Hermes in Dassia. Achilleospaleis (Sissi Paleis) is mooi, Kayzers Throne in Pelekas is mooi. gewoon een ritje door de bergen is geweldig! Zeker Corfu stad niet overslaan. zeker de oude stad bezoeken. Eten bij "To Mike", of aan de voet van het nieuwe fort bij cafe/restaurant "Apollo", echt geweldig goede service (geweldige mensen, die zo mooi over hun werk vertellen) en heerlijk en lokaal traditioneel voedsel! Doen Hoor!

• heavenly_tim, 08-09-2012

Koop drank/voeding in de supermarkt in de buurt van het hotel, véél goedkoper.

• Tanja, 20-08-2012

MC Pita aan de hoofdstraat verkoopt lekkerre pita giros vanaf € 2,30 Bus naar de stad €1,50 Huur een auto voor de omgeving

1 vraag over Aparthotel Corfu Chandris

• desire, 24-08-2010

glijbaan

Mijn vraag is,

Of er ook een glijbaan voor de kinderen aanwezig is?

Lemmens Frank, 29-07-2012

er is geen glijbaan aanwezig.

Aparthotel Corfu Chandris info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages